Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - '68 'Cuda opbouw project [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 817 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - '68 'Cuda opbouw project [Algemene ...
Pagina 17 van 63
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 61, 62, 63Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 25502 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mopar 22-1-2007 17:58 Print reply

Posts: 4772
ik dacht juist dat hij voor het starten was
Mja, ik weet niet of het bij iedere auto zo geschakeld zit.

Mja, ik moet iig een nieuwe halen voor het mooie, de oude ziet er niet zo vers meer uit.
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 22-1-2007 18:28 Print reply

Posts: 10835
bij het starten heb je juist een grote spanning nodig lijkt me.

maar goed, tis nu een stukje duidelijker iig.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Leen 22-1-2007 18:30 Print reply

Posts: 26877
nee wacht, ik lul uit mn nek.

die weerstand zorgt er gewoon voor dat je contactpunten ten allen tijde rond de 9 volt krijgen.

tijdens het starten krijgen je contactpunten gewoon 12v via de startmotor.
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 22-1-2007 18:33 Print reply

Posts: 10835
aha, dat maakt het verhaal een stuk logischer
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Mopar 22-1-2007 18:35 Print reply

Posts: 4772
Joah,

Straks ga ik ff kutten met me camera, kijken of ik hem gefixt krijg :-P

Als hij het nou doet volgen er morgen foto's hoe het er nu allemaal bijstaat

Nu ff sleutelen aan me camera, en daarna aan de auto

edit : Camera is gefixt, ik moest hem formatteren

Dit bericht is gewijzigd door Mopar op 22-1-2007 om 18:54 uur.
 
StefanB 22-1-2007 19:18 Print reply

Posts: 2591
wann gaat er een echte v8 in?
 
E24 M30b35@GT3576
Furiuzz 22-1-2007 19:18 Print reply

Posts: 3659
Ziet er goed uit man dit ga ik volgen !
 
Terror,Tuning,Team
Mopar 23-1-2007 17:14 Print reply

Posts: 4772
Jeuj, klein update'tje, verwacht niet teveel, er is namelijk niet veel bijzonders te zien.

Misschien om ff mee te delen : De electra heb ik eerst allemaal uit moeten pluizen wat wat is, dus welk draadje voor wat zegmaar.

Mgoed, de foto's :-P







Zo staat het motorblok er op het moment bij, alles is aangesloten en klaar voor een test.
Moet alleen nog een accu halen.
wat 2 relays? rechts onderaan zijn weet ik niet, staan niet aangegeven op het schema. ik ''denk'' dat het ronde relay het toerenteller regelaartje is, maar dat kan ik niet zeggen. Voorlopig staan ze niet aangegeven op me schema's, dus cruciaal kunnen ze niet zijn. Dus niet nodig voor verlichting oid.
Het andere relay's is denk zo'n vies frans start relay of een relay voor de toeters. Maar ook niet belangrijk.



En das waar het omdraait :-P


No need to say more


En tot slot een wannabe pretty foto met 3cm stof :-P
 
Neluhz 23-1-2007 17:29 Print reply

Posts: 4032
is het eigenlijk een automaat?
 
- Han - 23-1-2007 17:31 Print reply

Posts: 9667
eindelijk, foto's
 
<10.000 posts
Mopar 23-1-2007 17:36 Print reply

Posts: 4772
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
is het eigenlijk een automaat?


Jah.

A-904-LA 318/360 bak.


 
YamahaDT80LC2 23-1-2007 17:44 Print reply

Posts: 1135
Zeer vet, ik ben ook een amerikaan liefhebber. Maar wat voor een blok ligt er eigenlijk in ( heb het nergens kunnen vinden/lezen.

een 318 of een 360 dus.. maar welke is het ??

Dit bericht is gewijzigd door YamahaDT80LC2 op 23-1-2007 om 17:45 uur.
 
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly
Mopar 23-1-2007 17:57 Print reply

Posts: 4772
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YamahaDT80LC2
Zeer vet, ik ben ook een amerikaan liefhebber. Maar wat voor een blok ligt er eigenlijk in ( heb het nergens kunnen vinden/lezen.

een 318 of een 360 dus.. maar welke is het ??

Dit bericht is gewijzigd door YamahaDT80LC2 op 23-1-2007 om 17:45 uur.


Nee, een (zwaar) opgefokte 273 (kleinste V8 van mopar voor zover ik weet)
( snellere nokkenas, 4barrel 600 Holley, headers, en geflowde koppen met andere grotere/hardere kleppen )
edit : en een 318/360 Edelbrock performer intake :-P

De 273/Barracuda combo. was al zeer competatief tegen de Barracuda's met een 318 of 360. Dit omdat het gewicht van een 273 veel minder is, en kan veel meer toeren maken.
Dit kwam zeker op het circuit ten gunste in de bochten, de 273 won het van alles op het circuit in de bochten.
Dit onder het gewicht gewoon veel beter is verdeeld.

Het 273 zie je vaak beschreven als 1 van de betere blokken van Mopar.
Dit onder het gewoon veel logischer is, met hoeveelheid smeerolie en Cubic inches aan boort. Slijt een stuk minder, en kan meer toeren maken en meer vermogen geven.

Dus eigenlijk ben ik wel blij met het kleine blokje, hoe minder slijtage, hoe beter. Omdat ik hem voorlopig niet kwijt wil en van plan er veel mee te rijden :-P


Dit bericht is gewijzigd door Mopar op 23-1-2007 om 17:58 uur.
 
superior mt7 23-1-2007 18:01 Print reply

Posts: 2675
hoeveel pk's en koppel zou dit blokje hebben in deze staat?
 
V8
mt125 athena 23-1-2007 18:03 Print reply

Posts: 216
je moet zeker etapes naar de benziene tank stations rijden
 

Dit topic is 25502 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 17 van 63
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 61, 62, 63Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved