Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Grote motor topic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 660 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #10042 - Grote motor topic
Pagina 53 van 131
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 129, 130, 131Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 98496 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Joscross 24-8-2004 20:09 Print reply

Posts: 12501
Mooi ding
Vermogen zal alleen een beetje dramatisch zijn

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 24-8-2004 20:10
 
RS_70_power 24-8-2004 20:10 Print reply

Posts: 1990
en volgens mij ook nog een 4 takt , goedkoper dan een nieuwe RS50 .
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
Daniel_84 24-8-2004 20:12 Print reply

Posts: 1127
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS_70_power

http://www.marktplaa...rv=100&oudei=200

echt een geinig ding

Suzuki Fxr 150

afbeelding


Wel dubbele nokkenassen!!

Of is dat niet zo speciaal bij motoren?
 
Neonlampje 24-8-2004 20:14 Print reply

Posts: 14825
Oah, is niet ongebruikelijk volgensmij hoor
 
Blorn 24-8-2004 20:16 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daniel_84

[...]


Wel dubbele nokkenassen!!

Of is dat niet zo speciaal bij motoren?
Zo spannend is het nou ook weer niet neeh
 
Neonlampje 24-8-2004 20:17 Print reply

Posts: 14825
hehe nee, tis niet alsof je er harder van gaat ofzo
 
Pas 24-8-2004 20:17 Print reply

Posts: 1181
edit: post deleted, motor is verkocht, aan mij, zie paar post lager!

Dit bericht is ge-edit door Pas op 2-9-2004 0:14
 
GSXR600K1
Joscross 24-8-2004 20:18 Print reply

Posts: 12501
ganz geil
Lijkt me wel de moeite waard, die 200 km rijden

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 24-8-2004 20:18
 
Daniel_84 24-8-2004 20:19 Print reply

Posts: 1127
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

hehe nee, tis niet alsof je er harder van gaat ofzo


Nee maar bij een auto is t bets speciaal. Mn broer heeft t op de crx vtec en ik op de opel gsi. dus de wat snellere autos hebben t, en dacht dus dat t bij de motoren ook wel specialer zou zijn
 
Pas 24-8-2004 20:21 Print reply

Posts: 1181
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

ganz geil
Lijkt me wel de moeite waard, die 200 km rijden

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 24-8-2004 20:18


idd, maar eerst kijken of ie z'n prijs iets wil laten zakken, 3350,- voor een '93 kawa zxr400 vind ik iets te hoog. 3000 is denk ik wel een nette prijs
 
GSXR600K1
wiebutt 28-8-2004 22:30 Print reply

Posts: 6264
Me papa's motor ;






Niemand op die fotos heeft zon dikke dubbele pijp aan weers kante als me pa :P
Hij heeft dus 4 uitlate in totaal

Is niet super mooi , en geen racer ofso maar wel vet want ze zijn nu best zeldsaam
En hij heeft hem na 15 jaar in de sschuur staan compleet opgeknapt naar topstaat.

Hier wat gegevens erover ;

Configuration Horizontally opposed air-cooled twin, pushrod operated valves, 2 per cylinder [image] Lubrication Gear driven pump
Bore & Stroke 90 x 70.6 mm Ignition Kettering
Capacity 898 cc Charging system 12v 280w alternator
Compression Ratio 9.5 : 1 Starter Electric starter 0.5 hp
Maximum Power 67 DIN hp at 7000 rpm Transmission Gear driven primary drive, 3.00:1 bevel final drive (optional 2.91:1)
Diff and driveshaft
Maximum Torque 55 ft/lb (7.6 mkg) at 5500 rpm Gearbox 1st 4.40: 1
2nd 2.86:1
3rd 2.07:1
4th 1.67:1
5th 1.50:1
Fuel Dell'Orto PHM 38mm slide type carburettors


Top Speed Upright: 195 kph (121 mph)
Prone: 200 kph+ (125 mph+) Fuel Economy 55.7 mpg (Imp.) at 68 mph
Acceleration Standing 400m: 13.3 sec
Standing 1000m: 25.3 sec
0-62.5 mph: 4.8 sec

Rijd op top nog best hard opzicht maar het blijft een niet-racer



Micronic air filter Clutch Cable operated single plate dry clutch


 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
SIWWN 28-8-2004 23:16 Print reply
Posts: 7079
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daniel_84

[...]


Nee maar bij een auto is t bets speciaal. Mn broer heeft t op de crx vtec en ik op de opel gsi. dus de wat snellere autos hebben t, en dacht dus dat t bij de motoren ook wel specialer zou zijn



Tegenwoordig hebben zoveel auto's dubbele (bovenliggende) nokkenassen, een ouwe alfa van 30 jaar heb dat zelfs, toen was dat apart.

130 pk uit een 1800 geloof ik.

 
Pas 2-9-2004 0:13 Print reply

Posts: 1181
Dit is vanaf vandaag m'n nieuw fietsje (teminste, gister het is nu 00:13 hrs)



moest d'r uiteindelijk 3150,- voor neerleggen

400cc, 25kw. Laser Deeptone open dempertje. Heb net ff nog geluid proberen op te nemen maar is mislukt. Nu is het een beetje te laat om het nog een keer te doen...

Dit bericht is ge-edit door Blorn op 2-9-2004 1:14
 
GSXR600K1
Markos 2-9-2004 0:16 Print reply

Posts: 5048
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pas

Dit is vanaf vandaag m'n nieuw fietsje (teminste, gister het is nu 00:13 hrs)

afbeelding

moest d'r uiteindelijk 3150,- voor neerleggen

400cc, 25kw. Laser Deeptone open dempertje. Heb net ff nog geluid proberen op te nemen maar is mislukt. Nu is het een beetje te laat om het nog een keer te doen...
NETJES! is wel een mooi ding ja
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
Pas 2-9-2004 0:19 Print reply

Posts: 1181
ben d'r ook wel trots op, heb 'm nog maar een paar keer gestart in de tuin en de hele buurt weet al dat ik een moto heb ... hoe zou dat toch komen

haha
 
GSXR600K1

Dit topic is 98496 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 53 van 131
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 129, 130, 131Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved