Aprilia-AF1 |
5-5-2004 16:25 |
|
2wheels[jurg] |
5-5-2004 16:25 |
 Posts: 3503 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hans F
[...]
ja, die taiwan banden rij je 2 keer zo veel km's mee....
komt omdat ze zo weinig grip hebben dan slijten ze niet zo snel
|
|
|
|
Hans F |
5-5-2004 16:26 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Aprilia-AF1
[...]
je mag ook maar 120
tja, maar die topsnelheid geeft ook al een beetje aan hoe het optrekt.
Verder is af en toe naar de 200 doortrekken gewoon leuk.
en 120 is dus bijna volgas met een 25 kw ding. Je hebt gewoon geen reserves dan meer. (en ja, die heb je soms nodig)
|
|
|
|
2wheels[jurg] |
5-5-2004 16:27 |
 Posts: 3503 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hans F
[...]
tja, maar die topsnelheid geeft ook al een beetje aan hoe het optrekt.
Verder is af en toe naar de 200 doortrekken gewoon leuk.
en 120 is dus bijna volgas met een 25 kw ding. Je hebt gewoon geen reserves dan meer. (en ja, die heb je soms nodig)
wat ik om me heen hoor is dat die 600 cctjes afgevoerd de 180 nog wel halen
|
|
|
|
Hans F |
5-5-2004 16:31 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 2wheels[jurg]
[...]
wat ik om me heen hoor is dat die 600 cctjes afgevoerd de 180 nog wel halen
ws. een iets betere stroomlijn als een naked bike
btw. met 160 heb ik nog maar 20pk over aan het achterwiel...
|
|
|
|
mr200r |
5-5-2004 16:39 |
Posts: 5122 |
IK heb een fazer 600 uit 2003 gewoon nog hetzelfde hoe hij uit de winkel kwam
wel een laserpot erop en knipperlichtwaarschuwer
omdat ik vaak vergeet knippers uit te doen na
20x knipperen gaat een piepje of je moet je rem inhouden.
hij heeft 95 pk bij 11.500 top is 223.
De uitlaat moet eigenlijk 5 pk meer hebben
maar die tel ik er niet bij.
En nog een mtx200 een veredeld brommertje.
|
|
mr200r |
|
Hans F |
5-5-2004 16:42 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mr200r
IK heb een fazer 600 uit 2003 gewoon nog hetzelfde hoe hij uit de winkel kwam
wel een laserpot erop en knipperlichtwaarschuwer
omdat ik vaak vergeet knippers uit te doen na
20x knipperen gaat een piepje of je moet je rem inhouden.
hij heeft 95 pk bij 11.500 top is 223.
De uitlaat moet eigenlijk 5 pk meer hebben
maar die tel ik er niet bij.
En nog een mtx200 een veredeld brommertje.
zo'n mtx200 lijkt me wel een praktisch ding voor in de stad
|
|
|
|
2wheels[jurg] |
5-5-2004 16:44 |
 Posts: 3503 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hans F
[...]
zo'n mtx200 lijkt me wel een praktisch ding voor in de stad
als het 2 takt is lijkt mij dat niet echt fijn toeren door de stad
|
|
|
|
Aprilia-AF1 |
5-5-2004 16:45 |
Posts: 1397 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mr200r
IK heb een fazer 600 uit 2003 gewoon nog hetzelfde hoe hij uit de winkel kwam
wel een laserpot erop en knipperlichtwaarschuwer
omdat ik vaak vergeet knippers uit te doen na
20x knipperen gaat een piepje of je moet je rem inhouden.
hij heeft 95 pk bij 11.500 top is 223.
De uitlaat moet eigenlijk 5 pk meer hebben
maar die tel ik er niet bij.
En nog een mtx200 een veredeld brommertje.
Stond laatst een dempertest in Moto 73 , grappig om te zien dat de meesten nauwelijks vermogenswinst opleverden,zelfs verlies!
|
|
Marcel. |
|
Hans F |
5-5-2004 16:46 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 2wheels[jurg]
[...]
als het 2 takt is lijkt mij dat niet echt fijn toeren door de stad
zeker wel, nooit onderhoud aan nodig
|
|
|
|
2wheels[jurg] |
5-5-2004 16:46 |
 Posts: 3503 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Aprilia-AF1
[...]
Stond laatst een dempertest in Moto 73 , grappig om te zien dat de meesten nauwelijks vermogenswinst opleverden,zelfs verlies!
dempers zijn vaak ook gemaakt voor het hele uitlaat systeem
|
|
|
|
Hans F |
5-5-2004 16:47 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Aprilia-AF1
[...]
Stond laatst een dempertest in Moto 73 , grappig om te zien dat de meesten nauwelijks vermogenswinst opleverden,zelfs verlies!
ik heb ook zo'n duits motorblaadje, en daarin hadden ze luchtfilters getest. Het originele filter kwam er bij de testmotoren (bmw ding en een r1 dacht ik) het beste uit
en dat was nog het goedkoopst ook
Dit bericht is ge-edit door Hans F op 5-5-2004 16:48
|
|
|
|
2wheels[jurg] |
5-5-2004 16:49 |
 Posts: 3503 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hans F
[...]
ik heb ook zo'n duits motorblaadje, en daarin hadden ze luchtfilters getest. Het originele filter kwam er bij de testmotoren (bmw ding en een r1 dacht ik) het beste uit 
en dat was nog het goedkoopst ook
Dit bericht is ge-edit door Hans F op 5-5-2004 16:48
niet zo gek ook eigelijk, anders als bij brommers hebben de fabrieken geen rede om hem te knijpen in vemogen
|
|
|
|
Hans F |
5-5-2004 16:50 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 2wheels[jurg]
[...]
niet zo gek ook eigelijk, anders als bij brommers hebben de fabrieken geen rede om hem te knijpen in vemogen
idd, die proberen er standaard al zoveel mogelijk vermogen uit te halen, verkoopt ws. zelfs beter. (hoewel dat mischien bij bmw niet opgaat :P)
Dit bericht is ge-edit door Hans F op 5-5-2004 16:50
|
|
|
|
2wheels[jurg] |
5-5-2004 16:54 |
 Posts: 3503 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hans F
[...]
idd, die proberen er standaard al zoveel mogelijk vermogen uit te halen, verkoopt ws. zelfs beter. (hoewel dat mischien bij bmw niet opgaat :P)
Dit bericht is ge-edit door Hans F op 5-5-2004 16:50
idd, heb laatst nog een stukie gezien op tv over de strijd tussen honda, yamaha, kawasaki en suzuki. omdat ze steeds snellere motoren gingen maken hebben ze onderling maar afgesproken alle motoren te begrenzen op 300 km/h gohst rider laat dat vaak genoeg zien
|
|
|
|