Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Dubbele schijfremmen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 732 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Dubbele schijfremmen
Pagina 5 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 7901 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Kurzel 16-6-2009 22:50 Print reply

Posts: 2369
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
afbeelding
ik dacht een adaptor maken die door de gaten die je in het midden van de foto ziet te maken zo dat ik de 2 de schijf aan de originele schijf kan vast maken.

Ook dan krijg je weer dat je afstandsbussen van lengte kunnen verschillen, al is het minimaal, je gaat het wel merken...
Ik ga het toch nog een keer herhalen: afdraaien moet sowieso.
Dus zou voor langere bussen gaan, deze afdraaien tot de juiste lengte, en dan pas de draad erin tappen.
Als je dan de andere schijf om welke reden dan ook, eraf moet/wil halen, dan hoeven ze er niet allebei af.
 
][ Yamaha YZF R6 ][ Mazda 323Coupé ][
StefanB 16-6-2009 23:19 Print reply

Posts: 2591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
afbeelding
ik dacht een adaptor maken die door de gaten die je in het midden van de foto ziet te maken zo dat ik de 2 de schijf aan de originele schijf kan vast maken.


dude niet om je te ontmoedigen, maar volgens mij heb jij hier veelste weinig kaas van gegeten om er wat fatsoenlijks van te bakken. beter laat je het gewoon bij 1 schijfrem, en beun je niet aan je remmen..

als je remschijf los komt terwijl je bij 120kmpu vol in de ankers gaat.. ga je niet happy van worden denk ik :p

rem van een 125er is al meer als genoeg voor een opgevoerd brommertje (die is tenslotte nog iets lichter, en haalt het vermogen van die 125 wsch ook bij lange na niet)
 
E24 M30b35@GT3576
Djrene007 16-6-2009 23:22 Print reply

Posts: 727
ik snap het wel, het is wel mooi, ik zie ook steeds vaker motors die het hebben.
 
Gang is alles, Boem is ho! plons is water...
gprnick 16-6-2009 23:24 Print reply

Posts: 3360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djrene007
ik snap het wel, het is wel mooi, ik zie ook steeds vaker motors die het hebben.


damn
 
Djrene007 16-6-2009 23:28 Print reply

Posts: 727
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gprnick
[...]


damn

?
 
Gang is alles, Boem is ho! plons is water...
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 16-6-2009 23:30 Print reply

Posts: 17931
ik zou nog een velg zoeken, ze beide doormidden zagen, en de kanten met schijf weer aan elkaar lassen!
 
Malaguti RST 16-6-2009 23:31 Print reply

Posts: 1668
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djrene007
ik snap het wel, het is wel mooi, ik zie ook steeds vaker motors die het hebben.

al 20 jaar....


nee maar dubbel discs heb bijna geen een brom (ja senda drd) ik wil dit ding zo veel mogelijk op een motor laten lijken en apart wezen.


 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
Djrene007 16-6-2009 23:31 Print reply

Posts: 727
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
ik zou nog een velg zoeken, ze beide doormidden zagen, en de kanten met schijf weer aan elkaar lassen!

vet goed idee maar hoe wil je dat doen met de spaken?
 
Gang is alles, Boem is ho! plons is water...
Malaguti RST 16-6-2009 23:31 Print reply

Posts: 1668
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
ik zou nog een velg zoeken, ze beide doormidden zagen, en de kanten met schijf weer aan elkaar lassen!

wtf.... not funny.
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 16-6-2009 23:32 Print reply

Posts: 17931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
[...]

wtf.... not funny.



was ook niet grappig bedoeld, de kans van slagen is iig groter dan je andere plannen
 
Malaguti RST 16-6-2009 23:32 Print reply

Posts: 1668
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djrene007
[...]

vet goed idee maar hoe wil je dat doen met de spaken?

krijg je nooit goed... plus met af1 velgen al helemaal niet met die gedraaide spaken.
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
Djrene007 16-6-2009 23:33 Print reply

Posts: 727
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
[...]

al 20 jaar....


nee maar dubbel discs heb bijna geen een brom (ja senda drd) ik wil dit ding zo veel mogelijk op een motor laten lijken en apart wezen.



sinds waneer heeft een standaard drd dubbel discs?
 
Gang is alles, Boem is ho! plons is water...
kenny77 16-6-2009 23:33 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djrene007
[...]

sinds waneer heeft een standaard drd dubbel discs?


sinds 03?
 
Leen 16-6-2009 23:34 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djrene007
[...]

sinds waneer heeft een standaard drd dubbel discs?



fucking reethaar, 2005 senda drd oid had dat gewoon ja.
 
Malaguti RST 16-6-2009 23:34 Print reply

Posts: 1668
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



was ook niet grappig bedoeld, de kans van slagen is iig groter dan je andere plannlen

gaat niet lukken man
ook al haal je het midden stuk uit en doe je die door twee en las je ze weer er in...

ik heb nog altijd nood opties voor de dubbel disc als 2 werkenden niet veilig doen baar is.

Dit bericht is gewijzigd door Malaguti RST op 16-6-2009 om 23:38 uur.
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\

Dit topic is 7901 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved