Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - VW golf 2 GTI opknappen [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 606 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - VW golf 2 GTI opknappen [Algemene v...
Pagina 69 van 180
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 178, 179, 180Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 167867 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Tombrom 10-9-2009 16:16 Print reply

Posts: 15925
beter plug je er gti bumpers op(wolfsburg g60 etc)

smal spul vind ik minder.
 
supermotaaah 10-9-2009 17:17 Print reply
Posts: 3082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


nee..... 1x stoeprandje raken en het ligt eraf


ow zeker weten dat poedercoating een stuk sterker is dan gewone lak
 
:|
Frysk 10-9-2009 17:44 Print reply

Posts: 34930
met je golf AMG
 
giggitybyte
Jozeff - Forum en Sales Moderator 10-9-2009 18:02 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: supermotaaah
[...]


ow zeker weten dat poedercoating een stuk sterker is dan gewone lak


jamaar niet sterker dan een stoeprand
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Ice Ap rs50 10-9-2009 18:40 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: supermotaaah
[...]


ow zeker weten dat poedercoating een stuk sterker is dan gewone lak


poedercoating is niet zo sterk dat als je een deuk in je velg maakt het gewoon meeflext
 
GTI - GTD - BMW
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 10-9-2009 18:49 Print reply

Posts: 13700
Daarom zijn ze origineel volgens mij ook meestal gecoat ?
 
Joel_koningslust 10-9-2009 18:51 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Trax
Daarom zijn ze origineel volgens mij ook meestal gecoat ?



origineel zijn ze gemoffeld
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
crossgek - Forum en Sales Moderator 10-9-2009 18:55 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]


poedercoating is niet zo sterk dat als je een deuk in je velg maakt het gewoon meeflext


gelukkig hoeft dat ook niet aangezien je allu bijna niet deukt.
spul scheurd 9vd10 gevallen.


 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
crossgek - Forum en Sales Moderator 10-9-2009 19:00 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


ori zijn ze gemoffeld


je valt in herhaling
was moffelen niet gewoon zelfde als coaten ?
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Joel_koningslust 10-9-2009 19:02 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


je valt in herhaling
was moffelen niet gewoon zelfde als coaten ?


foutje... ging iets mis met de computer denkz

maar moffelen is niet hetzelfden als coaten. moffelen is een soort van glaslaag dat erop gesmolten wordt. bij poedercoaten is het echt het poeder zelf dat samen smelt
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
crossgek - Forum en Sales Moderator 10-9-2009 19:32 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


foutje... ging iets mis met de computer denkz

maar moffelen is niet hetzelfden als coaten. moffelen is een soort van glaslaag dat erop gesmolten wordt. bij poedercoaten is het echt het poeder zelf dat samen smelt


en die glaslaag is niet breekbaar/gevoelig voor afbreken ?
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Joel_koningslust 10-9-2009 19:32 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


en die glaslaag is niet breekbaar/gevoelig voor afbreken ?


geen idee. moffelen blijft schijnbaar vrij flexibel na het bakken
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Derbi-Olaf 10-9-2009 19:35 Print reply

Posts: 14999
waarom zou je het flexibel willen hebben?

Heb je toch 1O keer niks aan op een velg?


Verder is mijn ervaring met poedercoaten dat het wel degelijk redelijk flexibel blijft erafspringen doet het iig niet zomaar
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Joel_koningslust 10-9-2009 19:39 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
waarom zou je het flexibel willen hebben?

Heb je toch 1O keer niks aan op een velg?


Verder is mijn ervaring met poedercoaten dat het wel degelijk redelijk flexibel blijft erafspringen doet het iig niet zomaar



als je een keer een stoeprandje raakt enzo... dan wil dat het hoogstens een beetje schaaft ipv dat het eraf breekt, er vocht onder komt en dan helemaal eraf gaat vallen
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
supermotaaah 10-9-2009 19:41 Print reply
Posts: 3082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



als je een keer een stoeprandje raakt enzo... dan wil dat het hoogstens een beetje schaaft ipv dat het eraf breekt, er vocht onder komt en dan helemaal eraf gaat vallen


als jij een stoeprandje raakt en je hebt gewone lak op je velgen zitten gaat dat er net zo makkelijk af, of zelfs nog makkelijker dan poedercoating.
 
:|

Dit topic is 167867 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 69 van 180
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 178, 179, 180Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved