Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Grote motor topic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 784 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #10042 - Grote motor topic
Pagina 8 van 131
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 129, 130, 131Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 98533 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rudy 18-6-2003 15:32 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pol de MT5 Crosser

Vergis ik me nu.....maar vanaf 80cc is toch een motor.................50cc is een brommer wat is 70cc dan ?

50 cc kan ook een motor zijn
Bijvoorbeeld kreidler motoren 50 cc en 6.412345 ofzo pk
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
-Markiej- 18-6-2003 16:28 Print reply

Posts: 1361


Van vaders... wel een vooruitgang, had eerst een honda virago, owk wel grappig, maar ik vin dhet toch echt een vrouwen motor, was leuk o meej te beginnen...

Specificaties;

Model: Triumph Trophy 900
Category: Touring
Engine/transmission
Displacement: 885.00 ccm (54.00 cubic inches)
Engine type: In-line three
Stroke: 4
HP (kW): 95.00 (69.3) @ 9400
Torque - Nm (kgf-m / ft.lbs): 80.00 (8.2 / 59.0) @ 8600
Valves per cylinder: 3
Cooling system: Liquid
Gears: 6
Transmission type/final drive: Chain
Physical measures
Weight (dry): 220.0 kg (485.0 pounds)
Seat height (if adjustable, lowest setting): 790 mm (31.1 inches)
Chassis/dimensions
Front brake(s): Dual disc
Rear brake(s): Single disc
Speed/acceleration
Top speed: 215.0 km/h (133.6 mph)


 
Mijn ontlasting heeft een vloeibare vorm aangenomen...
Woeter 18-6-2003 23:02 Print reply

Posts: 2832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark Lievens

afbeelding

Van vaders... wel een vooruitgang, had eerst een honda virago, owk wel grappig, maar ik vin dhet toch echt een vrouwen motor, was leuk o meej te beginnen...

Specificaties;

Model: Triumph Trophy 900
Category: Touring
Engine/transmission
Displacement: 885.00 ccm (54.00 cubic inches)
Engine type: In-line three
Stroke: 4
HP (kW): 95.00 (69.3) @ 9400
Torque - Nm (kgf-m / ft.lbs): 80.00 (8.2 / 59.0) @ 8600
Valves per cylinder: 3
Cooling system: Liquid
Gears: 6
Transmission type/final drive: Chain
Physical measures
Weight (dry): 220.0 kg (485.0 pounds)
Seat height (if adjustable, lowest setting): 790 mm (31.1 inches)
Chassis/dimensions
Front brake(s): Dual disc
Rear brake(s): Single disc
Speed/acceleration
Top speed: 215.0 km/h (133.6 mph)



Jouw pa is toch motorwout?

Ben wel benieuwd hoe hij rijdt als hij off-duty is!!
 
Blorn 19-6-2003 1:15 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark Lievens

Specificaties;

Mijn CBR heeft ong. zelfde vermogen, gewicht en topsnelheid

(Maar dan met een 600 SS )
 
SIWWN 19-6-2003 1:18 Print reply
Posts: 7079
En het ding van mijn vader weegt bijna 2 x zoveel en trekt ding van jij er ook 2 x zo hard uit

ik overdrijf ..
 
Blorn 19-6-2003 1:18 Print reply

Posts: 13825
Jep
 
ties 19-6-2003 9:59 Print reply
Posts: 1333
nou ik heb een 125 rm voor foto`s ff in m`n profiel kijken, hij komt uit 98 en rijd 140 ofzo.
en een gare dt. met 100cc malossi waarvan de condensator steeds doorbrand. en kijk voor deze foto`s bij de adv. yamaha dt crosser.
 
Martijn 19-6-2003 10:11 Print reply
Posts: 10000
boven de 50cc is idd een motor, maar niet helemaal...

zolang het niet gekeurd is is het gewoon nix....als jij zelf een brommie last en er 49cc onder gooit is het toch ook niet meteen een brommer...

dan kon je met je mbx50 gewoon over de weg rijden.. en zo is het met motoren/auto's ed. precies et zelfde...

ik vind het btw wel een beetje onzin dat je wel op een zware motor mag lessen maar niet mag afrijden...

de 25 kw regel is er juist om te zorgen dat je eerst aan motoren kan wennen enzo..dat soort dingen en dan op meer vermogen kan overstappen...net als dat jij beter op een 50cctje kan leren schakelen, en dan overstappen op een mbx met 125cc oid...

als jij lest op een zware motor kun je jezelf toch net zo goed kapot rijden......en de instructeur kan niet ingrijpen...
ok...je zult best een beetje voorzichtig rijden..maar laat ze gewoon op een 25 kw motor rijden...

mijn motor heeft 1 kw meer ofzo dan toegestaan...dacht ik....wel raar..lude rijdt 170 ofzo met evenveel vermogen....vlgs mij...en ik rij maar 160....
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Neonlampje 19-6-2003 10:54 Print reply

Posts: 14825
gewicht speelt een grooote rol he!
weet niet hoe zwaar jounes is?

ik ga er btw lichtere vertanding onder zetten, optrekken is leuk
 
Neonlampje 19-6-2003 10:57 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: valejessy

[...]


dat maakt nie uit
ik mag ook op vol vermogen lessen
moet alleen afrijden op 25kwtje
afrijden mag op max 34kw hoor
en verder, boeit idd ook verder nix
 
Rudy 19-6-2003 11:51 Print reply

Posts: 3471
Honda virago haahahahaa

t is nog altijd yamaha virago
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
cyriel 19-6-2003 11:57 Print reply
Posts: 56
volgens mij ook idd.....
 
.............................
jessy 19-6-2003 12:44 Print reply

Posts: 2570
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rudy

Honda virago haahahahaa

t is nog altijd yamaha virago


neeeeeeeeeej tis yamaha viagra
 
crazypeter 20-6-2003 18:10 Print reply

Posts: 1298
had net foto's gemaakt van me mt en deze gelijk erbij gemaakt



kawa kle 500

yamaha radion 600
kleine broertje van de v max


komt binnekort mischien ook nog een 125 crosser
merk en jaar weet me pa niet watergekoeld en schijven voor en achter
ken die kopen voor 200 doet die nog moeitlijk over de prijs ook
is lelijk en sta bij een collega van he in de weg
is rijdend weg gezet

 
bla bla bal bla bla bla blah
User 927 21-6-2003 15:05 Print reply

Posts: 6405
Kewle Kawa! En die Yammie ziet er nogal stoffig uit... misschien eens afstoffen?

En crosser zeker kopen, kan bijna niet fout zijn
 

Dit topic is 98533 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 8 van 131
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 129, 130, 131Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved