Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - '68 'Cuda opbouw project [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 938 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - '68 'Cuda opbouw project [Algemene ...
Pagina 18 van 63
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 61, 62, 63Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 25508 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

YamahaDT80LC2 23-1-2007 18:04 Print reply

Posts: 1135
Aha okej maar das toch ook gewooon een Chrysler blok ? Ik ben zelf voor een Dodge W200 aan het kijk daar zit een 318 cui (5,2 liter ) Chrysler blok in.
 
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly
superior mt7 23-1-2007 18:10 Print reply

Posts: 2675
die zijn toch niet voorruit te branden , dodge w200?

wel vette bak btw
 
V8
YamahaDT80LC2 23-1-2007 18:11 Print reply

Posts: 1135
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: superior mt7
die zijn toch niet voorruit te branden , dodge w200?

wel vette bak btw



neuh maar dat hoeft ook niet :P
 
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly
Mopar 23-1-2007 18:58 Print reply

Posts: 4772
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YamahaDT80LC2
Aha okej maar das toch ook gewooon een Chrysler blok ? Ik ben zelf voor een Dodge W200 aan het kijk daar zit een 318 cui (5,2 liter ) Chrysler blok in.


Goeie smaak heb je iig

Met een W200 rij je maximaal 1:5 . :-P

Wel gruwelijke bakken idd, ik had eerst een Chevy Suburban (verlengde Blazer) en is idd zo'n beetje hetzelfde. Alleen ik had een 350blok daarin. Liep wel leuk

W200 moet je goed mee uitkijken op rot, 9,5/10 zijn afgebeult/mee gecrossed in het terrein. Waar ze voor gemaakt zijn dus

Gaan niet hard, maar voor om hard te rijden koop je geen W200

Ga dan onder het motto : Jouw auto is mijn kreukelzone
Zo'n machtige gevoel geeft dat je, had ik ook in de Suburban, gewoon king of the road ben je dan

Mja, me 'Cuda ga ik niet continu mee planken, dus een slurp hok zal het niet worden. Tenzij ik dus continu plank, maar dat doe ik niet, want dan sloop je het, constant de boel met +/- 300pk belasten vind de auto niet zo fijn, achteras ligt zo aan gort, banden zijn zo op, automaat is zo versleten ( de vorige/orginele lichtere 904 bak voor de 273 is al opgebrand door constant idioot rij gedrag :-P ) Daarom zit er nu een zwaardere bak onder
Gewoon normaal rustig cruisen is het leukste met zo'n gebakje
Lekker relaxten, niks geen zenuwachtig gedoe, niks voor mij.
 
YamahaDT80LC2 23-1-2007 19:04 Print reply

Posts: 1135
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]


Goeie smaak heb je iig

Met een W200 rij je maximaal 1:5 . :-P

Wel gruwelijke bakken idd, ik had eerst een Chevy Suburban (verlengde Blazer) en is idd zo'n beetje hetzelfde. Alleen ik had een 350blok daarin. Liep wel leuk

W200 moet je goed mee uitkijken op rot, 9,5/10 zijn afgebeult/mee gecrossed in het terrein. Waar ze voor gemaakt zijn dus

Gaan niet hard, maar voor om hard te rijden koop je geen W200

Ga dan onder het motto : Jouw auto is mijn kreukelzone
Zo'n machtige gevoel geeft dat je, had ik ook in de Suburban, gewoon king of the road ben je dan

Mja, me 'Cuda ga ik niet continu mee planken, dus een slurp hok zal het niet worden. Tenzij ik dus continu plank, maar dat doe ik niet, want dan sloop je het, constant de boel met +/- 300pk belasten vind de auto niet zo fijn, achteras ligt zo aan gort, banden zijn zo op, automaat is zo versleten ( de vorige/orginele lichtere 904 bak voor de 273 is al opgebrand door constant idioot rij gedrag :-P ) Daarom zit er nu een zwaardere bak onder
Gewoon normaal rustig cruisen is het leukste met zo'n gebakje
Lekker relaxten, niks geen zenuwachtig gedoe, niks voor mij.



Idd 9 van de 10 is gaar maja ik werk bij een spuit/straal en beletter bedrijf dus dat gaat wel goed en ik doe motorvoertuigen techniek op een Mbo school dus de technische kant is ook geen probleem anders had ik het niet gedaan. Ik zal met me Dodge ( tegen die tijd dat is em heb ) ook niet echt terrein rijden, misschien af en toe een keertje door het mulle zand of het bos in.

En ik verwacht dat hij op lpg 1op3 1op4 loopt dus het zal me nooit tegenvallen het verbruik.

Verder als je een nette W200 hebt kan je er wel zo 8000 euro voor vangen :P

 
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly
mcdronkz 23-1-2007 19:16 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]

Mja, me 'Cuda ga ik niet continu mee planken, dus een slurp hok zal het niet worden. Tenzij ik dus continu plank, maar dat doe ik niet, want dan sloop je het, constant de boel met +/- 300pk belasten vind de auto niet zo fijn, achteras ligt zo aan gort, banden zijn zo op, automaat is zo versleten ( de vorige/orginele lichtere 904 bak voor de 273 is al opgebrand door constant idioot rij gedrag :-P ) Daarom zit er nu een zwaardere bak onder
Gewoon normaal rustig cruisen is het leukste met zo'n gebakje
Lekker relaxten, niks geen zenuwachtig gedoe, niks voor mij.


Topsnelheid is toch kruissnelheid ? Of geldt dat alleen voor échte auto's ?
 
Mopar 23-1-2007 21:38 Print reply

Posts: 4772
Topsnelheid is toch kruissnelheid.

Ik vind dat zoiezo al een belachelijk ''verzinsel'' .

Topsnelheid is kruissnelheid, jezus, welke noob verzint zoiets.
 
Leen 23-1-2007 21:39 Print reply

Posts: 26877
als je een echte vent ben is topnsleheid zelfs nog wle kruissnelheid in een mercedes mclaren sl :P
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 23-1-2007 21:41 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


Topsnelheid is toch kruissnelheid ? Of geldt dat alleen voor échte auto's ?


als je top 90 is kun je haast niet anders hé

ik kan met mijn 45km wagen ook constant volgas
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
superior mt7 23-1-2007 22:02 Print reply

Posts: 2675
topsnelheid is geen kruissnelheid naar mijn weten.

maar hoe weet je dat je blokje 300 pk heeft?
 
V8
mallemeeuw 23-1-2007 22:04 Print reply

Posts: 4088
aan pk's heb je niet zoveel
 
!!!! Lambal United !!!!
Mopar 23-1-2007 22:05 Print reply

Posts: 4772
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mallemeeuw
aan pk's heb je niet zoveel


Maar is wel leuk.
 
superior mt7 23-1-2007 22:06 Print reply

Posts: 2675
pff ja hoeveel koppel dan
 
V8
Mopar 23-1-2007 22:08 Print reply

Posts: 4772
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: superior mt7
pff ja hoeveel koppel dan


Geen flauw idee, boeit me ook niet, ding heeft genoeg power om de bandjes te laten roken, wees maar niet bang :-P
 
Mopar 24-1-2007 17:45 Print reply

Posts: 4772
Jeuj,

net uit me werk ff een accu gehaalt.



Voor de kenners : niet zomaar een, op-iedere-hoek-van-de-straat-accu dus

Verschrikkelijk goede accu's.

Vanavond de eindelijk de boel testen

Uiteraard verschijnen er dan morgen plaatjes met allemaal mooie lichtjes enzo
hoop ik
 

Dit topic is 25508 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 18 van 63
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 61, 62, 63Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved