Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Grote motor topic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 962 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #10042 - Grote motor topic
Pagina 54 van 131
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 53, 54, 55 ... 129, 130, 131Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 98518 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blorn 2-9-2004 1:15 Print reply

Posts: 13825
Tip: Niet te vaak starten en weer uitzetten zonder dat het blok goed warm kan worden. Ik weet dat het leuk is om te doen, maar je bougies gaan er erg snel van naar de klote.
 
de_koen 2-9-2004 1:16 Print reply

Posts: 5595
en denk eraan om hem te verzekeren of te schorsen, anders boete
 
Honda 5-Bak te koop
Blorn 2-9-2004 1:18 Print reply

Posts: 13825
En vergeet hem niet uit de schorsing te halen, doe dit als je er niet helemaal zeker van bent desnoods 2 keer. Dit kost namelijk GELD als je het niet doet/je verkeerd word voorgelicht en er niets op je kentekenbewijs staat.

Want die blauwe enveloppen zijn dan opeens niet zo leuk meer
 
Pas 2-9-2004 21:51 Print reply

Posts: 1181
ben bezig met de verzekering, maar die moesten blijkbaar ff nadenken omdat ik nog geen motorrijbewijs heb, vind dat gelul, 't is niet omdat er op gereden gaat worden, maar 't is gewoon verplicht om 'm te verzekeren. Jaarlijkse belasting is 56 euro en schrosing is 25 euro, maar als ik 'm nu schors voor 21/2 maand ofzo kost 't me meer dan 'm gewoon ingeschreven te laten staan.

idd, start 'm niet te vaak, vandaag maar 1x gedaan haha...

Dit week-end gaat ie 3km verderop de garage in dus dan kan ik er niet gemakkelijk bij om er mee te spelen
 
GSXR600K1
Nasic 2-9-2004 21:56 Print reply
Posts: 890
zoals bij sommigen bekend, ik heb een rs250

eerste toelating is 1999, bouwjaar 1996, 12.000km

veranderingen: stickers eraf, en nieuw model spiegels.

preventief alles vervangen bij aankoop (zuigers, krukas/versnellingsbaklagers enzovoort)
powervalves laten verstevigen door ps-tuning

foto's van de meeting in wageningen:




eind deze maand gaat hij weg voor een cbr600f2
 
Ducati 900SS
mr200r 2-9-2004 22:41 Print reply
Posts: 5122
Schorsen kost 25 zeg je x2 jaar = 50 euro.
gewoon belastingbetalen kost 2x56=112 euro en
dan moet je hem nog verzekeren kosten ?.En jij wilt gewoon ingeschreven staan,dat begrijp ik niet helemaal.Das toch veel duurder.
 
mr200r
MC Beuner 2-9-2004 22:43 Print reply

Posts: 3687
dit ding is vaag:



Dit bericht is ge-edit door Blorn op 7-9-2004 0:02
 
Vivatje snor
SIWWN 2-9-2004 22:46 Print reply
Posts: 7079
Wat is er vaag aan? Omdat het een vrij onbekend merk is voor veel mensen?


 
Blorn 2-9-2004 22:46 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pas

ben bezig met de verzekering, maar die moesten blijkbaar ff nadenken omdat ik nog geen motorrijbewijs heb, vind dat gelul, 't is niet omdat er op gereden gaat worden, maar 't is gewoon verplicht om 'm te verzekeren. Jaarlijkse belasting is 56 euro en schrosing is 25 euro, maar als ik 'm nu schors voor 21/2 maand ofzo kost 't me meer dan 'm gewoon ingeschreven te laten staan.

idd, start 'm niet te vaak, vandaag maar 1x gedaan haha...

Dit week-end gaat ie 3km verderop de garage in dus dan kan ik er niet gemakkelijk bij om er mee te spelen
Schorsen is goedkoper.....
 
Repsolnsr [v Leeuwen] 2-9-2004 22:48 Print reply

Posts: 658
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nasic

zoals bij sommigen bekend, ik heb een rs250

eerste toelating is 1999, bouwjaar 1996, 12.000km

veranderingen: stickers eraf, en nieuw model spiegels.

preventief alles vervangen bij aankoop (zuigers, krukas/versnellingsbaklagers enzovoort)
powervalves laten verstevigen door ps-tuning

foto's van de meeting in wageningen:
afbeelding
afbeelding
afbeelding

eind deze maand gaat hij weg voor een cbr600f2


Had je voor je lichte rbw dan? Heb zo'n dink nog nooit horen lopen. Zal wel een stuk meer pit in zitten dan mijn RS of niet?
 
Dikke penne
Blorn 2-9-2004 22:50 Print reply

Posts: 13825
Jup....

Al was ik even snel met sprintje
 
Pas 2-9-2004 23:00 Print reply

Posts: 1181
schorsen betaal ik nu 25 euro en dan over 3mnd weer 56 euro om hem weer erin te krijgen. Dat is dus 1 jaar en 3mnd voor 56+25=81 euro

Als je 56/12 = p/mnd * 3= 14euro
Dus dat zou me 56+14=70 euro kosten.

Dus 81-70 is toch echt een besparing van 11euro plus dat ik nu niet hoef te gaan kloten om die aanmelding om te zetten in schorsing...
 
GSXR600K1
Nasic 2-9-2004 23:02 Print reply
Posts: 890
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

Jup....

Al was ik even snel met sprintje


idd..... toch raar

ik denk dat mijn vermogen in iets zwaardere tandwielverhouding is gestoken ofzo..... omdat mijn motor doorloopt tot de 205-210km/u :P

en ik rijd wel onbegrenst (62pk/45nm)



Dit bericht is ge-edit door Nasic op 2-9-2004 23:05
 
Ducati 900SS
mr200r 2-9-2004 23:22 Print reply
Posts: 5122
Hoelang moet dat ding geschorst zijn?
ongeveer 2 jaar toch.

Dit bericht is ge-edit door mr200r op 2-9-2004 23:24
 
mr200r
Neonlampje 4-9-2004 9:28 Print reply

Posts: 14825
Ik heb btw nog eventjes gekken naar motoren met dubbele bovenliggende nokkenassen... De reden waarom dit gedaan is, is zodat men de bougie centraal kan plaatsen, ipv aan de zeikant.
Tis verder niet bijzonder, wordt al tientallen jaren gedaan
 

Dit topic is 98518 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 54 van 131
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 53, 54, 55 ... 129, 130, 131Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved