2SLOW4ME |
23-8-2009 23:30 |
 Posts: 1944 |
Vandaag eerst maar eens wat afgesteld. Gasnaald tikje omlaag. Clipje dus 1 omhoog.
En ff wat zooi aangebracht op mn tankkap zodat het niet meer zo trilt als ik rijd.
Moet dat stuk band maar eens naar de groothandel/buurman terug brengen (A).
Beetje te enthousiast met die zooi geweest. Nu wil hij niet meer dicht ><.
Ff stanly mes dr in en klaar.

Pijpje ziet er naar mijn mening wel best uit. Zal ik er nog 2t olie op smeren nu er hitte bestendige blanke lak op zit??
Paar gaten geboord.
Ook daar maar voor als hij straks wat naar voren hangt.
Toen met Robin wat aan de circuit motor van zn pa gekloot. De carbs schoon gemaakt 4x 30mm keihin.
Is ‘ie geil of wil je een koekje?

600RR blokje, niet standaard meer. Wat er is aangepast komen we nog wel achter. Kleppen zie je zo zitten. Ziet er wel leuk uit.

Tank er af

Keihin naturlijk!
|
|
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do.. |
|
2SLOW4ME |
25-8-2009 19:58 |
 Posts: 1944 |
Goed en slecht nieuws vandaag.
t goede nieuws is dat ik een mooie cil heb gescoort voor de 70 klasse. een 52cc conti cilinder. wordt uitgeboord.
Het slechte nieuws is dat ik gisteren met het stuk touren mijn uitlaat heb gescheurd. (die Jolly Moto valt volgensmij stukje bij beetje uit elkaar.. is al de 3e scheur..).

Beetje een kut foto, maar het verklaart wel die enorme téring herrie als ik rijd.
Ben gisteren maar met 25 in zn 6 a la 3000tpm naar huis gereden...
|
|
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do.. |
|
Derbi GPR Roy |
25-8-2009 20:24 |
 Posts: 708 |
woei  als die jolly zo scheurt staat hij onder spanning gemonteerd. (vraag maar aan derbimike) was bij hem ook het geval las ik op een van de zoveel sites waar hij op staat.
waarom past hij bij jou niet zo lekker als bij mij toen ? is gewoon zelfde frame
|
|
|
|
Ronald125cc |
25-8-2009 20:39 |
 Posts: 1259 |
|
|
Pak ik kopstart, Flikkert er 1 voor me ! |
|
Derbi-Olaf |
25-8-2009 20:43 |
 Posts: 14999 |
is die cilinder gietijzer? of laat je hem ook opnieuw nicasealen ?
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
coupequattro |
25-8-2009 20:49 |
 Posts: 958 |
Wat je kunt doen om de spanning er af te halen is gewoon je uitlaat monteren, en dan vlak voor je bocht een cm of 2 rondom roodgloeiend stoken. Zie je hem vanzelf wel iets bijbuigen, als het goed is is dan de spanning er af
|
|
|
|
mtx-motard |
25-8-2009 21:23 |
 Posts: 14947 |
nu je hem toch moet lassen, monteer hem dan eerst. en las hem als hij op de brommer gemonteerd zit.
zo repareer je hem, en hij staat gelijk niet meer onder spanning
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
2SLOW4ME |
25-8-2009 22:02 |
 Posts: 1944 |
ik zal die tips van die uitlaat opvolgen  . maar de scheur was aan de binnenkant.. vond ik wel vreemd..
en die cil is een conti 50cc die is warm gelopen. maar nog bruikbaar als er een nieuwe zuiger in komt of uitgeboort wordt.
|
|
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do.. |
|
stephan777 |
25-8-2009 22:07 |
 Posts: 7259 |
Lope die conti 50cc cilinders een beetje hard?
|
|
|
|
Derbi-Olaf |
25-8-2009 22:08 |
|
2SLOW4ME |
26-8-2009 15:04 |
 Posts: 1944 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]
daarvan mijn vraag, is het met nicaseal want of met gietijzeren want ?
oh, sorry  . had gisteren een slokje op dus vandaar  .
Die kerel waarvan ik hem kocht zij dat het een alu cilinder was, nicasil wand dus neem ik aan.
@ stephan777, nieuw kosten die cil's 270 euri, had er zelf nog nooit van gehoord moet ik eerlijk zeggen. maar we zien wel wat het is als het aangekomen is. poortmapje maken e.d.
|
|
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do.. |
|
erwinko |
26-8-2009 19:24 |
 Posts: 1012 |
hoop voor je dat het kan om hem op te boren naar 70cc
denk dat je hem nog wel even mag laten bewerken dan.
ivm de spoelhoek van de spoelpoorten en timingen/poort grootes
|
|
|
|
2SLOW4ME |
26-8-2009 19:28 |
 Posts: 1944 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: erwinko
hoop voor je dat het kan om hem op te boren naar 70cc
denk dat je hem nog wel even mag laten bewerken dan.
ivm de spoelhoek van de spoelpoorten en timingen/poort grootes
voordat hij bewerkt is gaat er nog niet mee gereden worden  . eerst uitboren, dan bewerken en dan een wandje in laten zetten. ik weet niet of dat de goede volgorde is of dat er eerst een wand in moet worden gezet.. maar volgensmij maakt het eigelijk geen kut uit...
Ik moet jou nog wel ff hebben over een opmaat kop maar dat bespreken we wel op msn  .
|
|
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do.. |
|
PetrolShack |
26-8-2009 20:30 |
 Posts: 572 |
whahah eindelijk een cilinder
maare je kan je uitlaatje op komen halen, dies gelast
|
|
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat jij leest......! |
|
2SLOW4ME |
26-8-2009 22:02 |
|