Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - '68 'Cuda opbouw project [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 421 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - '68 'Cuda opbouw project [Algemene ...
Pagina 22 van 63
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 61, 62, 63Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 25530 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mopar 1-2-2007 18:30 Print reply

Posts: 4772
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
jou, zou leuk zijn , ook voor jezelf, om te zien welke onderdelen en hoeveel geld erin zit


Mah, geld wat erin zit is niet zoveel hoor

Alles is al zo goed als compleet, de onderdelen die ik vervang doe ik uit eigenwil. Omdat ik het zo perfect mogenlijk wil zonder te overdrijven

onderdelen (uit me hoofd) :

Flex-plate ( verbind de automaat met de motor )
de 4 bijbehorende schroefjes ( war gratis :-P )
Startmotor
Dynamo
Accu
aantal relay's
(Koel) Slangen
Riemen
Keerringen voor de automaat ( was nog het leukste om te doen vond ik, dat was gewoon lekker lomp sleutelen )
En een aantal busjes WD40, contactspray, beetje verf, kogel lager vet, zuurvrij vaseline.
En straks alle (dure ) vloeistoffen

Verder niks wat ik me kan bedenken ?
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 1-2-2007 18:47 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]


Ja, dat was mij ook al opgevallen

Inkorten is misschien een optie, maar ik weet niet, wel een beetje jammer, mja, klein schoonheids foutje maakt me niet zoveel uit, het valt niet zo heel erg op als je er gewoon ff snel omheen loopt ofzo

Ik weet niet of ik het aan ga passen...

beslis ik later wel, voorlopig stoor ik me er niet zo aan, heb meer dingen aan me harses :-P

: En optieften met je gare stink BMW's praat uit mijn project topic dinges. dank je


Tja, als je snel genoeg loopt dan zie je niks wat niet hoort.
Ik vind het lengteverschil nogal behoorlijk hoor...
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Mopar 1-2-2007 19:39 Print reply

Posts: 4772
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
[...]


Tja, als je snel genoeg loopt dan zie je niks wat niet hoort.
Ik vind het lengteverschil nogal behoorlijk hoor...


Mja, gisteren ook nog ff naar gekeken.

Aanpassen/inkorten is geen optie, uitlaten zijn op maat/met de hand gemaakt en gebogen.

Dan laat ik het wel zo :-P

Boeiend, als ik rij zie ik de achterkant toch niet
 
Mopar 3-2-2007 13:33 Print reply

Posts: 4772
Hiep hoi.



En hier gaat straks veel liters benzine/geld doorheen



Kachel slangen erop



@ the moment stel ik nog een vraag over hoe de stuurpomp erop hoort te zitten.
Hoe hij nu zit lijnen de poulie's goed uit met elkaar, alleen het lijkt niet zo te horen zitten. ( hoewel het verder wel gewoon stevig zit )
Dus ik vraag het voor de zekerheid nog ff na



Ik was ff tussendoor in me spare-parts aan het rondneuzen, en toen kwam ik dit ''knopje?'' tegen.
Ziet er wel stoer uit Dus ik vraag ook ff na waar het hoort te zitten. In het interieur lijkt alles compleet te zijn....

Word nagevraagd :-P

Straks de andere slangen ff op maat maken

Wou dat ik al kon rijden met dit prachtige weer...
 
mcdronkz 3-2-2007 13:41 Print reply

Posts: 32777
Hey Ed, zullen we een stukje gaan rijden met het prachtige weer ? Ik tref je zometeen man !

-edit-

Onee shit, je 'Cuda rijdt nog niet.

Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 3-2-2007 om 13:42 uur.
 
Mopar 3-2-2007 14:11 Print reply

Posts: 4772
Bek houwe Dronkz

Ik zie je wel als hij af is, wie het laatst lacht, lacht het best :-P

Bovendien is ''rijden'' in een kever ook geen pretje :-P
 
mcdronkz 3-2-2007 14:25 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar

Bovendien is ''rijden'' in een kever ook geen pretje :-P


Daarom is 'ie ook zo ontiegelijk veel verkocht in Amerika .
 
YamahaDT80LC2 3-2-2007 14:26 Print reply

Posts: 1135
Je gaat dus gewoon benzine rijden en geen Lpg ??
 
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly
Mopar 3-2-2007 14:34 Print reply

Posts: 4772
1e 1000km zoiezo alleen op benzine ivm het inrijden.

Of ik er een LPG installatie in ga bouwen beslis ik daarna/later wel.

Als hij nou niet zoveel zuipt hou ik hem gewoon op benzine

Uiteraard hangt het er gewoon vanaf hoeveel te drinken het blok wil, kan ik nu nog weinig over zeggen eigenlijk omdat ik de precieze specificatie's van het blok niet weet. En dan vooral de nokkenas...

Vorige eigenaar was wild van het drag racen, dus het kan best dat er een verschikkelijk wild nokkenasje inzit.

En met een wilde nokkenas onder de 40km gaan rijden is niet echt voordelig :-P

Mgoed, of er LPG opkomt beslis is later wel. Voorlopig/de 1e 1000km zoiezo alleen maar benzine
 
YamahaDT80LC2 3-2-2007 14:36 Print reply

Posts: 1135
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
1e 1000km zoiezo alleen op benzine ivm het inrijden.

Of ik er een LPG installatie in ga bouwen beslis ik daarna/later wel.

Als hij nou niet zoveel zuipt hou ik hem gewoon op benzine

Uiteraard hangt het er gewoon vanaf hoeveel te drinken het blok wil, kan ik nu nog weinig over zeggen eigenlijk omdat ik de precieze specificatie's van het blok niet weet. En dan vooral de nokkenas...

Vorige eigenaar was wild van het drag racen, dus het kan best dat er een verschikkelijk wild nokkenasje inzit.

En met een wilde nokkenas onder de 40km gaan rijden is niet echt voordelig :-P

Mgoed, of er LPG opkomt beslis is later wel. Voorlopig/de 1e 1000km zoiezo alleen maar benzine


Ah okej, benzine is eigenlijk ook wel beter voor je koppen enzo

Edit: Er is btw een Dodge W200 gejat hier in Apeldoorn ik las het in de krant, en ik heb die zelfde Dodge zien rijden !!! bij ons in de stad op maandag.. ik zag em rijden en ik natuurlijk kijken naar dat ding, ik kon nog herrineren dat het kenteken met VX begon en in de krant stond dat de gejatte Dodge VX-41-GF had .. ik heb gelijk de politie gebeld nu wisten ze tenminste waarneer en hoelaat hij gejat is.. Nu maar hopen dat het autobedrijf waar hij gejat is mij een beetje korting geeft als de Dodge terecht is :P

Dit bericht is gewijzigd door YamahaDT80LC2 op 3-2-2007 om 14:42 uur.
 
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly
Mopar 3-2-2007 14:42 Print reply

Posts: 4772
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YamahaDT80LC2
[...]


Ah okej, benzine is eigenlijk ook wel beter voor je koppen enzo



Vooral voor de kleppen.

Er zitten wel harde kleppen + klepzittingen in voor op gas.

Maar op benzine laten ''inslijten'' is toch beter dan op gas...
 
YamahaDT80LC2 3-2-2007 14:43 Print reply

Posts: 1135
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]


Vooral voor de kleppen.

Er zitten wel harde kleppen + klepzittingen in voor op gas.

Maar op benzine laten ''inslijten'' is toch beter dan op gas...


Jah idd maar wel mooi dat er al harde kleppen en klepzittingen inzitten.. scheelt toch weer wat euro's
 
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly
mulder 3-2-2007 14:58 Print reply

Posts: 13701
het is een automaat?
 
YamahaDT80LC2 3-2-2007 15:04 Print reply

Posts: 1135
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
het is een automaat?



Jep

lees de bovenste post eens :P dat met die Flexplate

Dit bericht is gewijzigd door YamahaDT80LC2 op 3-2-2007 om 15:14 uur.
 
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly
Leen 3-2-2007 19:03 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
het is een automaat?



automaat ftw.

zeker in amerikanen.
 

Dit topic is 25530 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 22 van 63
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 61, 62, 63Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved