Bazz -> DRD |
28-7-2003 10:40 |
 Posts: 1884 |
En is een 18mm keihin import een beetje te doen want de 18mm keihin (org. Honda ) is bijna 3X zo duur (150euro en de import maar 60euro).
en de 70cc malossi is dit een goede cilinder (weinig vastlopers enzo)?
|
|
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl |
|
sam vl. - [HRC Nijmegen] |
28-7-2003 10:46 |
Posts: 1062 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bazz -> NSR
[...]
dan moet je hier zeker ook nog een andere cilinderkop op zetten zeker?
nee
|
|
Nijmegen! |
|
Bazz -> DRD |
28-7-2003 10:48 |
 Posts: 1884 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: sam vl. - [HRC Nijmegen]
[...]
nee 
Hoeft dat niet? Is misschien wel beter zeker, of past gewoon je originele?
|
|
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl |
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
28-7-2003 12:27 |
 Posts: 7007 |
nee cilinderkop hoeft niet
en tandwielverhouding moet je 16/45 nemen anders mol je de boel door overtoeren
daar haal je de 90 wel mee hoor en optrekken gaat ook wel goed omdat je dan die ori uitlaat hebt wat veel power onderin geeft
je kunt ook een std. snel uitlaat nemen dat loopt dan net wat beter
edit: malossi is goed en 18keihin import ook als je hem maar goed afstelt (juiste sproeiert)
Dit bericht is ge-edit door Oscar O. - [HRC Nijmegen] op 28-7-2003 12:28
|
|
nobody fuck with us!! |
|
Bazz -> DRD |
28-7-2003 13:26 |
 Posts: 1884 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]
nee cilinderkop hoeft niet
en tandwielverhouding moet je 16/45 nemen anders mol je de boel door overtoeren
daar haal je de 90 wel mee hoor en optrekken gaat ook wel goed omdat je dan die ori uitlaat hebt wat veel power onderin geeft
je kunt ook een std. snel uitlaat nemen dat loopt dan net wat beter
edit: malossi is goed en 18keihin import ook als je hem maar goed afstelt (juiste sproeiert)
Dit bericht is ge-edit door Oscar O. - [HRC Nijmegen] op 28-7-2003 12:28
Ik heb nu een originele onbegrenste uitlaat, maar wat is een standaart snel uitlaat? heb je er misschien een fotootje van?
|
|
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl |
|
Bazz -> DRD |
28-7-2003 14:19 |
 Posts: 1884 |
En wat gaat me dit ongeveer kosten?
70malossie+18keihin(import)+spruitstuk+sproeier+grotere luchtslangen (dat was het wel denk ik zo'n beetje)
|
|
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl |
|
crazypeter |
28-7-2003 14:30 |
 Posts: 1298 |
reken op 200 euro
EDIT reken maar op 250 euro
Dit bericht is ge-edit door crazypeter op 28-7-2003 14:30
|
|
bla bla bal bla bla bla blah |
|
Bazz -> DRD |
28-7-2003 14:34 |
 Posts: 1884 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crazypeter
reken op 200 euro
EDIT reken maar op 250 euro
Dit bericht is ge-edit door crazypeter op 28-7-2003 14:30
Nog even sparen dan! Er moet trouwens ook nog een begrenser op  waar ik een perfect plekje voor heb gevonden
|
|
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl |
|
crazypeter |
28-7-2003 14:34 |
 Posts: 1298 |
ga op brommermix rijden en doe hem in je olie tank
of in je lucht filter
|
|
bla bla bal bla bla bla blah |
|
sam vl. - [HRC Nijmegen] |
28-7-2003 14:53 |
Posts: 1062 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bazz -> NSR
[...]
Hoeft dat niet? Is misschien wel beter zeker, of past gewoon je originele?
ori past gewoon, je kan ook voor een hogedrukkop of 80 kop gaan, maar ori is makkelijkste en loopt ook gewoon heel goed. scheelt echt niet veel.
|
|
Nijmegen! |
|
Bazz -> DRD |
28-7-2003 16:18 |
 Posts: 1884 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: sam vl. - [HRC Nijmegen]
[...]
ori past gewoon, je kan ook voor een hogedrukkop of 80 kop gaan, maar ori is makkelijkste en loopt ook gewoon heel goed. scheelt echt niet veel.
Dan pak ik gewoon de originele, dat het makkelijktste en het goedkoopste. Maar dan moet ik straks met die 70 maar wel een paar dopjes extra olie in mijn tank erbij gooien, dit is wel iets beter denk ik he?
En is een begrenser zelf maken een beetje makkelijk te doen? Graag eentje die altijd aan staat als je hem start en dat je hem dan uit moet zetten voordat je wegrijd met een magneet. Is dat een beetje simpel te maken? Heeft iemand hier een schemaatje van met de kleuren van de draadjes van een nsr typeII en een simpele uitleg?
Dit bericht is ge-edit door Bazz -> NSR op 28-7-2003 16:29
|
|
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl |
|
Bazz -> DRD |
28-7-2003 19:11 |
 Posts: 1884 |
En is een begrenser zelf maken een beetje makkelijk te doen? Graag eentje die altijd aan staat als je hem start en dat je hem dan uit moet zetten voordat je wegrijd met een magneet. Is dat een beetje simpel te maken? Heeft iemand hier een schemaatje van met de kleuren van de draadjes van een nsr typeII en een simpele uitleg?
Hier nog enkele nuttige tips voor?
|
|
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl |
|
Bazz -> DRD |
2-8-2003 22:55 |
 Posts: 1884 |
Hoe kan ik mijn nsr het beste opvoeren zodat het niet opvalt bij mijn ouders?
Nu originele cilinder+carburateur, originele onbegrenste uitlaat, tandwielverhouding=14-40
|
|
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl |
|
Joscross |
2-8-2003 22:57 |
 Posts: 12501 |
hoe slim/technisch zijn jou ouders?
|
|
|
|
JIMMY |
2-8-2003 22:58 |
 Posts: 2765 |
waarom zou het op moeten vallen?
als je gewoon in je straat en omgeving rustig rijd dan valt het niet veel op hoor, ja alleen geluid, maar daar moet je maar wat op verzinnen
|
|
|
|