Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Grote motor topic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 796 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #10042 - Grote motor topic
Pagina 52 van 131
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 51, 52, 53 ... 129, 130, 131Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 98510 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

SuzukiMARC 2-8-2004 20:38 Print reply

Posts: 3023
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS70Master

[...]


maar we hebben het nu alleen over DIT ding


ga jij toch een je band plakke ass
 
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url]
thijs 6-8-2004 19:01 Print reply
Posts: 448

mijn (hopelijk) toekomstige motor
mijn broer had hem gekregen en uit elkaar gehaald om hem op te knappen. dat is er nooit van gekomen en nu ben ik begonnen hem op te knappen voor als ik 18 ben.
morgen achter een reservecilinder, die ik zou willen laten boren+tunen, evt andere uitlaat en m-stuurtje
carb is mikuni 24mm, kan waarschijnlijk niet groter omdat hij in het blok zit.
ik kan alle hulp gebruiken om hem terug in elkaar te steken, want nu heb ik hier gewoon een hoopje gare onderdelen liggen
iemand die fotos/informatie heeft?
 
arrier 6-8-2004 19:02 Print reply
Posts: 2221
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thijs

afbeelding
mijn (hopelijk) toekomstige motor
mijn broer had hem gekregen en uit elkaar gehaald om hem op te knappen. dat is er nooit van gekomen en nu ben ik begonnen hem op te knappen voor als ik 18 ben.
morgen achter een reservecilinder, die ik zou willen laten boren+tunen, evt andere uitlaat en m-stuurtje
carb is mikuni 24mm, kan waarschijnlijk niet groter omdat hij in het blok zit.
ik kan alle hulp gebruiken om hem terug in elkaar te steken, want nu heb ik hier gewoon een hoopje gare onderdelen liggen
iemand die fotos/informatie heeft?

er zit geen carberateur op de foto
 
Arjan 6-8-2004 19:10 Print reply

Posts: 2483
karter inlaat ?
 
Max bikancer koekert para in ze htr ei
thijs 6-8-2004 19:13 Print reply
Posts: 448
de carb zit in het blok, naast de koppeling
onder de cilinder zie je de gas/chokekabel het blok in gaan. de luchtfilter zit achteraan en de lucht loopt via een leiding naar de ruimte waar de carb zit
er is wel niet veel plaats over, dus groter dan 24mm zal moeilijk worden.
 
Evilmex 6-8-2004 19:16 Print reply

Posts: 4458
In je blok?
Das wel uniek, echt zon suzuki project
 
Hoe Kansloos Is Een Kansloze Kansloos, Die Geen Kans Maakt Omdat Er Iets Met Hem Loos Is?
mr200r 6-8-2004 19:24 Print reply
Posts: 5122
Geluid hoord er gewoon bij ducaties maken veel geluid vooral luchtgekoelde,leuke suzuki hoe-veel pk heeft hij?
 
mr200r
thijs 6-8-2004 19:29 Print reply
Posts: 448
idd bij suzuki kunnen ze alles moeilijk maken
koppeling is overigens ook met een staaf die door het blok loopt

volgens de gegevens heeft de duitse versie 9,6pk en de japanese 14pk (weegt iets minder dan 100kg droog) zal wel een duitse zijn waarschijnlijk

Dit bericht is ge-edit door thijs op 6-8-2004 19:39
 
Mr.Michiel 6-8-2004 19:50 Print reply

Posts: 1567
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thijs

de carb zit in het blok, naast de koppeling
onder de cilinder zie je de gas/chokekabel het blok in gaan. de luchtfilter zit achteraan en de lucht loopt via een leiding naar de ruimte waar de carb zit
er is wel niet veel plaats over, dus groter dan 24mm zal moeilijk worden.


Bij fs1-tjes zitten ze daar ook, ik vind het wel een mooie plek voor een carb.
 
juustem
steavey 6-8-2004 21:16 Print reply

Posts: 376
leuke suzuki, gewoon roestvrij heel netjes
 
gonzales 6-8-2004 22:18 Print reply

Posts: 1319
die soes is roterende inlaat en je kan der een 28mm opzetten groter wordt moeilijk ....
 
burn your rubber not your soul
Mr.Michiel 6-8-2004 22:42 Print reply

Posts: 1567
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gonzales

die soes is roterende inlaat en je kan der een 28mm opzetten groter wordt moeilijk ....


Bij een fs1 kan je ook tot 28mm gaan met de roterende inlaat, maar met wat aanpas werk is een 32mm ook mogelijk
 
juustem
-Tom- 6-8-2004 22:54 Print reply

Posts: 4152
Tja, alleen ff zelf spruitstukbraaien en je carter aanpassen, want zo'n grote 28mm past never nooit niet in je rechtercarterhelft ding (dat dekseltje kan er zowiezo niet meer op :P)
 
FTS Member
Mr.Michiel 6-8-2004 23:10 Print reply

Posts: 1567
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-

Tja, alleen ff zelf spruitstukbraaien en je carter aanpassen, want zo'n grote 28mm past never nooit niet in je rechtercarterhelft ding (dat dekseltje kan er zowiezo niet meer op :P)


Dan laat je dat dekseltje er toch af, en de voorkant van dat carter kan je wegsluipen
 
juustem
RS_70_power 24-8-2004 20:08 Print reply

Posts: 1990
http://www.marktplaa...rv=100&oudei=200

echt een geinig ding

Suzuki Fxr 150


 
draai / frees werk ==>> PM of email me

Dit topic is 98510 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 52 van 131
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 51, 52, 53 ... 129, 130, 131Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved