Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Main Forum - Topic #10042 - Grote motor topic
|
Pagina 54 van 131
|
Dit topic is 98518 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Blorn |
2-9-2004 1:15 |
 Posts: 13825 |
Tip: Niet te vaak starten en weer uitzetten zonder dat het blok goed warm kan worden. Ik weet dat het leuk is om te doen, maar je bougies gaan er erg snel van naar de klote.
|
|
|
|
de_koen |
2-9-2004 1:16 |
 Posts: 5595 |
en denk eraan om hem te verzekeren of te schorsen, anders boete
|
|
Honda 5-Bak te koop |
|
Blorn |
2-9-2004 1:18 |
 Posts: 13825 |
En vergeet hem niet uit de schorsing te halen, doe dit als je er niet helemaal zeker van bent desnoods 2 keer. Dit kost namelijk GELD als je het niet doet/je verkeerd word voorgelicht en er niets op je kentekenbewijs staat.
Want die blauwe enveloppen zijn dan opeens niet zo leuk meer
|
|
|
|
Pas |
2-9-2004 21:51 |
 Posts: 1181 |
ben bezig met de verzekering, maar die moesten blijkbaar ff nadenken omdat ik nog geen motorrijbewijs heb, vind dat gelul, 't is niet omdat er op gereden gaat worden, maar 't is gewoon verplicht om 'm te verzekeren. Jaarlijkse belasting is 56 euro en schrosing is 25 euro, maar als ik 'm nu schors voor 21/2 maand ofzo kost 't me meer dan 'm gewoon ingeschreven te laten staan.
idd, start 'm niet te vaak, vandaag maar 1x gedaan haha...
Dit week-end gaat ie 3km verderop de garage in dus dan kan ik er niet gemakkelijk bij om er mee te spelen
|
|
GSXR600K1 |
|
Nasic |
2-9-2004 21:56 |
Posts: 890 |
zoals bij sommigen bekend, ik heb een rs250
eerste toelating is 1999, bouwjaar 1996, 12.000km
veranderingen: stickers eraf, en nieuw model spiegels.
preventief alles vervangen bij aankoop (zuigers, krukas/versnellingsbaklagers enzovoort)
powervalves laten verstevigen door ps-tuning
foto's van de meeting in wageningen:
eind deze maand gaat hij weg voor een cbr600f2
|
|
Ducati 900SS |
|
mr200r |
2-9-2004 22:41 |
Posts: 5122 |
Schorsen kost 25 zeg je x2 jaar = 50 euro.
gewoon belastingbetalen kost 2x56=112 euro en
dan moet je hem nog verzekeren kosten ?.En jij wilt gewoon ingeschreven staan,dat begrijp ik niet helemaal.Das toch veel duurder.
|
|
mr200r |
|
MC Beuner |
2-9-2004 22:43 |
 Posts: 3687 |
dit ding is vaag:
Dit bericht is ge-edit door Blorn op 7-9-2004 0:02
|
|
Vivatje snor |
|
SIWWN |
2-9-2004 22:46 |
Posts: 7079 |
Wat is er vaag aan? Omdat het een vrij onbekend merk is voor veel mensen?
|
|
|
|
Blorn |
2-9-2004 22:46 |
 Posts: 13825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pas
ben bezig met de verzekering, maar die moesten blijkbaar ff nadenken omdat ik nog geen motorrijbewijs heb, vind dat gelul, 't is niet omdat er op gereden gaat worden, maar 't is gewoon verplicht om 'm te verzekeren. Jaarlijkse belasting is 56 euro en schrosing is 25 euro, maar als ik 'm nu schors voor 21/2 maand ofzo kost 't me meer dan 'm gewoon ingeschreven te laten staan.
idd, start 'm niet te vaak, vandaag maar 1x gedaan haha...
Dit week-end gaat ie 3km verderop de garage in dus dan kan ik er niet gemakkelijk bij om er mee te spelen
Schorsen is goedkoper.....
|
|
|
|
Repsolnsr [v Leeuwen] |
2-9-2004 22:48 |
 Posts: 658 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Nasic
zoals bij sommigen bekend, ik heb een rs250
eerste toelating is 1999, bouwjaar 1996, 12.000km
veranderingen: stickers eraf, en nieuw model spiegels.
preventief alles vervangen bij aankoop (zuigers, krukas/versnellingsbaklagers enzovoort)
powervalves laten verstevigen door ps-tuning
foto's van de meeting in wageningen:
afbeelding
afbeelding
afbeelding
eind deze maand gaat hij weg voor een cbr600f2
Had je voor je lichte rbw dan? Heb zo'n dink nog nooit horen lopen. Zal wel een stuk meer pit in zitten dan mijn RS of niet?
|
|
Dikke penne |
|
Blorn |
2-9-2004 22:50 |
 Posts: 13825 |
Jup....
Al was ik even snel met sprintje
|
|
|
|
Pas |
2-9-2004 23:00 |
 Posts: 1181 |
schorsen betaal ik nu 25 euro en dan over 3mnd weer 56 euro om hem weer erin te krijgen. Dat is dus 1 jaar en 3mnd voor 56+25=81 euro
Als je 56/12 = p/mnd * 3= 14euro
Dus dat zou me 56+14=70 euro kosten.
Dus 81-70 is toch echt een besparing van 11euro plus dat ik nu niet hoef te gaan kloten om die aanmelding om te zetten in schorsing...
|
|
GSXR600K1 |
|
Nasic |
2-9-2004 23:02 |
Posts: 890 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blorn
Jup....
Al was ik even snel met sprintje
idd..... toch raar
ik denk dat mijn vermogen in iets zwaardere tandwielverhouding is gestoken ofzo..... omdat mijn motor doorloopt tot de 205-210km/u :P
en ik rijd wel onbegrenst (62pk/45nm)
Dit bericht is ge-edit door Nasic op 2-9-2004 23:05
|
|
Ducati 900SS |
|
mr200r |
2-9-2004 23:22 |
Posts: 5122 |
Hoelang moet dat ding geschorst zijn?
ongeveer 2 jaar toch.
Dit bericht is ge-edit door mr200r op 2-9-2004 23:24
|
|
mr200r |
|
Neonlampje |
4-9-2004 9:28 |
 Posts: 14825 |
Ik heb btw nog eventjes gekken naar motoren met dubbele bovenliggende nokkenassen... De reden waarom dit gedaan is, is zodat men de bougie centraal kan plaatsen, ipv aan de zeikant.
Tis verder niet bijzonder, wordt al tientallen jaren gedaan
|
|
|
|
Dit topic is 98518 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 54 van 131
|
|