Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Dt50mx naar een yz80 [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 631 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Dt50mx naar een yz80 [Algemene vrag...
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3483 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

PieterDT 13-9-2011 20:33 Print reply

Posts: 131
oke en wat voor ontsteking?
moio setupje
 
thedutchrockstar 13-9-2011 20:40 Print reply

Posts: 500
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PieterDT
oke en wat voor ontsteking?
moio setupje


Originele Dt50mx ontsteking, daar hebben kenny en ik nog mee zitten kloten xD
En dankje dankje ben er erg trots op
 
2 wheel madness
thedutchrockstar 19-9-2011 14:40 Print reply

Posts: 500
Voor degene die daar in geïntreseerd zijn:
Ik heb besloten de airbox af te zagen zodat ik plek heb voor mijn air filter en tegelijkertijd een spatboord + batterij houder heb...
verder wacht ik op mijn sproeiers die ik besteld heb, ik gok dat het maatje 140 wordt
 
2 wheel madness
yamahadt1986 19-9-2011 18:07 Print reply
Posts: 1713
ik gok en weet bijna zeker dat je sproeier groter moet.

ik heb er een 165 in zitten met de orginele yz80
maar kan per luchtfilter cilinderinhoud of iets dergelijks wat verschil maken.

mijn inlaat heb ik nu iets groter namelijk maar niet veel.
carberateur met orginele yz80 box met twin air filter erin.

voor de rest orgineel.

Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 19-9-2011 om 18:08 uur.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
thedutchrockstar 19-9-2011 18:45 Print reply

Posts: 500
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
ik gok en weet bijna zeker dat je sproeier groter moet.

ik heb er een 165 in zitten met de orginele yz80
maar kan per luchtfilter cilinderinhoud of iets dergelijks wat verschil maken.

mijn inlaat heb ik nu iets groter namelijk maar niet veel.
carberateur met orginele yz80 box met twin air filter erin.

voor de rest orgineel.

Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 19-9-2011 om 18:08 uur.


Dat is een yz80 hè... ik heb nu een dt80mx blokje onder... daar zal het verschil wel in zitten... want nu komen er bij mij Grote dikke witte rook pluimen uit mijn uitlaat! (er zit nu 150 in)
 
2 wheel madness
dirktimmer 20-9-2011 0:43 Print reply

Posts: 1737
24 mikuni moet meestal een rond de 170 sproeier in, of dat op yz80 of dt80 is maakt geen 30 maten verschil uit

witte rook heeft meestal niet met de afstelling te maken, tenzij je er echt gigantisch naast zit. misschien is de choke niet goed, of vlotterniveau te hoog, of een lekke krukkeerring/blokpakking.
 
thedutchrockstar 20-9-2011 12:56 Print reply

Posts: 500
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dirktimmer
24 mikuni moet meestal een rond de 170 sproeier in, of dat op yz80 of dt80 is maakt geen 30 maten verschil uit

witte rook heeft meestal niet met de afstelling te maken, tenzij je er echt gigantisch naast zit. misschien is de choke niet goed, of vlotterniveau te hoog, of een lekke krukkeerring/blokpakking.


Ok ik dacht dat dat betekende dat hij te groot was, hij stotterde niet boven in... maar goed dan ga ik maar is een maatje 170en 165 kopen...

 
2 wheel madness
kenny77 20-9-2011 13:02 Print reply

Posts: 29286
Ik had sproeier 140 bij mij erin.

met 53.5mm autisa
standaard 80 cilinderkop
dtr ontsteking
aangepast membraan
die 24mm mikuni dan
dat op de standaard luchtfilter
en de luhao vierkant uitlaat

Vergelijkbaar met de setup van Vincent enigste verschil is het membraan en de luchtfilter.
 
thedutchrockstar 20-9-2011 14:19 Print reply

Posts: 500
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ik had sproeier 140 bij mij erin.

met 53.5mm autisa
standaard 80 cilinderkop
dtr ontsteking
aangepast membraan
die 24mm mikuni dan
dat op de standaard luchtfilter
en de luhao vierkant uitlaat

Vergelijkbaar met de setup van Vincent enigste verschil is het membraan en de luchtfilter.


Ja, ik heb net de 172 geprobeert maar als ik in mn een probeer weg te rijden dan houd ie er spontaan mee op, alsof hij verzuipt...

edit: dan lijkt het me dat de sproeier te groot is, of zie ik dat nou fout? Wat had jij trouwens voor membraan? want ik heb een 2 klep carbon

Dit bericht is gewijzigd door thedutchrockstar op 20-9-2011 om 14:29 uur.
 
2 wheel madness
kenny77 20-9-2011 15:33 Print reply

Posts: 29286
Ik had van de originele 3 kleps een 5 kleps gemaakt.




 
thedutchrockstar 20-9-2011 15:42 Print reply

Posts: 500
Haha ok, de brommer staat wel weer helemaal stil... hij is ff niet te starten :(
 
2 wheel madness
thedutchrockstar 20-9-2011 16:40 Print reply

Posts: 500
Een zwarte bougie is dat de sproeier te klein is toch?
 
2 wheel madness
Gerard1793 20-9-2011 16:42 Print reply

Posts: 4006
Te groot, of slechte vonk
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
thedutchrockstar 20-9-2011 16:45 Print reply

Posts: 500
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Te groot, of slechte vonk


Ok dan is 150 dus echt te groot...
Maar eerst is kijken of ik hem uberhaupt weer gestart krijg -.-'
 
2 wheel madness
dirktimmer 30-9-2011 10:03 Print reply

Posts: 1737
als hij niet te starten valt hzou ik me nog even niet bezig houden met afstellen. met sproeier 100 moet ie lopen, en ook met 300. misschien belazerd, maar hij moet lopen..


 

Dit topic is 3483 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved