Quote:Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
dat begrijp ik ook wel.
maar een roterende inlaat zit ook op het zijkant van je blok en dat idee wat ik heb ook alleen dan met membraam.
kan je beter je membraan gewoon recht op je carter zetten ipv aan de zijkant
ik snap wat je bedoelt.
maar dat kan helaas niet dan zit mijn versnellingsbak in de weg.
maar er komt later nog een extra carterhelft bij en dan maak ik daar de membraam aan de zijkant op
en dan komt er ook een hele kleine duure ontsteking op te zitten wat je bij die racers ook ziet.
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
ik snap wat je bedoelt.
maar dat kan helaas niet dan zit mijn versnellingsbak in de weg.
maar er komt later nog een extra carterhelft bij en dan maak ik daar de membraam aan de zijkant op
en dan komt er ook een hele kleine duure ontsteking op te zitten wat je bij die racers ook ziet.
dat zijn pick up ontstekingen zijn miniskull zo klein.
je kunt ze vast wel eens vinden op de site van luc foekema en bij de site weet ik zeker: www.hemeyla.nl
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
ik snap wat je bedoelt.
maar dat kan helaas niet dan zit mijn versnellingsbak in de weg.
maar er komt later nog een extra carterhelft bij en dan maak ik daar de membraam aan de zijkant op
en dan komt er ook een hele kleine duure ontsteking op te zitten wat je bij die racers ook ziet.
een " gewone " accu ontsteking ( ja zon hele kleine ja ) kost maar 80euro. als je een zelf instelbare wilt gaat het wel in de kosten lopen
maar beter maak je dan een membraaminlaat aan de voorkant van je blok. aan de zijkant is gewoon klote voor je spoeling
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
dat zijn pick up ontstekingen zijn miniskull zo klein.
je kunt ze vast wel eens vinden op de site van luc foekema en bij de site weet ik zeker: www.hemeyla.nl
en is dat een accu-ontsteking, of een ontsteking die zijn eigen stroomvoorziening heeft? (h) :P
en issie programmeerbaar?
ik bedoel zo'n duurdere die moet je met een computer af laten stellen wil je het goed hebben.
maar een membraam inlaat op de voorkant dan zit ik met mijn gesplitsde carters snappie dat wil wat minder mooi omdat je dan de ene moet maken en dan de ander.
maar mijn besluit staat vast om hem aan de zijkant te maken.
want de voorkant kan ook niet vanwege mijn uitlaat en voorwiel.
hij komt namelijk in een midibike
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
ik snap welke kant je op wilt maar alsnog moet je zelf vanalles verzinnen om die ontsteking op een plek zien te krijgen enz.
tuurlijk moet je dingen kopen enz.
maar stel je eens voor als ik naar bijv. emot moet gaan om de ontsteking erop te laten bouwen hoeveel geld dat wel niet gaat kosten.
en als ik het zelf die niks ja alleen vrije tijd.
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: kenny77
of een yz80 binnenrotor, is wat goedkoper.
maar een dtr ontsteking is wel sneller, als de contactpunten ontsteking, de dtr loopt veel vloeiender over en heeft meer vermogen.
ja klopt maar als je een membraam op je carter gaat maken waar de ontsteking zit dan kun je die er niet opzetten
ik moet alleen nog eerst mijn puch sprinter klaar hebben daarna ga ik met dit blokje verder enz.
of met de tz racer
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!