Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Project - Topic - Honda mtx-cr [Algemene vragen]
|
Pagina 41 van 62
|
Dit topic is 38352 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
-simon- |
11-12-2007 18:15 |
 Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
een cr125 heeft std geen demperTJE
afbeelding
[...]
had hem laten lassen .
en hem gewoon zo laten lopen zoals op vorige pagina , bocht is stukje dunner als een 125 bocht dus zal beetje naar buiten staan dat mischien compenseren
grote van demper licht ook wel wat aan bouwjaar. ik heb ook een yz125 demper uit 2001. die is nog klein maar van 2005 of 2006 is groot. ma als je kleine wil moet je of een vervanings demper of een ori ktm demper zoeken.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
buldogo2 |
11-12-2007 22:46 |
 Posts: 2101 |
Ik weet da die dempers niet echt klein zijn  , ziet der juist wel bot uit zon dikke demper der onder  ...
En het is niet dat ik de bocht niet mooi vind lopen, maar zit net tege me kopelings kabel aan en ben bang dak met me tale pipe strx nie langs me veer kan,
Heb der verder gin zak meer aan gedaan helaas, geen tijd/zin in gehad
|
|
Born to ride |
|
mcdronkz |
11-12-2007 22:54 |
 Posts: 32777 |
Hoe krijg je het voor mekaar om gaten te branden tijdens een hechtlas ? Dat ding moet je trouwens gewoon TIG lassen, the way to go als je dun spul moet lassen.
|
|
|
|
buldogo2 |
12-12-2007 18:45 |
 Posts: 2101 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
Hoe krijg je het voor mekaar om gaten te branden tijdens een hechtlas ? Dat ding moet je trouwens gewoon TIG lassen, the way to go als je dun spul moet lassen.
Niet kunne lase?  , en ik was al aant tig lase
|
|
Born to ride |
|
buldogo2 |
8-1-2008 22:48 |
 Posts: 2101 |
Begin in tijd nood te komen...heb nog maar 2 weken school, daarna heb ik geen beschikking meer tot draai/frees banken met gratis materiaal
|
|
Born to ride |
|
- Han - |
22-2-2008 15:45 |
 Posts: 9667 |
moet er nog zoveel aangepast worden dan?
|
|
<10.000 posts |
|
buldogo2 |
22-2-2008 17:44 |
 Posts: 2101 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
moet er nog zoveel aangepast worden dan?
Moet nog behoorlijk wat klein spul gemaakt worde ja...
Voornamelijk afstandbusse en glei lagers ed, waar ik nu tijdelijk wat voor gefabriseert heb...moet ook me uitlaat ng af lassen ed.
mja, zit ondertusse op 2 schoolen, loop stage via de een en op vrijdag moek na de ander, dik veel hw ok werke ng der bij...ds helemaal gin tijd effe tot vakantie benk bang
ng veel gedult hebbe dus
|
|
Born to ride |
|
Sypie_Honda |
26-2-2008 20:19 |
 Posts: 13830 |
hey hoe heb jij dat gedaan met je voortandwiel?
ik wil ook een 520 ketting op me MT maken, achtertandwiel heb ik al enzo. maar voor is even een proleem.
draaien aan die tandwielen was zeker geen succes?
edit, nog ff over het lassen van die uitlaat, je moet zien dat je een TIG apparaat krijgt die met pulsen kan lassen. dat last heel erg mooi voor dun spul !
Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 26-2-2008 om 20:21 uur.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Joel_koningslust |
26-2-2008 21:23 |
 Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
hey hoe heb jij dat gedaan met je voortandwiel?
ik wil ook een 520 ketting op me MT maken, achtertandwiel heb ik al enzo. maar voor is even een proleem.
draaien aan die tandwielen was zeker geen succes?
edit, nog ff over het lassen van die uitlaat, je moet zien dat je een TIG apparaat krijgt die met pulsen kan lassen. dat last heel erg mooi voor dun spul !
Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 26-2-2008 om 20:21 uur.
hij heeft de buitenkant van het cr tandwiel laten uitlaseren, en de binnenkant van het mtx tandwiel. en dat is weer aan elkaar gelast.
zal ff plaatje voor je zoeken
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
renoeius |
26-2-2008 21:45 |
 Posts: 6409 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
hey hoe heb jij dat gedaan met je voortandwiel?
ik wil ook een 520 ketting op me MT maken, achtertandwiel heb ik al enzo. maar voor is even een proleem.
draaien aan die tandwielen was zeker geen succes?
links CR tandwiel met MTX binnenkant
rechts MTX tandwiel met CR binnenkant
Dit bericht is gewijzigd door renoeius op 26-2-2008 om 21:45 uur.
|
|
|
|
Sypie_Honda |
26-2-2008 21:46 |
 Posts: 13830 |
ow ja bedankt voor de foto, had hem al gezien mja
word nog wel leuk klusje om dat pas te krijgen hoor ik wel
zou niet weten waar ik dat zou kunnen laser snijden.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Joel_koningslust |
26-2-2008 21:47 |
|
Erik 39 |
26-2-2008 21:48 |
 Posts: 15088 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
je kunt het toch ook wel af/uit draaien en dan rondom tiglassen. dat moet ook wel stevig genoeg zijn voor een ritje zc
Je kant toch ook zelf wel doen? lekker zagen, binnenkant van mt groot uitzagen en pasvijlen 
duurt alleen wat langer.
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
Sypie_Honda |
26-2-2008 21:52 |
 Posts: 13830 |
jaah ik heb ook al aandraaien zitten denken, totdat ik er achterkwam dat die tandwielen gehard waren
dat word niks helaas...
miss kan ik wel wat knoeien met de flex enzo, maar ik betwijfel of ik dat tandwiel dan wel mooi rond krijg.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Joel_koningslust |
26-2-2008 21:55 |
 Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
jaah ik heb ook al aandraaien zitten denken, totdat ik er achterkwam dat die tandwielen gehard waren 
dat word niks helaas...
miss kan ik wel wat knoeien met de flex enzo, maar ik betwijfel of ik dat tandwiel dan wel mooi rond krijg.
eerst ontharden, erna weer harden
dus ff in de oven flikkeren of met een brander warmstoken en na het lassen weer opnieuw
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Dit topic is 38352 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 41 van 62
|
|