Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Blijft hangen op 3k

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 214 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #11690 - Blijft hangen op 3k
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1694 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

SIWWN 1-9-2003 20:06 Print reply
Posts: 7079
Aleen nummer 20 los halen, zijn 4 schroefjes...

Tenzij je een externe sproeier hebt...
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 1-9-2003 20:34 Print reply

Posts: 5996
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Teunmenator

valse lucht of een veel te grote sproeier


bij jou wel,


hoge toeren is algemeen bekent dat hij teveel lucht krijgt, of dat nou valse lucht is of door een te kleine sproeier...


 
ik haat mensen
Hier_ben_ik - Administrator 1-9-2003 22:49 Print reply

Posts: 8499
Ik heb het zelfde probleem.. als je gasgeeft in de vrij ofzo zakt hij niet meer terug naar 2000 rpm, waarop hij wel stationair draait, ook hebben mensen die op mn mtx rijden hier last van bij stoplichten (he bjorn).. ik laat altijd gewoon de koppeling een beetje opkomen zodat hij rond de 2000 rpm zit en dan knijp ik hem weer gewoon helemaal in ofzo, blijftie mooi daar zitten.

heb al vanalles af proberen te stellen, nieuwe pakkingen enzo geprobeerd maar nix werkt tot nu toe..
 
Members zijn vervelend :-|
Pas 1-9-2003 22:53 Print reply

Posts: 1181
heb ik ook en soms gaat ie ook wel een eigen level leiden en gaat ie steeds meer toeren maken tot ie op max zit...
 
GSXR600K1
Zoetahmeerdah [Marcel] 1-9-2003 23:01 Print reply

Posts: 5996
gheheh, ik heb et ook (ja iedereen heeft het gheheh ) volgens mij is het je gasnaaald die te laag staat. daarvoor had ik et namelijk niet,
 
ik haat mensen
de_koen 1-9-2003 23:12 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hier_ben_ik

Ik heb het zelfde probleem.. als je gasgeeft in de vrij ofzo zakt hij niet meer terug naar 2000 rpm, waarop hij wel stationair draait, ook hebben mensen die op mn mtx rijden hier last van bij stoplichten (he bjorn).. ik laat altijd gewoon de koppeling een beetje opkomen zodat hij rond de 2000 rpm zit en dan knijp ik hem weer gewoon helemaal in ofzo, blijftie mooi daar zitten.

heb al vanalles af proberen te stellen, nieuwe pakkingen enzo geprobeerd maar nix werkt tot nu toe..


stationair sproeier al geprobeerd ?



@topicstarter

checken of je kabel vlot gaat
hij nergens valse lucht kan trekken, (carbu krom, komt veel voor bij tsx)
luchfilter er goed op zit
sproeier niet verstopt is

anders spoeier maat of 5 groter derin en dan kijken
 
Honda 5-Bak te koop
Hier_ben_ik - Administrator 1-9-2003 23:13 Print reply

Posts: 8499
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: de_koen

[...]


stationair sproeier al geprobeerd ?


[..]




Nop, zal het binnekort is proberen, en als het dat is mag ook jij hier vlaai komen eten binnekort
 
Members zijn vervelend :-|
de_koen 1-9-2003 23:14 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hier_ben_ik

[...]


Nop, zal het binnekort is proberen, en als het dat is mag ook jij hier vlaai komen eten binnekort


laten we hopen dat het dat is
 
Honda 5-Bak te koop
Punk [Dave] 2-9-2003 17:40 Print reply

Posts: 7003
Quote:
checken of je kabel vlot gaat
hij nergens valse lucht kan trekken, (carbu krom, komt veel voor bij tsx)
luchfilter er goed op zit
sproeier niet verstopt is

anders spoeier maat of 5 groter derin en dan kijken


carbu is recht, luchtfilter zit er goed op.. sproeier weet k niet.. k haal em niet uit elkaar nu. laat er wel naar kijken door iemand die er verstand van heb
 
vinnie 2-9-2003 17:57 Print reply

Posts: 3505
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Punk

[...]


carbu is recht, luchtfilter zit er goed op.. sproeier weet k niet.. k haal em niet uit elkaar nu. laat er wel naar kijken door iemand die er verstand van heb


teur ken je zo ope maken geen gevaar
sproeier vervange is echt niet moeilijk
twas het eerste wat ik deed aan me brommer met 0 verstand... ok heel klein beetje(niet dat het nu meer is)

en voor als je hem niet mee rin elkaar krijgt:



edit: f*ck weer iemand die eerder was.... nouhouww

Dit bericht is ge-edit door vinnie op 2-9-2003 17:58
 
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon
boostah 2-9-2003 17:58 Print reply
Posts: 308
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hier_ben_ik

Ik heb het zelfde probleem.. als je gasgeeft in de vrij ofzo zakt hij niet meer terug naar 2000 rpm, waarop hij wel stationair draait, ook hebben mensen die op mn mtx rijden hier last van bij stoplichten (he bjorn).. ik laat altijd gewoon de koppeling een beetje opkomen zodat hij rond de 2000 rpm zit en dan knijp ik hem weer gewoon helemaal in ofzo, blijftie mooi daar zitten.

heb al vanalles af proberen te stellen, nieuwe pakkingen enzo geprobeerd maar nix werkt tot nu toe..


waarshijnlijk de gasnaald die te laag staat

bij mij viel de gasnaald namelijk gewoon naar beneden (circlip weg), toen gaf ie stationair rond de 13k toeren. als ik de circlips terug had gezet zodat de gasnaald mooi bleef hangen aan de gasschijf liep ie terug zijn stationair toerental
 
Punk [Dave] 2-9-2003 18:01 Print reply

Posts: 7003
gasnaald.. welk nr op die tekening?
 
jeroen 2-9-2003 18:06 Print reply

Posts: 15066
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Punk

gasnaald.. welk nr op die tekening?


8
 
Punk [Dave] 2-9-2003 18:09 Print reply

Posts: 7003
ok d8 ik al maar te laag.. kan je em omhoog draaie gewoon dan?
 
Blukaap 2-9-2003 18:44 Print reply

Posts: 10008
Je kunt dat clipje wat er omheen zit verstellen (3 standen bij Keihin, 5 bij mikuni, normaal gesproken).

Alwin: is heel waarschijnlijk gewoon je stationairschroef, even een beetje lager zetten, ik had er ook last van.
Dan zakt ie sowieso de laatste 1000 rpm slecht in toeren.


Clipje lager op de gasnaald = rijker zetten
Clipje hoger = armer zetten


Dit bericht is ge-edit door Blukmeester op 2-9-2003 18:45
 
Bastila is lief

Dit topic is 1694 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved