Tsxdude AKU MicheL |
2-4-2005 12:51 |
 Posts: 10676 |
 , van wie is die?
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
Hans F |
2-4-2005 13:02 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Markos
iemand ervaring met een Suzuki GS500/GS500e?
afbeelding

afbeelding
zit er een verschil in de gs500 en gs500e?
En hoe zou je zo'n ding het makkelijkste kunnen afvoeren naar <25kw?
[...]
kwaliteit is volgens mij niet echt super, vaak veel kleine roestplekjes
ze zijn dan ook niet duur
|
|
|
|
BIET |
2-4-2005 15:49 |
 Posts: 22355 |
Met dit mooie weer zie je wel lekker veel motoren rijden
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
Ralf |
2-4-2005 16:12 |
 Posts: 9073 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Markos
iemand ervaring met een Suzuki GS50/GS500e?
Ik les op zo'n ding. Heb weinig referentiekader, weet wel dat ik raar moet gaan zitten wil ik niet met mn knieen achter het stuur haken bij bochtjes... Met mijn 1.83m vond ik dat toch wel wonderlijk.
Dit bericht is ge-edit door Ralf op 2-4-2005 16:12
|
|
|
|
Blorn |
2-4-2005 16:29 |
 Posts: 13825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL
[...]
Blokken zijn uberbetrouwbaar mede doordat er geen vermogen inzit
Ja zeg dat nog maar eens tegen Bas (BasE).
Quote: Oorspronkelijk gepost door: boerken
@Leen: ooit al een 130 bandje proberen rondrijde (geen schaamranden meer)? Neem een BT045 ofzo, bandje dat mooi bol staat.
Ik kan je verzekeren dat je heeeel hard door de bocht moet gaan met "maar " een 130
Klopt helemaal... Reed alles aan de grond (met opgehoogde achterkant) stepjes, onderkuipje, knieen etc.
|
|
|
|
Daniel_84 |
3-4-2005 17:34 |
 Posts: 1127 |
nee dus geen 250cc 2 takt voor elke dag
Dit bericht is ge-edit door Daniel_84 op 3-4-2005 17:35
|
|
|
|
Leen |
3-4-2005 17:36 |
 Posts: 26877 |
echt wel
iedereen die dat niet wil is of een arme sloeber die te krenterig is om een of de paar maanden nieuwe zuiger te halen + veel benzine te dokken
of ze zijn niet mans genoeg om het vermogen onder bedwang te houden :P
Dit bericht is ge-edit door Leen op 3-4-2005 17:37
|
|
|
|
Daniel_84 |
3-4-2005 17:37 |
|
Daniel_84 |
3-4-2005 17:40 |
 Posts: 1127 |
ow nee dit moest in bart de scootergek topic he
|
|
|
|
Ruben. |
3-4-2005 18:10 |
 Posts: 6131 |
|
|
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt? |
|
Markos |
3-4-2005 18:16 |
 Posts: 5048 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
echt wel 
iedereen die dat niet wil is of een arme sloeber die te krenterig is om een of de paar maanden nieuwe zuiger te halen + veel benzine te dokken
of ze zijn niet mans genoeg om het vermogen onder bedwang te houden :P
Dit bericht is ge-edit door Leen op 3-4-2005 17:37
leen.. stfu
4takt roeleert
|
|
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us |
|
Kampersjaak |
3-4-2005 19:04 |
 Posts: 12285 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ralf
[...]
Ik les op zo'n ding. Heb weinig referentiekader, weet wel dat ik raar moet gaan zitten wil ik niet met mn knieen achter het stuur haken bij bochtjes... Met mijn 1.83m vond ik dat toch wel wonderlijk.
Dit bericht is ge-edit door Ralf op 2-4-2005 16:12
ik he gister een tsetrit gemaakt op een gs500h was dat.
wel leuk stuurwerk dat die kan, heel erg licht enz.
|
|
oderint dum metuant |
|
Remco RS |
3-4-2005 19:37 |
 Posts: 11463 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hans F
[...]
kwaliteit is volgens mij niet echt super, vaak veel kleine roestplekjes
ze zijn dan ook niet duur
daar is kampersjaak op gaan rijden zaterdag.. vond t wel een mooi ding dacht ik, qua stuur en rijeigenschappen
|
|
|
|
Kampersjaak |
3-4-2005 19:38 |
 Posts: 12285 |
mooi is anders, remco
|
|
oderint dum metuant |
|
mcdronkz |
3-4-2005 19:39 |
 Posts: 32777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ralf
[...]
Ik les op zo'n ding. Heb weinig referentiekader, weet wel dat ik raar moet gaan zitten wil ik niet met mn knieen achter het stuur haken bij bochtjes... Met mijn 1.83m vond ik dat toch wel wonderlijk.
Dit bericht is ge-edit door Ralf op 2-4-2005 16:12
dacht juist dat dat soort motoren ideaal waren voor langere personen
|
|
|
|