Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Opknappen Suzuki RM125 [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 783 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Opknappen Suzuki RM125 [Algemene vr...
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2898 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sendatje 26-11-2006 18:08 Print reply
Posts: 75
Fototje toegevoegd.

Weet er trouwens iemand een oplossing voor mn ketting. Vorige eigenaar heeft em vastgeklonken ofzo en ik krijg em dus niet los.
 
4 strokes are like tampons, every pussy has one
BlackIce4 29-11-2006 16:34 Print reply

Posts: 3654
slijptol... haal een nieuwe keting daarna of zorg datje gewoon 1 stukje ertussenweg haalt en er een visje tussenzet
 
Joel_koningslust 30-11-2006 16:15 Print reply

Posts: 14514
hoe staat het met dit project?
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Sendatje 30-11-2006 18:23 Print reply
Posts: 75
Vrij rustig. Ik wil em eerst lopend zien te krijgen en daarvoor heb ik een nieuwe zuiger nodig. Alleen daar is weer geld voor nodig en dat is er momenteel nog niet. Eind volgende week word de cilinder opgestuurd naar Powerseal in Nuenen en word daar uitgeboord, gehoond en voorzien van een nieuw zuigertje.
 
4 strokes are like tampons, every pussy has one
brommercrazy 30-11-2006 18:28 Print reply

Posts: 2594
Zou je er nog wel aan beginnen?, zoiets is vaak een verhaal waar geen eind aan komt, gaat namelijk erg veel geld in zitten.
 
Sendatje 30-11-2006 18:34 Print reply
Posts: 75
Ik zie geen rede waarom ik er mee zou stoppen. Als ik em eenmaal lopende krijg dan kan ik nog altijd het blok overbouwen op een kartframe en dan heb ik weer een goede kart en kan ik em zo voor 800 tot 1000 euro verkopen. Dus dat is het probleem niet. En tijd heb ik genoeg. Het is nu toch winter. Al is dat niet te merken

Dit bericht is gewijzigd door Sendatje op 30-11-2006 om 18:35 uur.
 
4 strokes are like tampons, every pussy has one
Sendatje 3-12-2006 14:16 Print reply
Posts: 75
Foto toegevoegd.

De bedoeling is nu dat ik em eerst compleet en lopend zie te krijgen. dwz voorrem fixen, nieuwe zuiger, afstellen en inrijden.
 
4 strokes are like tampons, every pussy has one
Sendatje 9-12-2006 22:04 Print reply
Posts: 75
Zojuist een leuke ontdekking gedaan. Met het spoelen van de krukas bleek dat er nog een stuk van de zuiger onder de krukas zit. Ook zijn de lagers helemaal naar de klote. Dus dat word blokje uit elkaar halen. Leuke verrasing
 
4 strokes are like tampons, every pussy has one
homoet exhaust 11-12-2006 21:41 Print reply
Posts: 399
miss is er nogwel aan te komen
gewoon rondvragen
zo weet ik dat in noord-holland in winkel
2 gebouwe rechts naast de jager scooters een zaak zit das een groothandel in crosser onderdelen
daar haal ik ook spullen voor me dr ma daar is nie veel meer van ma van de rm wel

probeer rondvragen bij crosstereinen bij mensen die suzuki rijden
die hebbe soms wel handige adressen...

ma het ken zeer mooi worden
suc6
 
As I get older, the faster I used to be...
Sendatje 14-12-2006 18:14 Print reply
Posts: 75
Cilinder weer thuis inclusief zuigerkitje.

Nu nog een krukas keerringetje en dan kan ik gaan monteren.
 
4 strokes are like tampons, every pussy has one
Sendatje 24-12-2006 17:04 Print reply
Posts: 75
4 strokes are like tampons, every pussy has one
snelle banaan 25-12-2006 17:54 Print reply

Posts: 41
wel jammer da je der nieuwere kappe opzet, een oude gerestaureerde motor is ook wel vet
 
TSX-R 25-12-2006 18:45 Print reply
Posts: 209
naja als je dr toch nieuwe kappen opzet waarom heb je dan niet meteen een wat recentere nog werkende crosser gehaald, bedoel voor 1000 euro heb je een goede crosser uit +- 1995, scheelt een hoop gedoe met kappen en voordat je dit ding weer goed werkend heb ben je hoofdwaarschijnlijk meer geld kwijt en rijd ie minder en is ie minder betrouwbaar enz.
 
Sendatje 25-12-2006 19:06 Print reply
Posts: 75
Omdat dit leuker is? Je kunt overal wel lekker geld tegen aan smijten en dan een recent iets te hebben maar dan heb je een crosser die iedereen heeft. Dit is uniek en dus leuk.
En ik heb em al goed werkend dus het is zonde om er nu mee te stoppen.

Kheb uiteindelijk toch besloten om de oude kappen te houden en ze proberen te repareren. Alleen nu nog besluiten welke kleur het moet worden. Zat zelf te denken aan zwart en geel. Misschien niet origineel maar wel mooi.
Optie 1: http://www.mijnalbum.nl/Foto=O78V4RQU
Optie 2: http://www.mijnalbum.nl/Foto=XNVNIPOJ


 
4 strokes are like tampons, every pussy has one
Gradje 25-12-2006 19:43 Print reply

Posts: 1181
optie 2 vind ik er het strakst uitzien
 

Dit topic is 2898 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved