Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Grote auto topic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 966 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #12795 - Grote auto topic
Pagina 109 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 108, 109, 110 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 162169 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

scania 7-6-2004 20:50 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR RULEZZ

ff over die kadet <--> combo verhaal

denkt die vent nou echt dat je netzoveel luchtweerstand met een combo hebt dan met een kadet?


ik zie in je profiel dat je zo'n ouwe transporter heb, een jongen bij mij uit de klas toen ik op de 1e monteur opleiding zat had ook zo'n busje, met een............porsche motor erin, zo'n ouwe 4cyl van het ouwe type 911 (jaren 70 geloof ik) geloof je zeker ook niet?????
je gelooft zeker ook niet dat je zo'n busje dan op z'n achter wielen trek?????
 
een trucker die niet steelt of erft.............moet trappen tot hij sterft.
Daniel_84 7-6-2004 20:56 Print reply

Posts: 1127
Wereldrecord snelste pick-up ter wereld is 247 km/h. Die kar heeft een viper blok erin met 500 pk. Okee die pick up weegt ook 2 ton ofzo. Maar er is wel mooi 500 pk nodig. Dus 250 kmh met opel lijkt me vrij stug. maar als t echt zo is. En er is "redelijk" bewijs dan ook hulde voor de bouwer.
 
scania 7-6-2004 20:59 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daniel_84

Wereldrecord snelste pick-up ter wereld is 247 km/h. Die kar heeft een viper blok erin met 500 pk. Okee die pick up weegt ook 2 ton ofzo. Maar er is wel mooi 500 pk nodig. Dus 250 kmh met opel lijkt me vrij stug. maar als t echt zo is. En er is "redelijk" bewijs dan ook hulde voor de bouwer.


dat dat maar 247km/h is geloof ik niet, een transporter TDI gaat al over de 200 dag ik (weet dat dus niet 100% zeker), maar ik denk eerder dat dat record op 347km/h zal staan.
 
een trucker die niet steelt of erft.............moet trappen tot hij sterft.
arie-de-arier 7-6-2004 21:00 Print reply

Posts: 10000
dat gaat de koeningsegg sg ongeveer, en jij denkt dat ze dat met een pickup doen

@razzadul, wat een kut auto, ik heb geen enkele mooie nieuwe auto gezien van FIAT, ja leuk ferarri hoort daar ook bij maar dat bedoel ik niet natuurlijk eh

Dit bericht is ge-edit door arie-de-arier op 7-6-2004 21:01
 
Allah is beter
Baasbas 7-6-2004 21:01 Print reply
Posts: 2177
ik heb in zo'n transporter 180 door frankrijk gereden..


euh zo'n 2.5 was dat..



en een leuke fiat is de barchetta.. leuk 1.8 blokje, redelijk vlot nog
en alle vrouwen geilen dan op je

lol kwam dit tegen
http://www.fiatbarch...iscpix/222-chase.mpg


dus dat "best vlot" klopt wel


Dit bericht is ge-edit door Baasbas op 7-6-2004 21:07
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
scania 7-6-2004 21:07 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Baasbas

ik heb in zo'n transporter 180 door frankrijk gereden..


euh zo'n 2.5 was dat..



en was dat z'n top al dan??????

dat valt me tegen dan, dat dee m'n sprinter ook al, zo'n 310 , moet ik er wel ff bij zeggen dat hij 155 ging toen ik hem kreeg, maar als je met een diesel gaat raggen gaat hij telkens harder
 
een trucker die niet steelt of erft.............moet trappen tot hij sterft.
Baasbas 7-6-2004 21:24 Print reply
Posts: 2177
ja.. op vakantie naar spanje.. met 4 personen inclusief bagage.. maar dat was niet echt veel dus ik denk niet dat dat zo'n groot verschil uit kan maken





alleen die stoelbekleding vind ik niks
verder een kek bakkie
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
boerjef 7-6-2004 21:40 Print reply
Posts: 265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: scania

[...]


ik zie in je profiel dat je zo'n ouwe transporter heb, een jongen bij mij uit de klas toen ik op de 1e monteur opleiding zat had ook zo'n busje, met een............porsche motor erin, zo'n ouwe 4cyl van het ouwe type 911 (jaren 70 geloof ik) geloof je zeker ook niet?????
je gelooft zeker ook niet dat je zo'n busje dan op z'n achter wielen trek?????


Die oude porsche's 4cyl, was dat niet het model 912? en de 911 had 6 cylinders. Weet het niet zeker, meen me zo?ets te herinneren. In de goede oude tijd toen porsches nog luchtgekoeld waren
 
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand!
scania 7-6-2004 21:43 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: boerjef

[...]


Die oude porsche's 4cyl, was dat niet het model 912? en de 911 had 6 cylinders. Weet het niet zeker, meen me zo?ets te herinneren. In de goede oude tijd toen porsches nog luchtgekoeld waren

nee, ik weet zeker dat de 911 ook met 4 cyl boxer's gemaakt zijn, ik dag dat dat de eerste helft van de jaren 70 was.
schitternd mooi man, je ken die blokjes zo in een kever en/of transporter hangen.
 
een trucker die niet steelt of erft.............moet trappen tot hij sterft.
Dapp freak 7-6-2004 21:48 Print reply

Posts: 602

Lord of the Rings
 
Daniel_84 7-6-2004 21:49 Print reply

Posts: 1127
Kamp bak
 
MC Beuner 7-6-2004 22:03 Print reply

Posts: 3687
http://members.lycos.../hpbimg/MOV01143.MPG

dat is 'gollem'(bas) op zijn puch

Dit bericht is ge-edit door hondamt8rijder op 7-6-2004 22:04
 
Vivatje snor
schlang-stah 7-6-2004 22:06 Print reply

Posts: 1014
dit is nou echt DE auto



samen met de volvo XC 90



ooit zal ik er nog wel in rijden
 
hoi?
70malossi 7-6-2004 22:31 Print reply
Posts: 4176
ik ben over die luchtweerstand begonnen omdat er werd gezegd dat een kadett gsi maar 220 ofzo zou lopen,en dus zeg ik dat een combo een nog lagere top heeft met de zelfde setup omdat ie meer luchtweerstand heeft.

dat zon combo 250 loopt geloof ik gerust.
ik ken een crx die over de 300 loopt (gemeten met een m5 erlangs op de autobahn)en een x aantal bmw's die ook heel ver de teller uit lopen.
maar voor een hoge top heb je toch vaak meer aan een grote cilinderinhoud dan een hoog toerental.

die 17 inch maakt vaak niet veel uit omdat dat dan 225 40 17 is ofzo en anders 165 65 14 of iets dergelijks.
dat maakt bijna niks uit.
hoeveel komen we zo achter want er gaat er vast wel een uitrekenen hoeveel het precies is.
waarschijnlijk om te laten zien dat ie de formule kent.

dat van dat brandstof vebruik en die wankelmotor,ik bedoelde gewone convensionele motoren,moet je niet met zon freak show als een wankelmotor aan komen zetten.

die trottelbodies wou ik eerst ook gaan doen,maar t afstellen is mij veel te veel werk.
ik ga wel throttle bodies monteren,maar gewoon van een m3,dus niks zelf met kelken afstellen.
en waarschijnlijk een piggypack look-a-like aftermarket ecu.
wel een hoop afstel gezeik,maar hij is ook zelflerend,dus hij rijd meteen,wel niet optimaal maar je kunt er mee blaffen.
verder kan ik er de turbo's en waterinjectie en launchcontroll en die shit mee aansturen.
aparte mappen voor acceleratie en top op knopdruk.
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
scania 7-6-2004 22:51 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 70malossi

ik ben over die luchtweerstand begonnen omdat er werd gezegd dat een kadett gsi maar 220 ofzo zou lopen,en dus zeg ik dat een combo een nog lagere top heeft met de zelfde setup omdat ie meer luchtweerstand heeft.

dat zon combo 250 loopt geloof ik gerust.
ik ken een crx die over de 300 loopt (gemeten met een m5 erlangs op de autobahn)en een x aantal bmw's die ook heel ver de teller uit lopen.
maar voor een hoge top heb je toch vaak meer aan een grote cilinderinhoud dan een hoog toerental.

die 17 inch maakt vaak niet veel uit omdat dat dan 225 40 17 is ofzo en anders 165 65 14 of iets dergelijks.
dat maakt bijna niks uit.
hoeveel komen we zo achter want er gaat er vast wel een uitrekenen hoeveel het precies is.
waarschijnlijk om te laten zien dat ie de formule kent.


een CRX die over de 300km/h loopt???????
daar wil ik wel eens in rijden dan

en dat van die velgen : dat ken je terug kijken, ik zei dat als reaktie op iemand die zei dat je met 17"velgen een teller afwijking heb, en mijn reaktie was daarop dat dat wel zo is, alleen dat het een positieve tellerafwijking was tov de snelheid.
met 17"inch velgen zuo je harder gaan als met 14 of 15 inch velgjes.
maar dat verschil is zo minimaal dat je dat niet mee moet gaan zitten rekenen met de snelheid, omdat 17"velgen automatisch laag profiel banden hebben van de 35 of 40 serie.

maar het heeft een hele discussie teweeg gebracht zeg die combo, ik zal het tegen die kerel zeggen van wie die combo is, heeft hij nog meer reden om trots te zijn op z'n wagen, had niet verwacht dat hij er nog trotster op kon worden.

 
een trucker die niet steelt of erft.............moet trappen tot hij sterft.

Dit topic is 162169 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 109 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 108, 109, 110 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved