Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Uiterlijk Forum - Topic #10349 - Post hier foto's van je verbouwde/o...
|
Pagina 47 van 200
|
Dit topic is 260946 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Hier_ben_ik - Administrator |
23-9-2003 17:22 |
 Posts: 8499 |
*Toch leuk, een topic van meer dan 45 paginas FF doorlezen voor het eerst  *
|
|
Members zijn vervelend :-| |
|
Neonlampje |
23-9-2003 17:54 |
 Posts: 14825 |
verveel je je?
|
|
|
|
S.Brouwer |
23-9-2003 17:58 |
 Posts: 1783 |
ff kijken of me link het doet.
zoja dit is me mb die ik nu aan het spuiten ben. het blok dat er onder hangt word vervangen door een mtx (110cc) blok dat we net gereviseerd hebben
edit: nee dus
Hoe krijg ik het voor elkaar dat hij minder veel kB's groot is want hij's nu groter als 512 kB
Dit bericht is ge-edit door biertjuh op 23-9-2003 17:59
Dit bericht is ge-edit door biertjuh op 23-9-2003 18:04
|
|
|
|
NSR RULEZZ |
23-9-2003 18:10 |
 Posts: 4934 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blukaap
Athena ophogen met voetpakkingen of een spacer en aan de bovenkant afdraaien.
Crossuitlaat d'r op en het zal wel lekker lopen denk ik.
ja idd met een spacecake zal je wel lekker lopen denk ik.
|
|
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ??? |
|
Caïn |
24-9-2003 16:44 |
 Posts: 146 |
Eerste post op dit forum 
Nou hier een VOOR pic van me brommer, het chroom is wel gepoetst maar de rest is zoals je ziet brak. Kettingkast, kastjes onder me buddy, emblemen ontbreken. Veren, carberateur, gele plaatje, stuur niet origineel. Zuigerveren verrot, geen druppel olie in het blok.

Nou hele ding onder handen genomen, blok min of meer gereviseerd op de versnellingsbak na want die was gelukkig wel goed. Verder onderdelen jacht, ontbrekende dingen origineel kunnen vinden. Tank over gespoten, "nieuwe" onderdelen ook natuurlijk en dit is het resultaat.
 rij d'r nu 1,5 jaar dagelijks mee zonder problemen. Zit inmiddels wel een andere voorband op.
|
|
Magneet Thunderbird |
|
NSR RULEZZ |
24-9-2003 18:26 |
 Posts: 4934 |
wow cool :P
niet mijn smaak :P
|
|
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ??? |
|
martinus83 |
24-9-2003 18:29 |
 Posts: 3718 |
nou...ik heb heel et topic doogesearcht en heb mij n brommer maar 1 keer gepost zoals hij nu is!!
1e ker, wat hak gedaan, toen 2e post, updates  nieuwe kappen enzo, en later ergens in pag 34 ofzo toen ie af was...  ....duzz
|
|
|
|
SMALL HONDA |
26-9-2003 15:19 |
 Posts: 1575 |
wat voor merk is het Ca?n??
en loopt zoiets ook een beetje
|
|
jaren komen jaren gaan en elke dag eet ik een banaan, Waarom gaat een marokkaan bij de politie?? een betere wereld begint bij jezelf. |
|
Caïn |
26-9-2003 15:27 |
 Posts: 146 |
tis een magneet thunderbird uit 1968 met een 3bak-hand sachsblok met geforceerde koeling, is helemaal origineel het blok met een 10mm binq carb en loopt 55km/h (auto teller) dus gaat niet heel hard maar wel heel betrouwbaar, heb d'r een weekendje meeting mee gedaan in 2 dagen 500 km gereden zonder problemen, 1keer trappen is lopen dus tis wel leuk
|
|
Magneet Thunderbird |
|
Da Dogfather |
26-9-2003 17:43 |
|
Jos The Boss |
26-9-2003 18:06 |
Posts: 59 |
dat heet zundapp..... weet k voor 99% zeker... (veel imitatie toen gebouwd) bouwjaar schat ik eind jaren 60 begin 70. (tussen 68 en 73)
type weet k niet.
en ja zoiets kan verschrikkelijk hard. begrenzer zit hem niet in de cilinder maar in een kleine carburateur en een enorm afgeknepen bocht.
nog nooit van Breitwant-cilinder gehoord? was standaard 50cc maar had wel iets van 6,2/6,4 pk... blok vermogen, niet effectief op t achterwiel.
voor meer info zie cain.
(heb zelf kreidler uit '69 vandaar:-}
|
|
|
|
SMALL HONDA |
26-9-2003 19:59 |
 Posts: 1575 |
bedoel je dat ding op een zundapp lijkt dat valt wel mee hoor, ik vind dit mooier
|
|
jaren komen jaren gaan en elke dag eet ik een banaan, Waarom gaat een marokkaan bij de politie?? een betere wereld begint bij jezelf. |
|
Caïn |
27-9-2003 10:24 |
 Posts: 146 |
leuke van dat sachs blok is dat het inderdaat heel hard kan, zonder problemen. Kan zo een 70cc ok en als je de bovenste van de 2 foto's kijkt zie je een leuke carb, die zat erop toen ik em kocht, ding was toen nog helemaal gaar, verotte zuigerveren, carb helemaal smerig, geen druppel olie in het blok en toen ree die dus 70, met een standaard 50 cc. Maarja aangezien die dan nogal herrie maakt en ik d'r iederedag mee heen en weer mee naar school ga heb ik er maar en originele carb opgezet en het ding verder in originele staat gebracht. Met suc6 want ik rij al 1,5 jaar door Den Haag iedere dag en ben nog nie 1 keer angehouden, mag bij iedere controle die ik tegenkom zo doorrijden, nouja dan loopt ie maar niet harder dan 55, scheelt toch een hoop euri
Dit bericht is ge-edit door Ca?n op 27-9-2003 10:25
|
|
Magneet Thunderbird |
|
Erik_P |
27-9-2003 13:03 |
 Posts: 690 |
Kleine wijziging ondergaan; nieuwe uitlaat...
[img]http://upload.petuhr.nl/upload/24750676.jpg [/img]
|
|
- |
|
Mt-5[Maarten] |
27-9-2003 13:09 |
 Posts: 2941 |
kijk em huiver
ZO wastie :
ZO istie nu, ( alleen nog streetfighterkapje erop, gebeurd eerdaags )
Mien trots
|
|
Loud pipes save lifes - Suzuki straatpiraat ... |
|
Dit topic is 260946 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 47 van 200
|
|