zet je ook nog een aanzuigslang op de filterbak of laat je dat open?
mijn ervaring is dat ie afhankelijk van de lengte van de aanzuigslang vaak net wat beter loopt dan zonder.
3-d printer is wel een uitvinding zeg, wat ze daar allemaal mee kunnen tegenwoordig, ik ben er jaloers op.
Aanzuigrubber ligt er nu idd uit omdat ie eigenlijk aan de kleine kant is voor de VM28, maar ik zou het gat wat groter kunnen maken en een nieuwe inlaatslang printen.
Als het goed is staat ie nog thuis, als ie wel te koop staat heb ik het niet gedaan iig
De eerste Athena is wel vastgekegeld (mengfoutje) dus de nieuwe ligt alweer klaar, besloten om ook maar meteen ff een nieuw inlaatspruitstuk te printen zodat ik de oliepomp wel gewoon kan gebruiken.
En probeer dr een pitbike ontsteking op te beunen zodat ik een oneindige voorraad van goedkope ontstekingen heb, maar dat gaat wat gekloot vereisen met de 3D scanner ben ik bang.
Dit bericht is gewijzigd door Blukaap2 op 31-3-2025 om 9:34 uur.
Nee, dat soort dingen moet je waarschijnlijk in Thailand zoeken, daar zijn de XL/MTX/CRF varianten wat gangbaarder, hier zijn ze volgens mij nooit officieel geleverd.
nu zit er niks anders op dan talalog taalcursus doen en dan aldrine dela cruz een berichtje sturen waar dat kapje vandaan komt, of dat de nieuwe eigenaar het kapje wil verkopen/ruilen.
heb half internet afgezocht maar kan em zelf nergens vinden.
edit:
kapje bleek te vinden op de ander helft van het internet.
26,39 euro
Quote:Oorspronkelijk gepost door: joop2
voor 400 euro had je die hele XL kunnen hebben
nu zit er niks anders op dan talalog taalcursus doen en dan aldrine dela cruz een berichtje sturen waar dat kapje vandaan komt, of dat de nieuwe eigenaar het kapje wil verkopen/ruilen.
heb half internet afgezocht maar kan em zelf nergens vinden.
edit:
kapje bleek te vinden op de ander helft van het internet.
26,39 euro
Het is volgens mij inderdaad een Braziliaans kapje, en is gemakkelijk te vinden met zoektermen farol carenagem honda xl...gemakkelijk te vinden in Braziliƫ, that is. Die XLX die je post is ook voor de Braziliaanse markt.
Blijkbaar zijn die kapjes ook in enkele Aziatische landen terechtgekomen.
Ik heb tot hiertoe kunnen weerstaan aldaar in de landen van de rijzende zon iets te kopen, maar kijken mag altijd zeg ik. Ik heb wel hier al 125cc's gekocht die in China gemaakt zijn. Tot hiertoe nooit gedurft een hele container te kopen. Er komt net iets meer werk en risico bij te kijken dan nog leuk is denk ik.