Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MTX schakelt zeer zwaar (en andere vraagjes)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 220 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #11243 - MTX schakelt zeer zwaar (en andere ...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1889 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

SMALL HONDA 16-8-2003 13:06 Print reply

Posts: 1575
En nu mag je bij mij langs komen zal ik hem is effe testen en kijken of die net zo hard gaat als de aerox van Kevin
 
jaren komen jaren gaan en elke dag eet ik een banaan, Waarom gaat een marokkaan bij de politie?? een betere wereld begint bij jezelf.
Pistonpen Paultje 16-8-2003 16:25 Print reply

Posts: 8678
Leuk is dat!! Wil ik de brommer gaan overschrijven voor de verzekering (die zaak was telkens dicht, beetje laat dus)

Staat er doodleuk op de deur "Wij zijn gesloten van 13 tot 24 augustus".

En aangezien unigarant met tussenpersonen werkt en alleen die tussenpersoon waar je de verzekering gestart hebt mag overschrijven ben ik flink de lul. Dit houd in...ik kan niet op deze brommer op vakantie
 
luuk_smits 16-8-2003 16:55 Print reply
Posts: 1073
kut voor je

IK WIL UM
 
Pistonpen Paultje 15-11-2003 10:56 Print reply

Posts: 8678
ff re-open van topic,

Probleem is nog niet volledig opgelost. Ik rijd nogsteeds met een ander blok, en wil nu toch maar eens een ander carter erin gaan zetten.

Maar hoe kan ik zien dat dit 'pinnetje' ook niet bij dat andere carter versleten is?
 
Blukaap 15-11-2003 12:03 Print reply

Posts: 10008
Door het open te maken .

Maar je merkt het ook aan hoever je de primaire as in en uit het blok kan trekken (alleen dan moet je er 1 hebben waarvan je weet dat ie goed is, dan kun je pas vergelijken).
Want ik weet zo niet hoeveel het ongeveer mag zijn.
 
Bastila is lief
Pistonpen Paultje 15-11-2003 12:12 Print reply

Posts: 8678
Mja, maargoed, wat is nou precies het slijtage puntje dan? Dat stukkie metaal wat zeg maar tegen het lager omhoog zit aan de koppelings kant?

(heb nml. een los setje carters)

Dit bericht is ge-edit door honda-crew-PG op 15-11-2003 12:13
 
Blukaap 15-11-2003 12:33 Print reply

Posts: 10008
Het is een soort diagonaal doorgesneden pinnetje, aan de linkerkant vh blok.
Zit in het midden vh (kleinste) lager vd primaire as.
 
Bastila is lief
Pistonpen Paultje 15-11-2003 13:07 Print reply

Posts: 8678
En ik maar denken dat het het rechtercarter was (Ik lees vaag denk ik ) Dooh!

Thnx!

Dit bericht is ge-edit door honda-crew-PG op 15-11-2003 13:08
 

Dit topic is 1889 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved