Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - freekin' cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 688 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #11088 - freekin' cilinder
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2740 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Daniel_84 9-8-2003 1:02 Print reply

Posts: 1127
Met een 50 cc imi haal je zeker 70/75. Met originele setting, alleen een grotere sproeier pakken. En met de eurokit haal je 75/80 (originele vertanding laat niet harder toe) en het trekt wat harder op dan de imi (ook weer grotere sproeier: 90 keihin is perfect). Je zult dan alleen nog de luchtslangen moeten wijzigen. MIjn imi 70cc rijd bijna 85 km/h met sproeier maat 90 ( keihin).
 
Blijhoofd 9-8-2003 1:22 Print reply

Posts: 7378
mijn tsx haal de 40 nog nie met snelle 50 en rest ori

zelfs
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Nightbat 9-8-2003 3:58 Print reply

Posts: 550
Mijn snelle 50 (athena)
rijd met std carb, 90 sproeier, std uitlaat, std twv
70-75 km/h

maar da's dan een LC
 
Ubermens 9-8-2003 10:58 Print reply

Posts: 1111
Mijn MT reed met techno uitlaatje en 50cc imi (uitgeveild) 85 km/u met std. carb
Nu met 18mm 90 km/u
 
Oost, west.........Honda best!
pepijn 9-8-2003 11:18 Print reply
Posts: 1287
ik gloof t'r geen hoedje van, 85 met 50 snel en org. carb...????
vind ik knap
 
huh 9-8-2003 12:28 Print reply
Posts: 1755
Mwah kan misschien wel, ligt er aan hoe je meet he ...kheb liggend met dikke wind mee ook wel es 90 gereden, maar daar heb je gewoon niks aan, want dat lukt je bijna nooit...

Maar goed, imitatie 50 snel is over het algemeen bijna net zo snel als de rest van de 50 cc's hoor, scheelt misschien een paar kilometertjes (misschien 10 ofzo)...powerband ligt bij een merk-cilinder misschien iets fijner...maar het grote probleem van een imi is dat het zoooo erg slijt allemaal

Als je nie wilt dat je om de paar maanden onder je brommer ligt om je zuigerveren (of zelfs je zuiger) te vervangen, lijkt mij een imitatie nie zon goeie keus.

Bij mij is het nog erger, kheb mn uitlaatpoort 'iets' () groter gemaakt, maar dan slijt de boel nog net wa erger...om de 500 of 1000 km zijn mn zuigerveren al helemaal op.

Maar als je nie zo veel rijdt is het een leuk, geinig cilindertje
 
User 927 9-8-2003 14:21 Print reply

Posts: 6405
Ik heb op m'n dt een 50 snel, en die haalt met snelle bocht net de 75 (met moeite) dus denk dat als je de rest van je setup niet aanpast, je er niet teveel van moet verw88
 
mt-driver 9-8-2003 16:03 Print reply
Posts: 231
mijn nieuwe setup gaat worden:

GE2 50cc cilinder (hopelijk nog getuned)
16mm carburateur
HD kop
bovenlangse 50cc proma bocht
en twv: 13/43 - 14/43 afhankelijk van de kracht van de cilinder

hiermee hoop ik dat 80 km/u mogelijk is, maar voor mij is een vlotte optrek nog altijd aantrekkelijker boven een hoge top. En ik ben geen fan van 70cc dus dan lijkt mij dit het best mogelijke voor een Honda MT5
 
Wonderboy 9-8-2003 16:39 Print reply

Posts: 249
hmm mijn setup is strx:

50snel imi
techno uitlaat
biturbo demper
snellere luchtslangen
ori carb...

dus ik haal denk ik wel 70...dat is genoeg want ik wil niet hoge boetes whaha...

hoeveel boete krijg je dan ongeveer als je 70-75 kan? is iemand weleens dat overkomen?
 
yeah baby yeah
Blorn 9-8-2003 17:34 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt-driver

mijn nieuwe setup gaat worden:

GE2 50cc cilinder (hopelijk nog getuned)
16mm carburateur
HD kop
bovenlangse 50cc proma bocht
en twv: 13/43 - 14/43 afhankelijk van de kracht van de cilinder

.....

voor een Honda MT5
GE2 is voor NSR/MTX-SH blokken.
 
Nightbat 9-8-2003 18:26 Print reply

Posts: 550
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ysius

hmm mijn setup is strx:

50snel imi
techno uitlaat
biturbo demper
snellere luchtslangen
ori carb...

dus ik haal denk ik wel 70...dat is genoeg want ik wil niet hoge boetes whaha...


70 moet je met dat goed overschrijden
bij mij word me vermogen door me std uitlaat begrensd
 
mt-driver 9-8-2003 18:35 Print reply
Posts: 231
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

[...]
GE2 is voor NSR/MTX-SH blokken.


oke sorry belgische 50, klinkt dat al beter
 
MWvdK 9-8-2003 18:36 Print reply

Posts: 2247
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nightbat

[...]


70 moet je met dat goed overschrijden
bij mij word me vermogen door me std uitlaat begrensd


std snel ?
 
lafstafarian 9-8-2003 19:12 Print reply

Posts: 446
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt-driver

ik heb ook eerst een immitatiecilinder gehad, maar kreeg hem maar niet afgesteld. Opeens kreeg het ding vermogen bij 7k en schoot ie vooruit. Daaronder was het niet thuis en wou het ding maar niet rijden.




Hetzelfde heb ik ook. Je moet heel lang wachten tot je eindelijk boven die 6,5-7k komt en dan voel je eindelijk wat kracht.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ysius

hmm maar is dat altijd zo met imi cilinder? of ligt dat ergens anders aan> strx gaat het bij mij wel goed...?


Ik heb hetzelfde ook. Enne ik krijg het ding maar niet afgesteld. Ik heb pas nieuwe zuiger erin gezet en ik hoor alweer getik en geratel.

En ja ik ga dus maar een andere cilinder kopen.Een eurokit denk ik. Ik raad jou dat ook maar aan, spaar ff wat geld meer en je hebt al een heel stuk betere cilinder. Gaat langer mee rijdt beter en meer snelheid etc. Ben je denk ik toch uiteindelijk goedkoper uit.
 
lafstafarian 9-8-2003 19:17 Print reply

Posts: 446
Ja kben tot vandaag nog bezig af te stellen. Lukt niet eg zoals ik al zei. Weet iemand misschien welke sproeier ik moet hebben. (richtlijn).

Dit bericht is ge-edit door lafstafarian op 9-8-2003 19:18
 

Dit topic is 2740 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved