Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - geschikte uitlaat mtx ot voor hoge toeren?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 861 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #10035 - geschikte uitlaat mtx ot voor hoge ...
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 3042 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

barry 15-6-2003 21:52 Print topicpost

Posts: 7387
wat is de meest geschikte uitlaat voor een mt/x voor een powerband gebied van 8/9 tot 12k ong

want de cilinder voor de 8uren cross heeft een powerband van 8/9k ong tot 12k

maar we hebben dus een probleem met die uitlaat. ik zelf heb geen ervaring met mt/x uitlaten en weet er dus ook niet veel van, iemand suggesties?

het gaat hier om een bovenlangse uitlaat (mt/mtx ot)

Dit bericht is ge-edit door barry op 16-6-2003 17:31
 
He?

Cabrinha 16-6-2003 21:18 Print reply

Posts: 1729
ik heb er een proma onderzitten, ik heb daarmee een hoop toeren. alleen lekken ze nog wel eens.
 
barry 16-6-2003 21:31 Print reply

Posts: 7387
en wat zijn een hoop toeren? mtx ot heeft toerenteller, dus daar kun je watr vanaf lezen, aan mensen met ene mt zonder toerenteller heb ik niet veel, die gokken maar wat... (no offence)

ik zoek dus eigenlijk een geschikte mt/x ot uitlaat voor deze cilinder die een powerband heeft van 8/9 tot 12k (de cilinder)

wie weet dus wat een geschikte uitlaat is?

Dit bericht is ge-edit door barry op 16-6-2003 21:31
 
He?
Blukaap 16-6-2003 21:54 Print reply

Posts: 10006
Geen vd beschikbare denk ik.
Ik ben bang dat je aan het omlaswerk moet van een crosser.
 
Bastila is lief
de_koen 16-6-2003 21:57 Print reply

Posts: 5595
bovenlangse homoet als je die vind
anders uitlaatje van gilera gsm ofzo ? die zitten ook aan dezelfde kant dacht ik
 
Honda 5-Bak te koop
barry 16-6-2003 22:01 Print reply

Posts: 7387
hmm wordt lastig zo te zien
 
He?
marcel 16-6-2003 22:05 Print reply

Posts: 1533
wat voorn cilinder btw?
 
barry 16-6-2003 22:09 Print reply

Posts: 7387
getunede 50eurocilindro lc (nsr)
 
He?
mr200r 16-6-2003 22:10 Print reply
Posts: 5122
Zelf maken van oude 125 honda bocht en een proma
demper.

 
mr200r
barry 16-6-2003 22:15 Print reply

Posts: 7387
dat lijkt mij niet zo'n slim plan i.v.m tegendruk, 50cc met 125cc uitlaat zeker...
 
He?
Steve_ZHC 16-6-2003 23:17 Print reply

Posts: 2716
Luhao 50 voor MT is zeker hoogtoerig.
Heb ik zelf gehad, icm 50 imi, en verder helemaal ori (en gevlakte kop en andere demper, ok).
Dit trok z? hard en reed 85 op teller.
MT was toen trouwens alleen achter opgehoogd dmv langere veren, meer niet.

Ik weeg alleen wel nabij de 105 kg, en ben ruim over de 2m...
Iedereen dacht dat het 70cc was (ivm power en compressie).
Twv 14-40.

Nu zittie op de MT van een kameraad van mij, die heeft ook 50 imi, ori carb, dikke slangen, HD kop.
MBX velgen, opgehoogd (vooral achter, voor opgehoogde MB vork).
Die rijdt nu rond de 85, en trekt ook erg hard!
Twv 14-43 dacht ik.

Dat was allemaal ongetuned.
 
NSR RULEZZ 16-6-2003 23:28 Print reply

Posts: 4934
proma 80 lijkt me het handigste
mag je geen onderlangse?
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Pistonpen Paultje 16-6-2003 23:30 Print reply

Posts: 8678
Je hebt ook Luhao voor MTX oud model. Misschien is dit iets? Ik heb er nu 3 gehad, en met eentje had ik mijn topvermogen bij de 8/9k tot 11/12k k ofso (dus wat jij zoekt ongeveer) De ander was met ori50 en ook een keer zonder toerenteller (kun je dus niet op vertrouwen)

Veel anders voor specifiek MTX o.t. is er niet zo ver ik weet...

Dit bericht is ge-edit door honda-crew-PG op 16-6-2003 23:31
 
Steve_ZHC 17-6-2003 1:11 Print reply

Posts: 2716
Omlas-project van een kindercrosser misschien??
 
barry 17-6-2003 7:15 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR RULEZZ

proma 80 lijkt me het handigste
mag je geen onderlangse?


onderlangse is niet echt zinvol i.v.m vallen en dan val je vol op je uitlaat, en heb geen zin in afgebroken uitlaten... (flensen o.i.d)

moet dus wel bovenlangs zijn. maar zo te zien kan luhau wel wat toeren draaien. moeten we ff kijken. volgend jaar opmaat uitlaat misschien , maar is nu nog geen tijd/geld(dat eerder ) voor.

Dit bericht is ge-edit door barry op 17-6-2003 7:16
 
He?
Steve_ZHC 17-6-2003 13:45 Print reply

Posts: 2716
De Luhao bovenlangs is volgens mij vrij schaars tegenwoordig.
Wat me ook gelijk opviel was dat de voorbocht erg dun is.

Niet zo gek dun als een ori, maar zeker niet zo dik als een Tecno.
 

Dit topic is 3042 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved