Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Tzr Motor [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 789 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Tzr Motor [Algemene vragen]
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2156 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ChielTZR 17-6-2011 19:32 Print reply

Posts: 6016
ik heb al eens aan mijn lesinstructeur gevraagd hoe groot hij de kans achtte dat ik mijn tzr op een motorkenteken kon krijgen: Nihil.

maar valt natuurlijk altijd te proberen.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Paultje Pils 17-6-2011 22:32 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
ik heb al eens aan mijn lesinstructeur gevraagd hoe groot hij de kans achtte dat ik mijn tzr op een motorkenteken kon krijgen: Nihil.

maar valt natuurlijk altijd te proberen.


Volgens mij is het helemaal niet moeilijk om een brommer te laten keuren tot motor hoor. Veel zundapp rijders doen het ook ( ik ws ook in de toekomst) om legaal opgevoerd te kunnen rijden op een 'brommer'. zolang hij maar minimaal 60 kan ofzo, en de rest van de regels?
 
If you can't dodge it, ram it.
Maup 17-6-2011 23:22 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_GTS50
[...]


Volgens mij is het helemaal niet moeilijk om een brommer te laten keuren tot motor hoor. Veel zundapp rijders doen het ook ( ik ws ook in de toekomst) om legaal opgevoerd te kunnen rijden op een 'brommer'. zolang hij maar minimaal 60 kan ofzo, en de rest van de regels?

Dat is omdat veel zundapps ook als motor zijn geleverd. Dan hebben ze daar al een typegoedkeur van geloof ik.

Met een tzr zal het wat lastiger worden.
En ja, 250cc is opzicht wel leuk als je een tweetakt blokje pakt denk ik.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Royal Club 17-6-2011 23:36 Print reply

Posts: 60390
ja, vj23 ofzo
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
JB1 17-6-2011 23:42 Print reply

Posts: 14881
Beter pakt ie een TZ250 blok
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Ruben2311 17-6-2011 23:44 Print reply

Posts: 1055
Beter koopt ie een echte motor.
 
Half the strokes, double the power!
JB1 17-6-2011 23:46 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Beter koopt ie een echte motor.


Waarom?
Ik vind het wel leuk dat hij zn brommer op motorkenteken probeert te zetten.

Afwijken van de rest is iets dat aangemoedigd moet worden.
Niet iedereen moet maar dom achter de kudde aanlopen en een Senda halen.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Royal Club 17-6-2011 23:46 Print reply

Posts: 60390
wat is er nou leuker als zelf een motor bouwen.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Royal Club 17-6-2011 23:47 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Waarom?
Ik vind het wel leuk dat hij zn brommer op motorkenteken probeert te zetten.

Afwijken van de rest is iets dat aangemoedigd moet worden.
Niet iedereen moet maar dom achter de kudde aanlopen en een Senda halen.

dus dat, anders koop je zelf ff wat anders als de rest.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Maup 18-6-2011 0:02 Print reply

Posts: 4353
Nja, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het eigenlijk zit met zo'n brommer op motorkenteken.

Elke keer dat ik word aangehouden met m'n brommer, of wanneer ik een agent spreek en vertel dat m'n brommer zo vaak is ingenomen enzo dan zeggen ze altijd dat ik hem dan op motorkenteken kan laten zetten als ik dat leuk vind.
Maar volgens mij is dat niet zo simpel als zij zeggen.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
JB1 18-6-2011 0:04 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maup
Nja, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het eigenlijk zit met zo'n brommer op motorkenteken.

Elke keer dat ik word aangehouden met m'n brommer, of wanneer ik een agent spreek en vertel dat m'n brommer zo vaak is ingenomen enzo dan zeggen ze altijd dat ik hem dan op motorkenteken kan laten zetten als ik dat leuk vind.
Maar volgens mij is dat niet zo simpel als zij zeggen.


Als er een motortypegoedkeuring is, is het behoorlijk simpel
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Maup 18-6-2011 0:28 Print reply

Posts: 4353
ja, maar voor een rs50/tzr50 is die er niet lijkt me?
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
nitirkha 18-6-2011 11:18 Print reply

Posts: 437
Maatje van me heeft toen nog is met t rdw gebeld, en volgens hun kon je alleen brommers die van voor 1 januari 1998 zijn, om laten keuren..mrgoed, dat is wat ik gehoord heb, als je het zeker wilt weten, moet je gewoon ff rdw bellen.
 

Dit topic is 2156 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved