Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - freekin' cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 876 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #11088 - freekin' cilinder
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2753 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Wonderboy 9-8-2003 20:12 Print reply

Posts: 249
hmm ok? ik ga eurokit kopen
 
yeah baby yeah
Nightbat 9-8-2003 21:17 Print reply

Posts: 550
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MWvdKstd snel ?


Nee, std als in standaard!
 
MB50TUNED 10-8-2003 13:19 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lafstafarian


En ja ik ga dus maar een andere cilinder kopen.Een eurokit denk ik. Ik raad jou dat ook maar aan, spaar ff wat geld meer en je hebt al een heel stuk betere cilinder. Gaat langer mee rijdt beter en meer snelheid etc. Ben je denk ik toch uiteindelijk goedkoper uit.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ysius

hmm ok? ik ga eurokit kopen



UTFS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Meer zin heb ik niet om erop in te gaan. ik blijf geen dingen herhalen. 3 paginaas bullshit. Beter 1 keer op een goede site kijken of search gebruiken ipv het wiel opnieuw uit proberen e vinden wat leidt tot niets.


 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Wonderboy 10-8-2003 21:11 Print reply

Posts: 249
wat lul jij nou? ik snap er niks van...
wiel opnieuw uitvinden? tss ouwe eikel
 
yeah baby yeah
MB50TUNED 10-8-2003 21:33 Print reply
Posts: 1054
Ik heb beide cilinders gehad en mee gereden.

Ik ben benieuwd of jij ze ooit weleens in het echt hebt gezien, in je handen hebt gehad, ermee hebt gereden en goed bekeken hebt?

Ik blijf geen dingen 10 keer herhalen. Maar ik irriteer me er aan dat iedereen van alles loopt te schreeuwen en er conclusies worden getrokken die fout zijn.

Ik kan ook niets zeggen en je een eurokit laten kopen. Maar ik adviseer je om er nog goed over na te denken en eventueel informatie op tezoeken over die cilinder.

Verder zeg ik niets en al helemaal niet na je reactie. Het boeit mij verder geen ene fuck of jij een eurokit koopt. Maar misschien zijn er wel andere mensen die dit topic opzoeken de verkeerde conclusie trekken. Vandaar mijn reactie.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Wonderboy 10-8-2003 22:04 Print reply

Posts: 249
slik...

nee ik heb nog nooit zo;n cilinder vast gehad...omdat ik net een brommer heb. maarrum jij vind dus dat ik maar een polini moet kopen? nee dat ga ik niet doen, omdat ik imi al goed genoeg vind voor mij...Ik heb mijn brommer voor de weg en ik rijd geeneens elke dag...dus ik denk dat mijn cilinder wel een tijdje meegaat.
 
yeah baby yeah
MB50TUNED 11-8-2003 7:29 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ysius

slik...

nee ik heb nog nooit zo;n cilinder vast gehad...omdat ik net een brommer heb. maarrum jij vind dus dat ik maar een polini moet kopen? nee dat ga ik niet doen, omdat ik imi al goed genoeg vind voor mij...Ik heb mijn brommer voor de weg en ik rijd geeneens elke dag...dus ik denk dat mijn cilinder wel een tijdje meegaat.


Gewoon een imi halen. Extra olie toevoegen met inrijden. Eventueel cilinder iets late nafwerken door brommer/moorzaak. Luhoa pijp (als die op mt zelfde presteerd al mb, snelle aanzuigslangen, b8 bougie filter ronbd de 80. Grondplaat en tandwielverhouding iets mee experimenteren. Hogedrukkopis eigenlijk wel nodig. Je haalt dan ongeveer de 80 en trekt redelijk op.

Je kan ook wel een eurokit halen, maar deze is niet sneller en beroerder afgewerkt. Als je niet veel rijd is het de vraag of je veel hebt aan nicasilwand. En pw kan je altijd nog een keer laten honen en nieuwe zuiger voor halen.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
lafstafarian 11-8-2003 11:14 Print reply

Posts: 446
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB50TUNED

[...]


Gewoon een imi halen. Extra olie toevoegen met inrijden. Eventueel cilinder iets late nafwerken door brommer/moorzaak. Luhoa pijp (als die op mt zelfde presteerd al mb, snelle aanzuigslangen, b8 bougie filter ronbd de 80. Grondplaat en tandwielverhouding iets mee experimenteren. Hogedrukkopis eigenlijk wel nodig. Je haalt dan ongeveer de 80 en trekt redelijk op.

Je kan ook wel een eurokit halen, maar deze is niet sneller en beroerder afgewerkt. Als je niet veel rijd is het de vraag of je veel hebt aan nicasilwand. En pw kan je altijd nog een keer laten honen en nieuwe zuiger voor halen.


Ja sorry, kheb ook nog nie veel uitgezocht. Wel wat. Maar als ik zeg wat ik wil hoor ik vaak dat een eurokit wel beter is voor mij. Enne, jij wilt zeggen dat imitatie dus beter dan een eurokit is.

edit: ik kan een nieuwe eurokit krijgen van iemand voor 35?... Ik rij ook niet beduidend veel. Dus moet ik nou die eurokit nemen of eerst mn -->3 imitatie cilinders rijden. Kdach dat er toch wat meer kwaliteit in eurokit zat.

Dit bericht is ge-edit door lafstafarian op 11-8-2003 11:19
 
Mono-Nut! 11-8-2003 11:58 Print reply

Posts: 623
blink 182 ik ben het volkomen met je eens! ik vind het ook knap 90 met een 50cc het is maar goed dat jij geen kilometerteller op je mb. want met al die verhalen moet tie wel de teller uitlopen met de 70 malossie. misschien willen ze hem ook zo snel voor je maken met een 50cc.
 
Mono-Nut! 11-8-2003 11:59 Print reply

Posts: 623
tip: koop een senda ga je tenminste echt 90 met een originele 50cc en alleen een ander uitlaatje mzzzzzls koen
 
Mono-Nut! 11-8-2003 12:00 Print reply

Posts: 623
liqued cooled rulezzzzz
 
JIMMY 11-8-2003 12:02 Print reply

Posts: 2765
editten rulezzzz!

moet je ff dit gebruiken..hoef je niet 3 nutteloze reacties achter elkaar te plaatsen..


Dit bericht is ge-edit door Big-Jay op 11-8-2003 12:03
 
Wonderboy 11-8-2003 13:10 Print reply

Posts: 249
hey mb50tuned,

waar koop ik die HD kop? en waarom is die nodig voor mijn brommer?
 
yeah baby yeah
Saknet 11-8-2003 14:05 Print reply

Posts: 10355
Jah man dan presteer je nog eens wat als je de begrensers uit zon SM rukt en dan stoer 90 gaat rijden.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
mt125 11-8-2003 14:12 Print reply
Posts: 194
op een 50 imitatie kun je denk ik net de 60-65 halen wij hebben een imitatie 70 gehad en die liep ook maar 70-80 maar dat hield hij nie lang vol heeft 2x een warmloper gehad en een keer hebben wij hem moeten uithonen
dus ik denk dat je toch beter een zeta of een standaart 50 van honda zelf is iets duurder maar wel wat betere kwalietijd maar je moet het zelf weten ik zou voor de zeta gaan
 

Dit topic is 2753 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved