Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - TSX ombeun project [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 602 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - TSX ombeun project [Algemene vragen...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1281 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mblover 2-12-2006 12:23 Print reply

Posts: 5391
Hoe wil jij een cilinder optimaal tunen...
Dat kan helemaal niet...

Veel vermogen --> veel toeren --> rijd kut
Veel koppel --> geen toeren --> geen super vermogen

tis net wat je wilt. Maar optimaal bestaat imo niet.
 
Gideon 2-12-2006 12:33 Print reply

Posts: 6855
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
Hoe wil jij een cilinder optimaal tunen...
Dat kan helemaal niet...

Veel vermogen --> veel toeren --> rijd kut
Veel koppel --> geen toeren --> geen super vermogen

tis net wat je wilt. Maar optimaal bestaat imo niet.


BS, gulden middenweg misschien? Bijvoorbeeld goede prestaties, tegenover niet teveel slijtage.
 
SSTjoener
Henk-88 2-12-2006 13:19 Print reply

Posts: 26703
Inderdaad. op·ti·maal (bn.)-
1 hoogst, sterkst, meest gunstig

Inlaatdoorsnede zit zo tegen de 21 mm aan dus een 21mm Dellorto lijkt me beter dan een 20 Mikuni.

Polini carbon:


Is nog te krijgen in verschillende diktes volgens mij, 'k zal 'ns informeren.

Ik ga binnenkort eens wat beter naar m'n membraan kijken naar wat er beter aan kan


edit: suc6 met 't project iig

Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 2-12-2006 om 13:30 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'

Dit topic is 1281 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved