Joel_koningslust | 
		12-11-2008 23:32    | 
	
	
	
		  Posts: 14514 | 
		
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77 
Dat boekje heeft me vader ook, waar dat artikel instaat. 
 
Maar dat is wel extreem veel werk, en mag dat eigenlijk ook 2 cilinder?   
 
Maar als het je lukt is het wel mega vet.   
  
@ sobw wel. daar mag je alles gebruiken alst maar 50cc en 20mm carb is/heeft
 
bij de sprints weet ik niet, ab had toen veel problemen met inschrijven maar heeft wel een sprint mogen rijden. daarna hebben ze geloof ik direct het regelement veranderd    
en tsja. t is wel veel werk ja. maar als het lukt is het wel heeeeeel tof
 
 Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 12-11-2008 om 23:32 uur. 
		  | 
	 
	
		 | 
		This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.  | 
	  
	 | 
	
		  Markjo | 
		12-11-2008 23:32    | 
	
	
	
		  Posts: 1061 | 
		
't is niet helemaal uniek    
een of andere pipo heb dit met een scootahblok gedaan, bij elkaar 80cc meen ik    
eerst werd ie niet eens toegelaten bij de sprint, maar dat is veranderd nu 
 
had een achterlijk hoog vermogen iig 
		  | 
	 
	
		 | 
		iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten | 
	  
	 | 
	
		  kenny77 | 
		12-11-2008 23:34    | 
	
	
	
		  Posts: 29286 | 
		
Maar wel uniek op een nsr.    
		 | 
	 
	
		 | 
		 | 
	  
	 | 
	
		  Joel_koningslust | 
		12-11-2008 23:34    | 
	
	
	
		  Posts: 14514 | 
		
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Markjo 
't is niet helemaal uniek    
 
een of andere pipo heb dit met een scootahblok gedaan, bij elkaar 80cc meen ik    
 
eerst werd ie niet eens toegelaten bij de sprint, maar dat is veranderd nu  
 
had een achterlijk hoog vermogen iig 
  
tja. er zijn in de loop der jaren al meerdere twins gebouwd
 
maar geen 50cc's  ( buiten de fabrieksbikes dan ) 
		   | 
	 
	
		 | 
		This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.  | 
	  
	 | 
	
		  Henk-88 | 
		13-11-2008 2:45    | 
	
	
	
		  Posts: 26703 | 
		
50cc-twin lijkt mij ook wel wat      
		 | 
	 
	
		 | 
		'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' | 
	  
	 | 
	
		  Joel_koningslust | 
		13-11-2008 12:51    | 
	
	
	
		  Posts: 14514 | 
		
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Henk-88 
50cc-twin lijkt mij ook wel wat     
  
helaas is het zoveel werk om het te bouwen
 
tenzij ik 2 krukassen vind met een slag van ongeveer 39.5
 
iemand suggesties?
 
ik heb namelijk al wat zuigers gevonden  
		   | 
	 
	
		 | 
		This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.  | 
	  
	 | 
	
		  Markjo | 
		13-11-2008 13:00    | 
	
	
	
		  Posts: 1061 | 
		
kan je niet van de ori krukas het bigend naar binnen plaatsen? 
 
daarna eventueel afdraaien en krukasholte opvullen, om de carterdruk te behouden?  
		  | 
	 
	
		 | 
		iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten | 
	  
	 | 
	
		  Derbi-Olaf | 
		13-11-2008 13:00    | 
	
	
	
		  Posts: 14999 | 
		
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust 
[...] 
 
 
helaas is het zoveel werk om het te bouwen 
 
tenzij ik 2 krukassen vind met een slag van ongeveer 39.5 
 
iemand suggesties? 
 
ik heb namelijk al wat zuigers gevonden  
  
is Am6 niet 39.7 ofzo? 
		   | 
	 
	
		 | 
		Heeft een SOHC in z'n broek! | 
	  
	 | 
	
		  kenny77 | 
		13-11-2008 13:02    | 
	
	
	
		  Posts: 29286 | 
		
Dt50mx krukassen zijn ook 39.7.  
		  | 
	 
	
		 | 
		 | 
	  
	 | 
	
		  Joel_koningslust | 
		13-11-2008 13:03    | 
	
	
	
		  Posts: 14514 | 
		
ik heb iig zuigers gevonden van 32mm  
en die zijn nog goedkoop ook     
		 | 
	 
	
		 | 
		This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.  | 
	  
	 | 
	
		  kenny77 | 
		13-11-2008 13:16    | 
	
	
	
		  Posts: 29286 | 
		
welke slag heb je dan nodig? 
  
		  | 
	 
	
		 | 
		 | 
	  
	 | 
	
		  Joel_koningslust | 
		13-11-2008 13:17    | 
	
	
	
		  Posts: 14514 | 
		
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77 
welke slag heb je dan nodig? 
 
  
39 ofzo geloof ik.
 
k zit nu op mn werk dus kan t ff niet uitrekenen 
		   | 
	 
	
		 | 
		This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.  | 
	  
	 | 
	
		  baquba | 
		13-11-2008 15:21    | 
	
	| 
	
	 | 
	
		  Joel_koningslust | 
		13-11-2008 18:36    | 
	
	
	
		  Posts: 14514 | 
		
Quote: Oorspronkelijk gepost door: baquba 
[...] 
 
 2 cilinder mag niet bij de sobw. :    
  
nee? mmmh kut
 
naja. dan maar gewoon een 1 cilindertje erin
 
		   | 
	 
	
		 | 
		This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.  | 
	  
	 | 
	
		  konterbonker | 
		18-11-2009 18:44    | 
	
	
	
		| Posts: 460 | 
		
zonde, als je zo'n nsr 250 weer mooi opbouwt, kan je (mits in goede conditie) 10.000 euro voor krijgen =P 
maar of de moeite en geld ervoor wel waard is voor jou..?
 
maar dan heb je echt iets apparts.. en legaals   
Zucht, hoe staat de nsr er nu bij?
 
hopelijk niet te roesten in je schuur   ? 
		  | 
	 
	
		 | 
		 | 
	  
	 |