Djrene007 |
16-6-2009 23:35 |
 Posts: 727 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]
sinds 03?
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]
fucking reethaar, 2005 senda drd oid had dat gewoon ja.
heb net ge googled maar kan het nergens vinden, zal wel weer aan mij liggen
|
|
Gang is alles, Boem is ho! plons is water... |
|
Malaguti RST |
16-6-2009 23:35 |
 Posts: 1668 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
[...]
gaat niet lukken man
ook al haal je het midden stuk uit en doe je die door twee en las je ze weer er in...
ik heb nog altijd nood opties voor de dubbel disc als 2 werkenden niet veilig doen baar is.
|
|
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\ |
|
Joel_koningslust |
16-6-2009 23:35 |
 Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]
was ook niet grappig bedoeld, de kans van slagen is iig groter dan je andere plannen
beter de naaf eruit draaien en er een alu prop inlassen en die helemaal gaan bewerken
zn velgen hebben namelijk geen rechte spaken waardoor ze dan aan 1 kan naar voren staan en de andere kant naar achteren
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Malaguti RST |
16-6-2009 23:35 |
 Posts: 1668 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Djrene007
[...]
[...]
heb net ge googled maar kan het nergens vinden, zal wel weer aan mij liggen
05 of 03 hebben het... kijk maar op senda drd bij gallery zie je ze wel.
|
|
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\ |
|
kenny77 |
16-6-2009 23:35 |
|
Joel_koningslust |
16-6-2009 23:36 |
 Posts: 14514 |
drd heeft al dubbel disk vanaf hij bestaat
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Kurzel |
16-6-2009 23:36 |
 Posts: 2369 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
[...]
gaat niet leuk man
ook al haal je het midden stuk uit en doe je die door twee en las je ze weer er in...
ik heb nog altijd nood opties voor de dubbel disc als 2 werkenden niet veilig doen baar is.
http://www.youtube.com/watch?v=DKPMraauI3w
zou je niet gewoon het hele zootje, (vorkpoten, velg, schijven, kroonplaten) verkopen en een complete set waar al dubbele schijf opzit kopen?
Kost al met al een stuk minder moeite, is een stuk minder beun, werkt waarschijnlijk stukken beter, en is tot slot, ook nog eens stukken veiliger.
|
|
][ Yamaha YZF R6 ][ Mazda 323Coupé ][ |
|
Djrene007 |
16-6-2009 23:37 |
 Posts: 727 |
ff vraagje RST ik snap iets niet. waarom koop je niet gewoon een velg waar dat op zit?
dan lukt het altijd, en is het 100% goed en veilig
edit: Kurzel was me voor
@ kenny: waarom deze dan niet?
Dit bericht is gewijzigd door Djrene007 op 16-6-2009 om 23:39 uur.
|
|
Gang is alles, Boem is ho! plons is water... |
|
Malaguti RST |
16-6-2009 23:40 |
 Posts: 1668 |
zij dronkz me ook al maar dat gaat denk duurder wezen en dan moet je nog.
1. velg vinden die in me vorken past
2. de voor as opmaat laten maken
3. daarna nog hopen dat de velg kwa ontwerp nog over een komt met achter
4. dat je voor velg niet mega breed is waar door je af1 achter velg raar staat (die ken max een 120 band hebben he!)
5. Schijven regelen voor motor velg en dat is DUUR.
(zelf dacht ik meteen NSR250 velg maar ja die vind je echt niet 123 mis in engeland)
op aprilia forum is een RS NM te koop waar ze af1 velgen en brug in gebeund hebben en dat ding heb ook dubbel disc maar ja die heb futura velgen en die bouw je makkelijk om naar dubbel disc. (vin ik niet mooi die velgen ik vind me sintesi velgen just zo mooi)
Dit bericht is gewijzigd door Malaguti RST op 16-6-2009 om 23:42 uur.
|
|
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\ |
|
Joel_koningslust |
16-6-2009 23:42 |
 Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Djrene007
ff vraagje RST ik snap iets niet. waarom koop je niet gewoon een velg waar dat op zit?
dan lukt het altijd, en is het 100% goed en veilig
edit: Kurzel was me voor
@ kenny: waarom deze dan niet?
afbeelding
Dit bericht is gewijzigd door Djrene007 op 16-6-2009 om 23:39 uur.
de nieuwere drd's hebben dat niet altijd ( drd-racing en drd-pro )
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Djrene007 |
16-6-2009 23:42 |
 Posts: 727 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
zij dronkz me ook al maar dat gaat denk duurder wezen en dan moet je nog.
1. velg vinden die in me vorken past
2. de voor as opmaat laten maken
3. daarna nog hopen dat de velg kwa ontwerp nog over een komt met achter
4. dat je voor velg niet mega breed is waar door je af1 achter velg raar staat (die ken max een 120 band hebben he!)
5. Schijven regelen voor motor velg en dat is DUUR.
(zelf dacht ik meteen NSR250 velg maar ja die vind je echt niet 123 mis in engeland)
Dit bericht is gewijzigd door Malaguti RST op 16-6-2009 om 23:41 uur.
als hij niet in de vork ast doe je toch andere voorvork?
maar het hoeft otch ook niet een nieuwe?
|
|
Gang is alles, Boem is ho! plons is water... |
|
Joel_koningslust |
16-6-2009 23:43 |
 Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
zij dronkz me ook al maar dat gaat denk duurder wezen en dan moet je nog.
1. velg vinden die in me vorken past
2. de voor as opmaat laten maken
3. daarna nog hopen dat de velg kwa ontwerp nog over een komt met achter
4. dat je voor velg niet mega breed is waar door je af1 achter velg raar staat (die ken max een 120 band hebben he!)
5. Schijven regelen voor motor velg en dat is DUUR.
(zelf dacht ik meteen NSR250 velg maar ja die vind je echt niet 123 mis in engeland)
Dit bericht is gewijzigd door Malaguti RST op 16-6-2009 om 23:41 uur.
in frysland ligt nog zeker weten een nsr250 vork+velgen+achterbrug
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
ikkejw |
16-6-2009 23:43 |
 Posts: 9886 |
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Malaguti RST |
16-6-2009 23:44 |
 Posts: 1668 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Djrene007
[...]
als hij niet in de vork ast doe je toch andere voorvork?
maar het hoeft otch ook niet een nieuwe?
ok weet jij wel hoe duur dat grapje kost??
motor vorken: 150-200 euro
motor velg: 75 euro?
schijven: 100 euro + ?
Aanpassen balhoofd pen: 50euro?
ow ja en dan sta je nog voorschut omdat je voor band breder is dan je achter band.
Ik heb al zitten te kijken hoe een 125 AF1 brug er in te bouwen maar dat word niet makkelijk (moet op ze kop er in en dan nieuwe steunen lassen) + aanpassen zo dat ie in het frame past.
Dit bericht is gewijzigd door Malaguti RST op 16-6-2009 om 23:46 uur.
|
|
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\ |
|
mtx_owned |
16-6-2009 23:45 |
 Posts: 2183 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
[...]
ok weet jij wel hoe duur dat grapje kost??
motor vorken: 150-200 euro
motor velg: 75 euro?
schijven: 100 euro + ?
Aanpassen balhoofd pen: 50euro?
welkom in de project wereld
|
|
Vrijheid is een volgetankte Mercedes |
|