Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Honda mtx-cr [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 740 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Honda mtx-cr [Algemene vragen]
Pagina 54 van 62
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 53, 54, 55 ... 60, 61, 62Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 38319 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

buldogo2 27-12-2008 19:00 Print reply

Posts: 2101
Net beetje rond aan het kijken gegaan voor de luchtfilter box...

warschijnlijk gaat het deze worden



Is een box van de cr-85 uit 2005,, spruitsuk staat ook al in bestelling

Dit bericht is gewijzigd door buldogo2 op 27-12-2008 om 19:02 uur.
 
Born to ride
buldogo2 27-12-2008 22:02 Print reply

Posts: 2101
Luchtbox is onderweg
 
Born to ride
grasmaaier89 28-12-2008 4:01 Print reply

Posts: 14412
nice en t ziet er ook nog redelijk netjes uit
tis 2dehands neem ik aan?
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
buldogo2 28-12-2008 11:50 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
nice en t ziet er ook nog redelijk netjes uit
tis 2dehands neem ik aan?


Jep, gister op ebay gewonne voor redelijk bedrag...mja zal ng wel ff duure voor et binne is
 
Born to ride
BSTS 29-12-2008 14:42 Print reply

Posts: 4241
geef je nou heel weinig gas of is die nog niet zo snel ?
ik vind hem op het google video filmpje een beetje tegenvallen qua power.
 
sprintjah
buldogo2 29-12-2008 14:48 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BSTS
geef je nou heel weinig gas of is die nog niet zo snel ?
ik vind hem op het google video filmpje een beetje tegenvallen qua power.


Weet je dat je een van de 1e bent die et opvalt .

Maar dat kompt vooral door de tw overbrening,, ook zat et achterwiel toen zo goed als vast (kan de brom amper vooruit douwe zo erg:P) en de hpi staat nog veel ste laat afgesteld enz enz...

Je voeld al wel dat er power in zit maar et komt nog niet vrij...

Zoiso ben ik nu nog bezig met me uitlaat (tail pipe zit er nog steeds niet aan) en een luchtfilter. als dat er op zit ga ik pas beginnen met afstellen,, heb ook al nieuwe lagers ed voor de wielen in bestelling staan,, zodat et ding wat spoepel draait en daar geen berg vermogen op verliest .

en nog bijkomstig...uuhm...dingetje,, is dat de tuner die et ding getuned heeft eik zo goed als nx aan de cilidner verandert heeft,, alleen de uitlaat poort beetje breder gemaakt en tiki hoger.

Bedoeling was dan ook zoiso om zodra k alles beetje af heb en et ding wer uit elkaar gaat om alles netjes af te weren en spuiten,, de cilinder er weer af te trekken en zelf netjes af te werken/tunen. kan nog veeel meer uit gehaald worden.


Btw,, wa heb jij nu aan je cilinder gedaan om beetje mee te kunnen komen met je sprints?


Dit bericht is gewijzigd door buldogo2 op 29-12-2008 om 14:52 uur.
 
Born to ride
BSTS 29-12-2008 14:53 Print reply

Posts: 4241
bedankt voor de uitleg... ik hoorde op youtube dat hij al beter liep.
ik denk dat je hier wel pk's mee kan halen zo.


wat ik aan mijn cilinder heb gedaan ? is tot nu toe alleen afwerken.
de uitlaat en de tandwiel verhouding had ik zelf erg slecht dus ik was ook 8/8 op genemuiden maar volgend jaar ga ik beter dan heb ik de cilinder aangepakt + een goede uitlaat etc.

verder maak ik er nog een blok bij, waar van de setup nog niet bekend is,.
mischien cr80 cilinder die ik ook nog heb liggen ( cr80 elsinore _
 
sprintjah
buldogo2 29-12-2008 16:10 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BSTS
bedankt voor de uitleg... ik hoorde op youtube dat hij al beter liep.
ik denk dat je hier wel pk's mee kan halen zo.


wat ik aan mijn cilinder heb gedaan ? is tot nu toe alleen afwerken.
de uitlaat en de tandwiel verhouding had ik zelf erg slecht dus ik was ook 8/8 op genemuiden maar volgend jaar ga ik beter dan heb ik de cilinder aangepakt + een goede uitlaat etc.

verder maak ik er nog een blok bij, waar van de setup nog niet bekend is,.
mischien cr80 cilinder die ik ook nog heb liggen ( cr80 elsinore _


haha np, je 2e blokje klinkt wel leuk op zich,, ben zelf ook nog met 2e blokje bezig,, mja moet ik nog een ns-1 cilinder voor hebben en een bakje...dan kan ik die ook in elkaar gaan zetten . denk dat als et goed gaat daar toch wel over de 20pk mee moet kunnen halen
 
Born to ride
BSTS 29-12-2008 16:12 Print reply

Posts: 4241
ik hoop met mijn mbx 80 blok ook rond de 20 pk te komen.

verder word mijn 2e blok waarschijnlijk met een cr 80 cilinder, alles heb ik al nu alleen nog pas maken etc... ik denk dat ik dan ook de 20 pk wel moet kunnen halen icm goeie kop+uitlaat etc
 
sprintjah
buldogo2 29-12-2008 16:24 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BSTS
ik hoop met mijn mbx 80 blok ook rond de 20 pk te komen.

verder word mijn 2e blok waarschijnlijk met een cr 80 cilinder, alles heb ik al nu alleen nog pas maken etc... ik denk dat ik dan ook de 20 pk wel moet kunnen halen icm goeie kop+uitlaat etc


Zou wel heel netjes zijn de 20pk met een orgineel mbx cilinder,, met de cr zie ik dat eerder gebeuren. Ben wel benieuwd hoe het allemaal gaat vlotten tege die tijd iig
 
Born to ride
BSTS 29-12-2008 16:29 Print reply

Posts: 4241
ik heb een malossi cilinder hah
 
sprintjah
De Schout 29-12-2008 16:36 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BSTS
ik heb een malossi cilinder hah


maar die heeft geen vlinder
 
tune tweak fiddle bang bummer
BSTS 29-12-2008 16:42 Print reply

Posts: 4241
je bent niet perse een vlinder poort nodig om hard te gaan denk ik
 
sprintjah
crossgek - Forum en Sales Moderator 29-12-2008 16:47 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BSTS
je bent niet perse een vlinder poort nodig om hard te gaan denk ik


hard gaan is relatief.
wil je het maximale kun je toch niet om vlinderpoort of desnoods fluitpoorten heen..
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
buldogo2 29-12-2008 17:09 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


hard gaan is relatief.
wil je het maximale kun je toch niet om vlinderpoort of desnoods fluitpoorten heen..


Hier ben ik het wel mee eens,, vind zoiso de malossi cilinders voor op de mbx ed nogal maatig
 
Born to ride

Dit topic is 38319 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 54 van 62
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 53, 54, 55 ... 60, 61, 62Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved