Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Opknappen GPR. [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 632 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Opknappen GPR. [Algemene vragen]
Pagina 17 van 32
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 30, 31, 32Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 22415 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

2SLOW4ME 30-6-2009 15:53 Print reply

Posts: 1944
vandaag mn easyparts bestelling binnen gekregen.
Na een eeuwigheid te hebben gewacht ook nog eens niet tevreden.





In plaats van een setje sproeiers heb ik gewoon een cheapass zootje schroeven opgestuurt gekregen... Die gaan dus vanmiddag direct weer terug.

Ook het achterlicht is anders dan ik me had ingebeeld, maar dat zij zo...

Ook trouwens binnenkort weer een nieuwe TPM teller kabel!
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
MRX-powerrr 30-6-2009 15:57 Print reply

Posts: 55
heej,

K moest ook zolang wachte, na 3 weken stuurde zet het op omdat er 1 onderdeel niet was, terwijl er duidelijk staat dat alles meteen verzonden word op de dingen na die zij ook niet hebben. Later bleek dat zer dat ene onderdeel ook nie meer konden krijgen. Dus heb alles bij elkaar zo'n 5-6 weken op mn spullen gewacht. En in plaats van 1 voor en 1 achterlicht kreeg ik 2 voorlichten.
Maar de rest was wel oke
 
Koos Spee@ wegmisbruikers: Waarom een sportuitlaat onder een auto? 'Omdat die soms op een circuit of onder crossmotoren word gebruikt'
2SLOW4ME 30-6-2009 18:06 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MRX-powerrr
heej,

K moest ook zolang wachte, na 3 weken stuurde zet het op omdat er 1 onderdeel niet was, terwijl er duidelijk staat dat alles meteen verzonden word op de dingen na die zij ook niet hebben. Later bleek dat zer dat ene onderdeel ook nie meer konden krijgen. Dus heb alles bij elkaar zo'n 5-6 weken op mn spullen gewacht. En in plaats van 1 voor en 1 achterlicht kreeg ik 2 voorlichten.
Maar de rest was wel oke


ach, het is ook niet de eerste keer dat ik wat bestel daar. maar bij bijv. jos dijkman leveren ze direct uit voorraad, en wat ze niet hebben verkopen ze ook niet. wordt er zeer duidelijk bij gezet. bij easyparts verkopen ze allemaal shit waarvan ze beweren dat het op voorraad is terwijl ze eigelijk niets hebben...

Maar deze keer zijn alle originele onderdelen van mn gpr wel in 1 keer bezorgd, dus dat valt me weer mee.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 30-6-2009 23:52 Print reply

Posts: 1944
Heb vandaag alles maar weer in elkaar geflanst. Heb alle aluminium brokjes er uit gehaald, en alles tussen de tandjes van de tandwielen vandaan gehaald. Ook het tandwiel van de olie pomp er uit gehaald en voor de rest de hele koppelingskant ieder tandwiel grondig geinspecteerd. NIETS gevonden.. ook geen hap uit het carter ofso. Ik weet ook bij god niet waar het allemaal vandaan komt :00/: .

wel heb ik nog een beetje vreemde drap gevonden in het koppelingshuis. maar dat zal hoogstwaarschijnlijk wel van de platen af komen. Heb het er maar ff af geschraapt.


bij de eerste start vandaag liep het ding wel ongelovelijk hoog stationair. maar dat kwam achteraf omdat de stationair schroef een klein beetje te ver open stond... slag of 4 zullen we maar zeggen :00:

Morgen ff mn kappen er op. en kijken hoe het rijdt. nog niet al te hard helaas, want mijn voorremklauw is nogsteeds niet goed werkend.. (eigelijk niet verantwoord om dan te gaan rijden, maar waar ik woon loopt er alleen eens in de 3 dagen een wandelaar voorbij, dus who cares..)
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 1-7-2009 19:08 Print reply

Posts: 1944
vandaag het hok eindelijk mooi lopend gekregen. flink wat lopen kutten met de lucht en stationair schroef. ook maar weer eens getankt. is ook nie makkelijkmet die tankkap er nu op.
De dames bij het pomp station lagen helemaal onder de balie van het laggen van al die handelingen die ik moest uitvoeren om eindelijk die paar litertjes in mn tank te kunnen gooien.


Zeeën van ruimte. Kan ik fijn mn maatbeker, schroevendraaiers, en olie in gooien.


Kentekenplaat weer mooi opgehangen.
Let ook ff op dat mooie flesje bij mn standaard. Komt nog best veel zooi in...


nieuwe benzine slang + filter. overal maar klemmetjes om heen gedaan om mijn verbruik van 1:4 maar eens te reduceren. Oude slangen waren ook helemaal op...


stukken makkelijker dan steeds dat gekut met die zelfborgende zooi!

 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 3-7-2009 15:21 Print reply

Posts: 1944
Gister een nieuwe tpm teller kabel binnen gekregen.


Om dat hoerne ding er uit te krijgen moet verdomme de hele cilinder er af..
(dat onderste deel kan er ook wel in blijven zitten, maar de kabel die ik heb gekregen is in betere staat.. dus vandaar)
ook vond ik het wel weer eens tijd om te kijken hoe de cil er bij stond..


wat lopen spelen met thinner. hebben we nog zat flessen van staan en het is mooi schoonmaak middel :^^: .


ventilator dr bij. ondertussen is het al weer wat afgekoeld omdat het kei hard regent hierzo...


iemand nog een oplossing hoe ik die uitlaat weer mooi glanzend krijg?


Mooie tang zodat ik mn achterlicht er miss op kan beunen vdaag.



bougie een beetje licht. maar hij staat ook nog wat te arm nu.. wacht nogsteeds op die sproeiers van easyparts :


Kop ff met thinner bewerkt. zag er nog goed uit. Wel aan de ene kant van de kop wat meer koolaanslag dan aan de andere kant...


Ziet er ook nog best uit naar mijn mening. heb wel ff wat kool aanslag er af gehaald, maar krijt uiteraard niet alles er af.


helaas had mn pa niet verteld dat het ook verf af beit... kwam ik eigleijk nét te laat achter :00/:


Ziet er allemaal nog clean uit. geen krassen e.d. wel een dikke stootrand..


oude kabel.


Ff met een dremeltje door de uitlaat poort geweest. daarna ff met de compressor schoongeblazen. De DMP kop (die van alu) en de DR kop zien er verdomd gelijk uit.. (op verbrandingskamer na..


ff met een tappensetje het schroefdraad opgeschoond, daarna wat vaseline op de nieuwe tapeindes gedaan en t zit weer ff mooi vast :^^:
had helaas geen kopervet tot mn beschikking.

Dit bericht is gewijzigd door 2SLOW4ME op 3-7-2009 om 19:06 uur.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 3-7-2009 22:50 Print reply

Posts: 1944

Oude tapeindes + moertjes zonder ring er tussen...
Redelijk gaar van al die keren dat mn steeksleutel weg schoot. (iknow, had beter een ring kunnen gebruiken)


Stukje band er op om schade op de tank te voorkomen. ook staat hij weer een stukje rechter nu :^^: .


wd40 EDIT: 10w40 op de uitlaat gesmeerd. Beetje veel. maar ziet er nu weer een beetje ok uit :^^: .


tpm teller doet het ook weer, dit is bij 9k, hij wil zelf op top door naar 13-14. (op een DR cilinder!!) Met ori uitlaat was het bij 9500 wel zo'n beetje afgelopen..

http://www.youtube.com/watch?v=q_6MrQxZcRM

Dit bericht is gewijzigd door 2SLOW4ME op 3-7-2009 om 23:52 uur.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 5-7-2009 1:45 Print reply

Posts: 1944
há, mooie alu stripjes binnen waar aan ik mn achterlicht en kenteken kan ophangen. (met dank aan de buurmannen ).

Dus kan ik morgen eeeiindelijk eens mee beginnen.

Kan ik ook eindelijk weer eens in het donker rijden
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 5-7-2009 20:23 Print reply

Posts: 1944

Stripje rvs van de buurman gekregen .


warmstoken en een sleutel dr op. hatseflats.


de gaten van die 2 rubbers ga ik gebruiken.
Weet eigelijk niet waar die ooit voor gediend hebben..


Niet slecht toch? voor een beunhaas als ik .


Netjes toch?!


Slijptol dr overheen.


Lassen met dank aan de buurman! (ook bedankt voor al die boortjes die nu bot zijn doro het boren door rvs O )

en dit was het weer voor vandaag. T was weer veeels te warm om te sleutelen eigelijk..
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Gary - Forum en Gallery Moderator 5-7-2009 20:30 Print reply

Posts: 12846
Vind het beugeltje er eerlijk gezegd niet uit zien.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
2SLOW4ME 6-7-2009 0:20 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gary
Vind het beugeltje er eerlijk gezegd niet uit zien.


zo zonder achterkuip ziet het er idd niet mooi uit.

Ik stuitte helaas wle op een ander probleem. De achterkap die ik heb is zo scheef als de mofo in vergelijking met de kentekenplaat houder.

Heb net nog wel ff mn achterlicht aangesloten, draden mooi weggewerkt, voorremlichtschakelaar aangesloten.
Helaas wou de achterremlicht schakelaar niet zo meewerken dus dat moet ik nog even uitvogelen.
wat foto's geschoten:

Voorlicht is een fietslampje, maar gelukkig was het zicht nog goed genoeg daarvoor.


Achterlicht, mooie ledjes. beugel staat wel scheef in verhouding met de kap als je goed kijkt.


Je ziet het niet helemaal mooi, ik zal eens ff kijken morgen of ik er een betere foto van kan maken.

en ook nog maar eens de handleiding van mn camera doorlezen om wat mooiere foto's te schieten...
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
rubbert 6-7-2009 0:24 Print reply

Posts: 8825
ziet er super uit, sommige dingen moeten nog wel wat afwerking hebben, maar denk dat dat ook wel gaat komen, je stopt er in ieder geval genoeg tijd in
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 6-7-2009 1:17 Print reply

Posts: 13700
Even naar DHZ rijden en paar koppel moeren halen.
 
PetrolShack 6-7-2009 12:54 Print reply

Posts: 572
koppel moeren hebben wij Gloof ik ook nog wel liggen ''buurman''

Dit bericht is gewijzigd door RAW_MOPED_POWER op 6-7-2009 om 12:55 uur.
 
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat jij leest......!
2SLOW4ME 6-7-2009 13:34 Print reply

Posts: 1944
koppel moeren? om die kuip weer recht te maken bedoel je?

Kan ook liggen aan die kuip zelf, aangezien het een nagemaakt product is en hij dus niet 100% perfect is... Met de tank was dat namelijk ook al zo, en de tank is gemonteerd met de achterkap als houvast. Dus die staan nu nog symetrisch aan elkaar zeg maar.

@rubbert, tijd zit er genoeg in ja . En de details komen idd nog wel. Eerst de hoofdlijnen maar even zullen we maar zeggen.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..

Dit topic is 22415 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 17 van 32
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 30, 31, 32Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved