Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Opknappen GPR. [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 374 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Opknappen GPR. [Algemene vragen]
Pagina 24 van 32
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 30, 31, 32Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 22388 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ice Ap rs50 12-9-2009 10:58 Print reply

Posts: 7149
leuke kever en kr kopje. maar je gpr is ook niet mis!
 
GTI - GTD - BMW
J.wally 12-9-2009 11:01 Print reply

Posts: 2301
kappenset is een stuk vetter dan ik in eerste instantie verwachtte
 
PetrolShack 12-9-2009 16:36 Print reply

Posts: 572
dat spruitstuk is er netjes uit komen te zien

enne die burnouts gaan nou wel mooi he

greetz

Dit bericht is gewijzigd door RAW_MOPED_POWER op 12-9-2009 om 16:38 uur.
 
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat jij leest......!
2SLOW4ME 12-9-2009 23:24 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
Ben benieuwd volgens mij past 130 net niet:P hangt ook van band tot band af...


ach, als het net niet past dan zoek ik een nieuwe achterbrug, en dan verleng ik die . want als hij niet past zal dat komen omdat hij tegen dat deel van de brug aan komt dat naar elkaar toe loopt zeg maar... dus als het wiel een stuk naar achteren toe staat heb je daar geen last van.
En evt de ketting.maar dan doe ik gewoon wat ringen tussen het achtertandwiel en de velg. staat hij maar een beetje uit lijn...

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
leuke kever en kr kopje. maar je gpr is ook niet mis!


Tja, vriend van me heeft die shit allemaal in zn werkplaats staan. het blok wordt volledig vanaf de grond opnieuw opgebouwd
(lagers, hogedruk zuigers etc etc..). En aangezien ik eigelijk nog nooit tot zo ver aan auto's gesleuteld heb is het best wel leuk om er mee bezig te zijn.

Thanks .

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: J.wally
kappenset is een stuk vetter dan ik in eerste instantie verwachtte


Daar ben ik het met je mee eens, ik had verwacht dat ik door aanpassingen aan het kuipwerk toch een minder mooi resultaat zou krijgen als dat ik nu heb...

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RAW_MOPED_POWER
dat spruitstuk is er netjes uit komen te zien

enne die burnouts gaan nou wel mooi he

greetz

Dit bericht is gewijzigd door RAW_MOPED_POWER op 12-9-2009 om 16:38 uur.


Met dank aan Peter hea !!

Die burnouts gaan wel best ja, krijg hem verdomme alleen niet in zn 2... vnaaf nog een keer geprobeerd.. die band is niet op te krijgen . zit nogsteeds dik 2 mm op...

Ojah!! deze week wordt mijn band er gratishh opgelegd door de vader van een vriend van me. meteen een nieuw ventiel dr in omdat die oude was afgebroken...

Dit bericht is gewijzigd door 2SLOW4ME op 12-9-2009 om 23:27 uur.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 14-9-2009 22:37 Print reply

Posts: 1944
vandaag eindelijk mijn voorlicht binnen gekregen.
het duurde ff omdat ik met mn dronke hoofd het mijn voornaam en postcode verkeerd had gespeld. eigen schuld...

Maar ben nu maar eens aan het proberen om een maandje niet te drinken . Zware dagen...

Voor de rest moet ik nog ff iets betstellen wat lijkt op een lampje voor in de voorkuip. en nog voor de ophanging van het lampje...

heeft iemand toevallig hier een foto van de voorkuip steun van zn nieuw model gpr?
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 18-9-2009 0:09 Print reply

Posts: 1944
Vandaag nog een beetje lopen kutten, eerst heeft robin de bankschroef gesloopt :Y: .



Toen ben ik weer eens een beetje gaan schuren en polijsten. (was al gepolijst, maar kon beter...)



En maar eens het probleem van het remhendeltje dat af en toe bleef hangen verholpen. Ander boutje er in gedraaid. moest hem wel eerst korter slijpen omdat ik niet zulke korte boutjes had in M8...


 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Ronald125cc 18-9-2009 0:11 Print reply

Posts: 1259
als ik me niet vergis gooit mijn baas die olie ook in zijn rmz 450 uit 2010
 
Pak ik kopstart, Flikkert er 1 voor me !
Royal Club 18-9-2009 0:13 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ronald125cc
als ik me niet vergis gooit mijn baas die olie ook in zijn rmz 450 uit 2010


focking care.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
2SLOW4ME 18-9-2009 9:20 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ronald125cc
als ik me niet vergis gooit mijn baas die olie ook in zijn rmz 450 uit 2010


welke olie? die blauwe fles van de total? Ik gebruik die shit puur omdat ik toch nogsteeds maar die DR70 heb. Dat ding is niet kapot te krijgen... .
Als ik straks een nieuwe cilinder heb pleur ik er wel castrol TTS in. Kost net zoveel.

En dna koop ik op easyparts wel een paar flessen van die goedkope tering zooi om mn uitlaat iedere dag mee in de olie te zetten .
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Joel_koningslust 18-9-2009 10:22 Print reply

Posts: 14514
uitlaat mooihouden gaat netter met afgewerkte olie. gaatie meer van glimme
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
2SLOW4ME 18-9-2009 10:52 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
uitlaat mooihouden gaat netter met afgewerkte olie. gaatie meer van glimme


thanks
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 24-9-2009 21:59 Print reply

Posts: 1944
Een trieste mededeling vandaag.
Heb vandaasg mn bandje opgehaald, 130/70 past er makkelijk in. Loopt ontzettend rond.
Maar dat ik opweg was om mn oude achterband op te roken, tandwielverhouding 12-52 ipv 14/52, en naar de benzine pomp reed om te tanken kwam ons (mij en robin) een motoragent tegemoet.

rijbewijzen laten zien, mee naar de rollerbank. ik als eerst, er was een man bij van de rdw, die reed op mijn brommer, die van robin werd geschakeld door een man van de politie.

ik ging 97 met 14000tpm (ze hielden dat gas net zo lang vast tot dat ik schreeuwde dat het los moest omdat er anders straks niets meer over was van mn motor blok)
Robin nadat zn begrenzer er uit was gehaald 109 op zn choke.

mn brom heb ik wle weer terug gekregen, fijn naar huis gelpoen een half uurtje, brommer met ene dik slot aan de werkbank vast, schijfremslot dr bij, sleutels aan mn pa gegeven.
Hoef dat ding voorlopig ff niet meer te zien en ook niet meer op te rijden tot dat ik op zn minst 500 euri bij elkaar heb gespaard om die boete te betalen.
Die overigens wordt bepaald door de officier van justitie..

de komende tijd wordt er dus geen geld meer in de gpr gestopt, ben dr schijt ziek van.
Maar dás het risico van 't vak zeggen ze dan hierzo.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
kenny77 24-9-2009 22:04 Print reply

Posts: 29286
Dat is inderdaad balen.
Kost dat zoveel tegenwoordig met die snelheid op de rollerbank?
 
Joel_koningslust 24-9-2009 22:05 Print reply

Posts: 14514
je boete zal wss iets van 300euro zijn. ze die 500 maar uit je hoofd
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
2SLOW4ME 24-9-2009 22:39 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
je boete zal wss iets van 300euro zijn. ze die 500 maar uit je hoofd


300?? dat valt me om eerlijk te zijn nog mee..
Moet het nog maar zien wat ze opsturen..
Ze konden me niet vertellen hoeveel het was, maar ik moest maar rekenen op "400 nog iets ofzo".. kon ik iig alvast gaan sparen.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..

Dit topic is 22388 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 24 van 32
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 30, 31, 32Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved