Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Post hier foto's van je verbouwde/opgeknapde brommer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 990 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #10349 - Post hier foto's van je verbouwde/o...
Pagina 47 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 260946 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Hier_ben_ik - Administrator 23-9-2003 17:22 Print reply

Posts: 8499
*Toch leuk, een topic van meer dan 45 paginas FF doorlezen voor het eerst *
 
Members zijn vervelend :-|
Neonlampje 23-9-2003 17:54 Print reply

Posts: 14825
verveel je je?
 
S.Brouwer 23-9-2003 17:58 Print reply

Posts: 1783
ff kijken of me link het doet.
zoja dit is me mb die ik nu aan het spuiten ben. het blok dat er onder hangt word vervangen door een mtx (110cc) blok dat we net gereviseerd hebben





edit: nee dus

Hoe krijg ik het voor elkaar dat hij minder veel kB's groot is want hij's nu groter als 512 kB

Dit bericht is ge-edit door biertjuh op 23-9-2003 17:59

Dit bericht is ge-edit door biertjuh op 23-9-2003 18:04
 
NSR RULEZZ 23-9-2003 18:10 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

Athena ophogen met voetpakkingen of een spacer en aan de bovenkant afdraaien.
Crossuitlaat d'r op en het zal wel lekker lopen denk ik.

ja idd met een spacecake zal je wel lekker lopen denk ik.
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Caïn 24-9-2003 16:44 Print reply

Posts: 146
Eerste post op dit forum
Nou hier een VOOR pic van me brommer, het chroom is wel gepoetst maar de rest is zoals je ziet brak. Kettingkast, kastjes onder me buddy, emblemen ontbreken. Veren, carberateur, gele plaatje, stuur niet origineel. Zuigerveren verrot, geen druppel olie in het blok.

Nou hele ding onder handen genomen, blok min of meer gereviseerd op de versnellingsbak na want die was gelukkig wel goed. Verder onderdelen jacht, ontbrekende dingen origineel kunnen vinden. Tank over gespoten, "nieuwe" onderdelen ook natuurlijk en dit is het resultaat.
rij d'r nu 1,5 jaar dagelijks mee zonder problemen. Zit inmiddels wel een andere voorband op.
 
Magneet Thunderbird
NSR RULEZZ 24-9-2003 18:26 Print reply

Posts: 4934
wow cool :P

niet mijn smaak :P
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
martinus83 24-9-2003 18:29 Print reply

Posts: 3718
nou...ik heb heel et topic doogesearcht en heb mij n brommer maar 1 keer gepost zoals hij nu is!!

1e ker, wat hak gedaan, toen 2e post, updatesnieuwe kappen enzo, en later ergens in pag 34 ofzo toen ie af was... ....duzz
 
SMALL HONDA 26-9-2003 15:19 Print reply

Posts: 1575
wat voor merk is het Ca?n??
en loopt zoiets ook een beetje
 
jaren komen jaren gaan en elke dag eet ik een banaan, Waarom gaat een marokkaan bij de politie?? een betere wereld begint bij jezelf.
Caïn 26-9-2003 15:27 Print reply

Posts: 146
tis een magneet thunderbird uit 1968 met een 3bak-hand sachsblok met geforceerde koeling, is helemaal origineel het blok met een 10mm binq carb en loopt 55km/h (auto teller) dus gaat niet heel hard maar wel heel betrouwbaar, heb d'r een weekendje meeting mee gedaan in 2 dagen 500 km gereden zonder problemen, 1keer trappen is lopen dus tis wel leuk
 
Magneet Thunderbird
Da Dogfather 26-9-2003 17:43 Print reply

Posts: 180
Nou hier heb je mijne heb hem laatst verbouwd door een mono-veer erop te zetten, nu moet ie alleen nog blazen. Dat gebeurt wel eerst afstellen.



De Hond
 
Hoe bedoel je ik ben een vuile hond!!!
Jos The Boss 26-9-2003 18:06 Print reply
Posts: 59
dat heet zundapp..... weet k voor 99% zeker... (veel imitatie toen gebouwd) bouwjaar schat ik eind jaren 60 begin 70. (tussen 68 en 73)
type weet k niet.
en ja zoiets kan verschrikkelijk hard. begrenzer zit hem niet in de cilinder maar in een kleine carburateur en een enorm afgeknepen bocht.
nog nooit van Breitwant-cilinder gehoord? was standaard 50cc maar had wel iets van 6,2/6,4 pk... blok vermogen, niet effectief op t achterwiel.
voor meer info zie cain.
(heb zelf kreidler uit '69 vandaar:-}
 
SMALL HONDA 26-9-2003 19:59 Print reply

Posts: 1575
bedoel je dat ding op een zundapp lijkt dat valt wel mee hoor, ik vind dit mooier
 
jaren komen jaren gaan en elke dag eet ik een banaan, Waarom gaat een marokkaan bij de politie?? een betere wereld begint bij jezelf.
Caïn 27-9-2003 10:24 Print reply

Posts: 146
leuke van dat sachs blok is dat het inderdaat heel hard kan, zonder problemen. Kan zo een 70cc ok en als je de bovenste van de 2 foto's kijkt zie je een leuke carb, die zat erop toen ik em kocht, ding was toen nog helemaal gaar, verotte zuigerveren, carb helemaal smerig, geen druppel olie in het blok en toen ree die dus 70, met een standaard 50 cc. Maarja aangezien die dan nogal herrie maakt en ik d'r iederedag mee heen en weer mee naar school ga heb ik er maar en originele carb opgezet en het ding verder in originele staat gebracht. Met suc6 want ik rij al 1,5 jaar door Den Haag iedere dag en ben nog nie 1 keer angehouden, mag bij iedere controle die ik tegenkom zo doorrijden, nouja dan loopt ie maar niet harder dan 55, scheelt toch een hoop euri

Dit bericht is ge-edit door Ca?n op 27-9-2003 10:25
 
Magneet Thunderbird
Erik_P 27-9-2003 13:03 Print reply

Posts: 690
Kleine wijziging ondergaan; nieuwe uitlaat...
[img]http://upload.petuhr.nl/upload/24750676.jpg [/img]

 
-
Mt-5[Maarten] 27-9-2003 13:09 Print reply

Posts: 2941
kijk em huiver

ZO wastie :



ZO istie nu, ( alleen nog streetfighterkapje erop, gebeurd eerdaags )



Mien trots
 
Loud pipes save lifes - Suzuki straatpiraat ...

Dit topic is 260946 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 47 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved