Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Grote motor topic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 590 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #10042 - Grote motor topic
Pagina 7 van 131
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 129, 130, 131Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 98524 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mr200r 18-6-2003 3:06 Print reply
Posts: 5122
Er moet voortaan op het kenteken bewijs staan hoeveel kw een motor leverd en je moet hem wel laten keuren als het geen nieuwe is de 25 kw kit moet door de fabriek geleverd worden en aan die eisen voldoen dan krijg je een nieuw kenteken na keuring.Is sinds een jaar zo eerder kon het wel zoals die andere jongen zei nu niet meer.verzekeringen eisen dit voortaan de 25 kw wet is nog niet zo oud het werdt toen in Den haag beslist en de motorzaken wisten van niks.
 
mr200r
Hans F 18-6-2003 10:45 Print reply
Posts: 4326
Nogmaals, als het 25 kw gedoe nut heeft vind ik het prima, maar om zomaar een beperking in te voeren zonder een of ander vorm van onderzoek is gewoon lomp. Dat het nut heeft is niet aangetoond.

btw. dat afrijden op een motor tot 35 kw weet ik 99% zeker.

Bjorn geeft verder al weer aan hoe er met die 25 kw regel wordt omgegaan. Zelf afvoeren en met een uitdraai verzekeren is dus eigenlijk niet de bedoeling. Maar omdat voor veel motoren geen officieel afvoersetje is wordt je wel gedwongen om het op deze manier te doen.
 
Neonlampje 18-6-2003 12:07 Print reply

Posts: 14825
gvdekut, ik bleek dus dinsdag nog nooit op een 25kw'tje gelest te hebben, die kerel dacht dat ik over de 21 was, dus zat op een onbegrensde cb500, (een mooie gele )
en op gegeven moment vroeg hij aan mij, welke motor moet je? ik zo: 'boeit dat? ' bleek dus de ene begrenst te zijn en de andere onbegrenst...
tis nu echt dwijl-power ongeveer
 
Pistonpen Paultje 18-6-2003 12:08 Print reply

Posts: 8678
RELAXT! sjees dan ben je wel slim bezig als instructeur.
 
jessy 18-6-2003 12:26 Print reply

Posts: 2570
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

gvdekut, ik bleek dus dinsdag nog nooit op een 25kw'tje gelest te hebben, die kerel dacht dat ik over de 21 was, dus zat op een onbegrensde cb500, (een mooie gele )
en op gegeven moment vroeg hij aan mij, welke motor moet je? ik zo: 'boeit dat? ' bleek dus de ene begrenst te zijn en de andere onbegrenst...
tis nu echt dwijl-power ongeveer


dat maakt nie uit
ik mag ook op vol vermogen lessen
moet alleen afrijden op 25kwtje
 
User 927 18-6-2003 12:33 Print reply

Posts: 6405
Ik zou liever lessen op een 25kw+ dan op een lichte motor, omdat je met een zwaardere meteen aan die zware motoren gewend raakt
 
jessy 18-6-2003 12:35 Print reply

Posts: 2570
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razadull

Ik zou liever lessen op een 25kw+ dan op een lichte motor, omdat je met een zwaardere meteen aan die zware motoren gewend raakt


ja das dan dus klote als je op een lichte moet afrijden he slimpie, omdat je dan aan die zware gewend bent!!! ennuh scheelt maar 20km/uur harder hoor, thats all!

 
Woeter 18-6-2003 12:41 Print reply

Posts: 2832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

Nogmaals, als het 25 kw gedoe nut heeft vind ik het prima, maar om zomaar een beperking in te voeren zonder een of ander vorm van onderzoek is gewoon lomp. Dat het nut heeft is niet aangetoond.

btw. dat afrijden op een motor tot 35 kw weet ik 99% zeker.

Bjorn geeft verder al weer aan hoe er met die 25 kw regel wordt omgegaan. Zelf afvoeren en met een uitdraai verzekeren is dus eigenlijk niet de bedoeling. Maar omdat voor veel motoren geen officieel afvoersetje is wordt je wel gedwongen om het op deze manier te doen.

Hans wil je ontkennen dat het enig nut heeft deze regel? Dat mensen van 18-21 jaar risico categorie zijn is algemeen bekend.

Idd het aanbod van motoren wordt wel erg beperkt door deze regel
 
Blukaap 18-6-2003 12:44 Print reply

Posts: 10008
Dat er nut inzit zal wel, maar het is zonder te kijken of het nut heeft ingevoerd, daar gaat het om (en gelijk heeft ie).
 
Bastila is lief
Joscross 18-6-2003 13:16 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Woeter

[...]

Hans wil je ontkennen dat het enig nut heeft deze regel? Dat mensen van 18-21 jaar risico categorie zijn is algemeen bekend.

Idd het aanbod van motoren wordt wel erg beperkt door deze regel

Beperkt? , je kan toch de meeste motors toch gewoon begrenzen
 
Rudy 18-6-2003 14:06 Print reply

Posts: 3471
Maar niet officieel goedgekeurd
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
jeroen 18-6-2003 14:08 Print reply

Posts: 15066
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

gvdekut, ik bleek dus dinsdag nog nooit op een 25kw'tje gelest te hebben, die kerel dacht dat ik over de 21 was, dus zat op een onbegrensde cb500, (een mooie gele )



Hahaha, komt vast omdat je er ouder uitziet.

 
User 927 18-6-2003 14:13 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeroen-MTX

[...]


Hahaha, komt vast omdat je er ouder uitziet.



Die gast d8: Hij word al kaal, dus is ie bvast 8er in de 30
 
Pol de MT5 Crosser 18-6-2003 15:26 Print reply

Posts: 2892
Vergis ik me nu.....maar vanaf 80cc is toch een motor.................50cc is een brommer wat is 70cc dan ?
 
http://www.cafedezolder.tk Biertje der bij?
jeroen 18-6-2003 15:29 Print reply

Posts: 15066


alles van 50cc en hoger is een motor.
Daarom zijn brommers ook 49cc

 

Dit topic is 98524 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 7 van 131
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 129, 130, 131Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved