Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Main Forum - Topic #12795 - Grote auto topic
|
Pagina 142 van 202
|
Dit topic is 162009 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Superfunk |
4-7-2004 2:04 |
 Posts: 1442 |
Mwah de porsche zelf doet dacht k 0-100 in 8,2 sec, in die richting ongeveer.
Als je de traagtse TT heb dan ben je sneller in je porsche, traagste TT zit rond de 8,5 sec.(me pa wou zo 1 ooit kopen vandaar:P).
En tja als je weinig geld hebt en wel snel wilt is bv de 944 turbo een leuke auto, reken maar dat die snel is  .
En tja zijn leuke sportieve auto's vroeger had me pa er ook 1, en zitten alst ware ook gewoon kuipstoeltje achterin, dikke leuningen heb je  .
En kitcars zijn cool, vooral degen zoals de superseven, dat zijn mooie auto's, in ieder geval hoe snel ze kunnen zijn, en tja echt zo'n lotus superseven, en donkervoort look.
Dit bericht is ge-edit door Superfunk op 4-7-2004 2:05
|
|
Superfunk, it\\\'s not a dream. |
|
de_koen |
4-7-2004 2:06 |
 Posts: 5595 |
na 20jaar is die porche wel een deel van zijn vleugels verloren hoor, tt is gewoon sneller
|
|
Honda 5-Bak te koop |
|
Superfunk |
4-7-2004 2:11 |
 Posts: 1442 |
Mwah dan moet je dus gaan vergelijken met gelijke mate, als jij een TT hebt met 180000 op de teller, of een 944, dan is de 944 toch nog sneller.
En iedereen denkt altijd dat die bakken snel zijn, bv net zoals z3's, maar dat is helemaal niet zo:P.
Er zijn wel snelle, maar de meeste niet...
|
|
Superfunk, it\\\'s not a dream. |
|
User 927 |
4-7-2004 2:11 |
 Posts: 6405 |
TT rijd em op rechte stukken er wel uit ja, maar het blijft een leuke bak
Ding heeft trouwens 160 pk en weegt 1350 kilo. Top van 220.
En ze hebben volgens sommige recnsies de beste wegligging van de wereld. Wegligging zal dus ook heel lekker zijn.
En over ut verzekeren: Tsja, das ut nadeel van ut woord "Porsche" dan beginnen de euro tekens meteen in de ogen van meneer de verzekeraar te staan.
Ik zou een geode 944 wel es tegen een TT op ut circuit willen zien. Benk wel benieuwd (Zal er wel om spannen denk ik  )
Edit: kitcars ownen. Zeker een mooie Ferrari replica op Fiero chassis. Fiero opfokken met een super dik blok, en je hebt nog echt een snelle en redlijk lichte bak ook (Geloof dat ori Fiero plaatwerk allemaal metaal was)
Dit bericht is ge-edit door Razadull AKA Roald op 4-7-2004 2:13
|
|
|
|
Superfunk |
4-7-2004 2:14 |
 Posts: 1442 |
Als ze beiden in topstaat zijn, weet ik vrijwel zeker dat de 944 wint, maarja helaas weten we dit niet zeker:P.
Maybe bepaalde gegevens vergelijken???
En tja verzekeren, hmm gooi hem mooi op me pa's naam.
Zodra ik klaar ben met school, en werk, dan ga ik wel me eigen verzekeringen betalen.
Nu gaat me dat niet lukken.:P.
Dit bericht is ge-edit door Superfunk op 4-7-2004 2:15
|
|
Superfunk, it\\\'s not a dream. |
|
User 927 |
4-7-2004 2:29 |
 Posts: 6405 |
Tsja, hoop voor je dat je pa geen no-claim heeft? Hij zal er namelijk niet blij mee zijn als jij die voor em weg-crasht
Ik wil ook een 944 gaan kopen, die komt dan op m'n pa's naam tot ik de verzekering kan betalen. Alle auto's die we tot nu toe gehad hebben stonden op m'n ma's naam, dus hij heeft geen no-claim, en zal ut dus ook niet erg vinden alsk es een keer brokken maak (Jah wel zonde van m'n auto, en eventueel van mij..... maar goed  )
Vond ook een leuk stukkie: een 944 is geen auto om op je 18e in te gaan rijden, maar hij's iig niet zo straf als een 911. Als je bij een 911 een fout maakt, lig je van de weg, een 944 is heel vergevend voor een sportauto. (Stond op een of andere website)
Dit bericht is ge-edit door Razadull AKA Roald op 4-7-2004 2:29
|
|
|
|
Mr.Pink |
4-7-2004 11:32 |
 Posts: 776 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Razadull AKA Roald
TT rijd em op rechte stukken er wel uit ja, maar het blijft een leuke bak 
Ding heeft trouwens 160 pk en weegt 1350 kilo. Top van 220.
En ze hebben volgens sommige recnsies de beste wegligging van de wereld. Wegligging zal dus ook heel lekker zijn.
En over ut verzekeren: Tsja, das ut nadeel van ut woord "Porsche" dan beginnen de euro tekens meteen in de ogen van meneer de verzekeraar te staan.
Ik zou een geode 944 wel es tegen een TT op ut circuit willen zien. Benk wel benieuwd (Zal er wel om spannen denk ik )
Edit: kitcars ownen. Zeker een mooie Ferrari replica op Fiero chassis. Fiero opfokken met een super dik blok, en je hebt nog echt een snelle en redlijk lichte bak ook (Geloof dat ori Fiero plaatwerk allemaal metaal was)
Dit bericht is ge-edit door Razadull AKA Roald op 4-7-2004 2:13
De Porsche 944 heeft volgens mij 169pk gewicht weet ik niet en heeft ook ong. een top van 220. i.d.g. ik ben er 220 mee gegaan.
Die zelfbouw kits zijn inderdaad mooi en leuk. IIk vind Westfield wel mooi en cobra natuurlijk. Je oet geen donkervoort kopen die zjin het duurst van allemaal.
Dit bericht is ge-edit door Mr.Pink op 4-7-2004 11:39
|
|
|
|
RS70Master |
4-7-2004 11:42 |
 Posts: 515 |
die porsche is gewoon sloom, 8,2 seconde is best boud!!!! 3L v6 tt zit in 5 sec op de 100.
|
|
|
|
Superfunk |
4-7-2004 11:45 |
 Posts: 1442 |
En ja de 944 turbo, boekt ook die resultaten....
|
|
Superfunk, it\\\'s not a dream. |
|
Baasbas |
4-7-2004 11:57 |
Posts: 2177 |
lomax !! bruut 
maar niet als dagelijkse auto..
Ik heb liever een 'audi' 924 van 1979 of ouder.. die vind ik er ranker, eleganter uitzien dan de 944. 2.0 125 pk.. maar altijd nog in 9,5 seconden naar de 100 en een top van 200. Dat is hard zat. Als ik snel wil pak ik wel de motor
|
|
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik |
|
PaulPorsche |
4-7-2004 12:07 |
 Posts: 26 |
Mijn Porsche heeft officieel 163pk
De motor is nog in (zeer) goede staat
Hij weegt 'maar' 1190kg.
0-100 8.2sec : omdat zijn 2 net geen 100 haald, je moet dus net nog een keer schakelen
In de praktijk ben je (veel) sneller dan andere auto's waarbij ze rond de 8,2 opgeven.
De V40 T4 die ik op rechte lijn net versloeg zou volgens de fabrieksopgave in 7,3 naar 100 moeten gaan. Ben ik dan sneller of hij veel langzamer?? Het zal een compromis tussen beide zijn.
Met de 180pk audi heb ik het erg moeilijk, maar het is te doen. 150pk rij ik eruit.
Uiteraard is de 225pk audi en al helemaal de 3.2 veel te snel voor mij
Maar ... ik heb mijn auto niet puur voor het vermogen, maar voor het geweldige rijgedrag, het onovertroffen onderstel (ok, beetje overdreven misschien) ...
hij rijdt dus gewoon lekker.
|
|
http://www.paulbroere.com |
|
Markos |
4-7-2004 12:07 |
 Posts: 5048 |
een opel manta met 3.0 omega blok erin, die schijnen toch ook flink te blazen 
Dan mooi roze spuiten en op het achterraam Johnny zetten.
Wanneer ik genoeg geld heb ga ik dat ook zeker wel doen 
ok ok, het valt niet met die porsche's enzo te vergelijken, maar kvin het wel gaaf
Dit bericht is ge-edit door Markos op 4-7-2004 12:08
|
|
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us |
|
PaulPorsche |
4-7-2004 12:09 |
 Posts: 26 |
Trouwens over kitcars:
Mijn vader heeft (nu al 13 jaar geleden) een Westfield Super 7 gebouwd.
auto weegt net geen 600kg + 170pk atmosferische motor.
We houden er een Ferrari 360 Modena mee bij tot 140, daarna wordt de luchtweerstand toch echt te groot (hij's zo vierkant als wat).
(sorry voor de grote foto's, het verkleinen lukt even niet)
Dit bericht is ge-edit door SkaBla [Pim] op 4-7-2004 12:43
|
|
http://www.paulbroere.com |
|
Markos |
4-7-2004 12:10 |
 Posts: 5048 |
doe ff ipv [ img ]blabla-url[/ img]
[ img_large ] blabla url [/ img_large]
|
|
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us |
|
Bazz -> DRD |
4-7-2004 12:10 |
 Posts: 1884 |
Wreed ding. Hoeveel geld zit er nou ongeveer in zo'n wagen?
|
|
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl |
|
Dit topic is 162009 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 142 van 202
|
|