Quote:Oorspronkelijk gepost door: BIET
De goden zeggen dat dit niets wordt met deze inlaat .
jep dat zeggen er meer maarja ik ga het proberen dus kijk maar lekker.
er komt ook een 2de manier voor de inlaat die moet ik nog maken dus ik ga 2 inlaatsystemen testen eentje opzij met uitstekende carberateur. en zoals die nu zit.
er komt een flensje bij tussen
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
als je dit gaat bekijken... als ik een beetje ga rekenen enzo heb je straks een inlaat van 30cm lang ofzo. kun je in jub als de rode lampen aangaan al vol opt gas, voordat hij reageerd kun je de koppeling los laten knallen en vlammen
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
als je dit gaat bekijken... als ik een beetje ga rekenen enzo heb je straks een inlaat van 30cm lang ofzo. kun je in jub als de rode lampen aangaan al vol opt gas, voordat hij reageerd kun je de koppeling los laten knallen en vlammen
wat jij wil yo.
kijk maar
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
we zien je dus op jubbega
uuhhm dat niet denk ik maar denk wel als toeschouwer.
want voordat men blokje klaar is dan ben ik wel een half jaar verder want ik wil alles getest hebben op de testbank.
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
denk je zelf dat dit fatsoenlijk gaat werken dan? heb je uberhaupt een plan opgezet voordat je hieraan begon of ben je gewoon begonnen met met lassen. als je nou direct dat membraamhuis tegen het carter had gefixt en dan dus het membraam en carburateur in 90 graden op de cilinder had staan was een stuk beter geweest. dan had je een lekker kort systeem gehad
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
uuhhm dat niet denk ik maar denk wel als toeschouwer.
want voordat men blokje klaar is dan ben ik wel een half jaar verder want ik wil alles getest hebben op de testbank.
zou je eerst niet ff kijken of er uberhaupt wel vermogen uit te poepen valt? heb je geen testbank voor nodig
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
denk je zelf dat dit fatsoenlijk gaat werken dan? heb je uberhaupt een plan opgezet voordat je hieraan begon of ben je gewoon begonnen met met lassen. als je nou direct dat membraamhuis tegen het carter had gefixt en dan dus het membraam en carburateur in 90 graden op de cilinder had staan was een stuk beter geweest. dan had je een lekker kort systeem gehad
hhh moet ik nou alles opnieuwe uitleggen.
ik vind het zo ook minder maar er komt een 2 inlaatsysteem en die komt op de manier zoals jij het zegt
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: BIET
Waarom niet gelijk één goede maken.
omdat ik iets wil laten zien wat het verschil is. met de inlaatsystemen.
ik wil het verschil eens zien snap je en als het niet veel uitlmaakt enz.
edit:Joel_koningslust
ik had het idee trouwens 2 jaar geleden al bedacht enz. dus was er al eerder mee bezig mijn eerste plan was om er een kreidler van veen watercooled cilinder op pas te gaan maken.
Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 19-1-2010 om 21:16 uur.
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
schitterend dat geouwehoer hier altijd door 'de experts'.
de rede dat iedereen weet dat jou inlaat niet werkt is omdat iedereen op dit forum dagelijks yamaha dt blokken verlast tot watergekoelde carter inlaat blokken. Eigenlijk wilden ze het www.brommermeteigengemaaktedtblokken.nl noemen maar dat was helaas te lang.
Schitterend dat tenminste 1 iemand de ballen heeft dit te doen en het ook nog eens in een behoorlijk hoog tempo doet!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Hells Hobbit
schitterend dat geouwehoer hier altijd door 'de experts'.
de rede dat iedereen weet dat jou inlaat niet werkt is omdat iedereen op dit forum dagelijks yamaha dt blokken verlast tot watergekoelde carter inlaat blokken. Eigenlijk wilden ze het www.brommermeteigengemaaktedtblokken.nl noemen maar dat was helaas te lang.
Schitterend dat tenminste 1 iemand de ballen heeft dit te doen en het ook nog eens in een behoorlijk hoog tempo doet!
ja, leuk, maar wat heb je aan een snelgemaakt project wat voor geen meter draait?
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Dit topic is 17718 keer bekeken.
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 10 van 17
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 15, 16, 17