Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Opknappen GPR. [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 621 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Opknappen GPR. [Algemene vragen]
Pagina 23 van 32
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 30, 31, 32Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 22390 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

PetrolShack 27-8-2009 8:05 Print reply

Posts: 572
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
[...]


Ik zag het buur .

Die gaat niet meer scheuren


nou das idd zeker met zon dikke las
 
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat jij leest......!
Derbi GPR Roy 27-8-2009 16:33 Print reply

Posts: 708
http://www.youtube.c...&feature=related

c'est un derbi gpr met tankdop bovenop helmbak ding ()
en een kickstart. het is niet goed te zien maar zekers mogelijk
 
rubbert 27-8-2009 16:49 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
[...]


voordat hij bewerkt is gaat er nog niet mee gereden worden . eerst uitboren, dan bewerken en dan een wandje in laten zetten. ik weet niet of dat de goede volgorde is of dat er eerst een wand in moet worden gezet.. maar volgensmij maakt het eigelijk geen kut uit...

Ik moet jou nog wel ff hebben over een opmaat kop maar dat bespreken we wel op msn .



is idd. een alluminium cilinder (is ook te zien) en dat is idd. de goeie volgorde, want als je eerst de wand erin zet moet hij na het bewerken weer gehoond worden, omdat hij dan braampjes enzo heeft, kan je beter de wand er na in laten zetten (heb je ook geen kans dat je bij het bewerken de wand beschadigd)
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
2SLOW4ME 27-8-2009 17:45 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
[...]



is idd. een alluminium cilinder (is ook te zien) en dat is idd. de goeie volgorde, want als je eerst de wand erin zet moet hij na het bewerken weer gehoond worden, omdat hij dan braampjes enzo heeft, kan je beter de wand er na in laten zetten (heb je ook geen kans dat je bij het bewerken de wand beschadigd)


aan jou heb ik wat

Maar als je die wand er in zet, dan worden de poorten toch weer groter als dat ze waren voordat hij er in kwam. daar moet dan toch rekening mee worden gehouden tijdens het tunen? of denk ik nu de verkeerde kant op

Dit bericht is gewijzigd door 2SLOW4ME op 27-8-2009 om 17:53 uur.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 2-9-2009 1:05 Print reply

Posts: 1944
zo, vandaag eindelijk de kuip aan de voorkant wat omlaag gedaan.


ophangpuntjes gemakken.. moeten nog gepolijst worden, maar omdat hij naar mijn mening nóg wel ff beter kan wacht ik daar nog even mee.


Eerst de kuip er zo ff onder gezet om te kijken wat een goede hoogte was. een stukje hout tussen de uitlaat en de onderkant van de kuip geschoven en aan de achterkant even een doek ertussen zodat ik zeker wist dat de uitlaat de kuip niet raken kon.


zal morgen een betere schieten.


Kan nog een stukje omlaag met de neus als ik deze dichter op de uitlaat schuif.


het lampje dat er (alweer) af was gevallen deze keer maar eens vast gemaakt met flink wat vloeibare shit.
Ook het lampje horizontaal ipv verticaal gezet, scheeld nogal. nu zie ik zelf ook wat als ik hem er op heb...


Teller raakt wel het kuipruitje. Gaan Robin en ik er morgen ff afslopen. en daarna kijken of we hem naar beneden kunnen verlassen. lekker beunen. ziet er ook leuker uit als je van de voorkant af kijkt door het kuipruitje.

Tpm teller klopt al niet meer. als ik over een drempel heen rijd springt de teller af en toe naar de 16-18 duizend toeren.. terwijl ik met 40 in zn 6 die drempel over ga... dus eigenlijk moet er een nieuwe teller komen.

Ook ga ik nog ff kijken of ik voor dat gat dat er nu onder mn kuipruit zit nit een mooie camera ophanging in elkaar geflanst kan worden. zodat ik mooi rijdend kan filmen en on board video's kan maken.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 2-9-2009 18:41 Print reply

Posts: 1944
Vandaag nieuwe achterband besteld, Dunlop Sportmaxx qualifier II, 130/70-16 inch.
Moet als het goed is makkelijk passen in mn achterbrug. loopt mooi rond en was in de aanbieding van 200 voor 130..
Kerel van de motorbanden service zij dat dit bandje goed genoeg was voor mij, en al helemaal nu ik dat duro trekkerbandje gewend heb .
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Joel_koningslust 2-9-2009 18:52 Print reply

Posts: 14514
als je teller toch gaar is zou ik voor zon koso dash gaan kijken net als keiji
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
baquba 2-9-2009 19:11 Print reply

Posts: 156
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
[...]


aan jou heb ik wat

Maar als je die wand er in zet, dan worden de poorten toch weer groter als dat ze waren voordat hij er in kwam. daar moet dan toch rekening mee worden gehouden tijdens het tunen? of denk ik nu de verkeerde kant op

Dit bericht is gewijzigd door 2SLOW4ME op 27-8-2009 om 17:53 uur.

Eerst de wand en daarna laten bewerken.
 
2SLOW4ME 2-9-2009 20:40 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
als je teller toch gaar is zou ik voor zon koso dash gaan kijken net als keiji


och, ik zie wle wat het wordt. net waar ik op dat moment geld voor heb en waar mn oog op valt .

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: baquba
[...]

Eerst de wand en daarna laten bewerken.


omdat je anders niet uitkomt met de verwachtte grootte van je poorten oid?
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 3-9-2009 23:51 Print reply

Posts: 1944
Ik heb mezelf weer een avondje opgesloten in mn schuurtje met een polijst kitje, dremel en een hele hoop schuurpapier O . Ojah! en een krat bier natuurlijk!



Ziet er in het echt geiler uit :^^: .


Ook alle onderdelen die al gepolisjt waren ff met wat polijst pasta overheen gekwakt.



Alle ophangpunten ondertussen gedaan.


en het achterspatbord mishandeld. net zoals bij het gpretje van fred motoren.


wel netjes gedaan naar mijn mening.


 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 4-9-2009 20:03 Print reply

Posts: 1944
Vandaag met robin aan het kutten geweest.


Zowaar een burnout gemaakt, terwijl het zondag niet lukte : .


beunhok


De eerder door mijn buurman gelaste uitlaat.


robin.


eerste deel van de nieuwe ophanging van de teller.



Helaas wel gewoon staal, dus gaat roesten als de mofo. moet nog een kleurtje overheen.( zwart.. of blanke lak. who cares, niemand zal dat ding zien).







Hoppa.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 6-9-2009 1:14 Print reply

Posts: 1944
vandaag met robin nog ff gekeken naar de camera ophanging, gaan we morgen miss mee verder (als we zin hebben ).

Daarna met een biertje dr bij een VW 16kleps blokkie van de grond af aan opgebouwd. zit nu voor 3/4 in elkaar. Was puur om mij het principe 4takt eens ff in de praktijk uit te leggen . Maar is best simpel eigelijk .


 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 7-9-2009 22:40 Print reply

Posts: 1944
Vandaag weer na mijn twee eerste saaie uren school met Robin aan de beun gegaan.

Eerst van de 2 VW koppen die we hadden liggen uitgevogeld welke bewerkt was en welke niet, na lang zoeken maar de gene genomen met de lichtste nokkenassen.. we konden niets vinden namelijk…

Ook heb ik eindelijk mijn nieuwe achterband binnen. Hij is wel een beetje groot, dus ik hoop dat hij tussen de achterbrug past.. en niet tegen de ketting aan komt.. én om mijn velg past!



Hoe de voorkuip nu staat, duidelijke foto.


Goede foto waarop je kunt zien hoe laag de teller staat. Is nog net goed te zien.





Voor de rest vandaag weinig gedaan aan de gpr vandaag omdat ik het dus ff druk had met een ander projectje…
Ik ga morgen denk ik ff meten of de band er tussen kan. Uiteraard word hij als hij om de velg ligt wel smaller qua breedte dan dat hij is als ik hem nu meet.

Heb toch een vrij dagje. Leve de VAVO .

 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 12-9-2009 0:26 Print reply

Posts: 1944
vandaag weer wat lopen kutten.

Heb eerst mijn voorrem maar eens met tips van Jeroen op druk gebracht. kan weer fijn stoppies maken kwam ik na de eerste keer remmen achter :00: .
rijdt wel weer stukken fijner!!

Heb gisteren nog met robin de inlaat van de vw flink geschuurd en gepolijst. Robin heeft me nog ff gewezen op het feit dat mijn schuurkunsten veel beter hadden gekunt, en dat het dan nog mooier geweest was O . Ook meteen mijn moeder even lief aan gekeken of die de letters blauw wilde verfen.
Mag morgen nog een laagje overheen.

En natuurlijk weer een verse poging voro een burnout, het lukte mij vanmiddag wel om hem naar zijn 2 te krijgen maar vanaaf weer niet.. misschien nog wat meer druk op de voorkant uitoefenen...
had wel mn tandwielverhouding aangepast naar 12/52 dus ik kan weer lekker wheelys maken O . en ga alsnog met flink wat toeren 110. het achterwiel moest flink naar achteren toe getrokken worden..




prachtig mooi gestraald met dank aan mijn geweldige buurman!! en uiteraard in de (hittebestendige) blanke lak gezet.


Flink vaak met polijst pasta er overheen gegaan. na 3x zag ik geen progressie meer qua glimmen dus vond ik het wel best .


mooie cirkel.... ><


ori kleuren, zoals gezegd mag er nog een extra laagje verf overheen. eerst waren de letters rood, maar ik kwam een beetje baby blauw achtig tegen toen de verfafbeit er op zat. zat wel goed vast gebakken moet ik zeggen..

 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Derbi-Olaf 12-9-2009 8:29 Print reply

Posts: 14999
Ben benieuwd volgens mij past 130 net niet:P hangt ook van band tot band af...
 
Heeft een SOHC in z'n broek!

Dit topic is 22390 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 23 van 32
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 30, 31, 32Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved