Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Opknappen GPR. [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 625 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Opknappen GPR. [Algemene vragen]
Pagina 15 van 32
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 30, 31, 32Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 22402 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

2SLOW4ME 25-6-2009 20:34 Print reply

Posts: 1944
Godverdomme, kut windows explorer 8.. Hele post afgemaakt klik ik perongeluk op een snelkoppeling boven aan mn pagina.. hele verhaal weg :X: .
weer overnieuw beginnen dan maar..

Ben vandaag nog wat aan het polijsten geweest. Na een uurtje of 2 had ik geen zin meer en ben ik gewoon verder gegaan met korrel 260-1000.
heb niet zoveel aandacht besteed aan de plaatsten die je niet kunt zien, en ook is het niet helemaal pérfect.






Zoals je ziet, niet perfect..
in het echt ziet het er beter uit. dan zie je die kleine details niet zo erg. Dit is het risico wat je loopt als je met mijn album foto's upload met hoge kwaliteit. (normaal deed ik het altijd met lage kwaliteit omdat het anders zo lang duurde..)


Ook heeft mn pa zn oude radio voor me gefixt zodat ik wat meer stopcontacten heb in mn tuinhuisje (had er 4, nu dus 8). Meteen in de meterkast maar een nieuwe groep erbij zodat niet spontaan de tv uit gaat als er gelast, geboord, radio geluisterd, en accu's opgeladen worden O .


Nog 1 foto voor de duidelijkheid.

Meteen mn voorspatbord stickervrij gemaakt en meteen ff met commandant 5 en turtle wax behandeld. Alleen jammer van die schaafplek van mn voorvork.. Helaas weinig meer aan te doen.



Dat was het voor nu ff. Mn camera geheugen was vol dus ik ga nu weer druk verder met sleutelen D
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
2SLOW4ME 25-6-2009 23:53 Print reply

Posts: 1944
nog ff geknutselt.. Voorvork er in gezet. Poten 6 cm laten uitsteken. Eigelijk nét ff teveel. maar ik zie wle hoe het rijdt.
ook de cockpit weer ff vast gezet, en mn koppelingshendel weer vastgezet.. Half uur lopen kutten met een kruiskop die dol gedraaid was...









Weet iemand overigens waar ik de voorrem moet ontluchten?? Ik heb er maar ff een foto bij gezet voor het gemak.. Maar Ik kan nergens zo'n nippel vinden zoals bij de achter rem klauw.

To do list voor komende tijd:
-Voor remvloeistof vervangen
-achterveer afstellen
-keerring vtw vervangen
-oliepomp afsluiten
-nieuwe gaskabel
-nieuwe tandwielen
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Gary - Forum en Gallery Moderator 25-6-2009 23:56 Print reply

Posts: 12846
Voorrem ontluchten -> Rubber dopje eraf en daar zit je nippeltje .
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
stevoo 25-6-2009 23:56 Print reply

Posts: 689
heb je nog iets van blanke lak ofzo over je voor vorkpote heen gedaan ?
 
MembraaNN beunhaas!!
-simon- 25-6-2009 23:57 Print reply

Posts: 8211
de ontluchtings nippel zit bovenop. dat geribbelde zwarte dopje is de ontluchtings nippel. ofja die zit eronder.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
2SLOW4ME 25-6-2009 23:59 Print reply

Posts: 1944
@ Gary Thanks!!!

@ stevoo, Neuh, op AF zij een kerel tegen me dat als ik er af en toe een doekje overheen zou doen dat het dan ook wel goed zou blijven. Hij had er zelf ervaring mee, dus het zal wel goed zijn .

En sowiezo rijd ik niet meer met nat weer, dus het zal allemaal wel meevallen hoe dat gaat oxideren.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Gary - Forum en Gallery Moderator 26-6-2009 0:02 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
@ Gary Thanks!!!

@ stevoo, Neuh, op AF zij een kerel tegen me dat als ik er af en toe een doekje overheen zou doen dat het dan ook wel goed zou blijven. Hij had er zelf ervaring mee, dus het zal wel goed zijn .

En sowiezo rijd ik niet meer met nat weer, dus het zal allemaal wel meevallen hoe dat gaat oxideren.


Met blanke lak blijft hij ook niet mooi. Gewoon bijhouden is er niks aan de hand. Maar hij kan ook oxideren door de luchtvochtigheid, niet alleen dmv regen .
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
2SLOW4ME 26-6-2009 0:09 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gary
[...]


Met blanke lak blijft hij ook niet mooi. Gewoon bijhouden is er niks aan de hand. Maar hij kan ook oxideren door de luchtvochtigheid, niet alleen dmv regen .


Thanks, zal zo'n bak neer zetten in mn werkplaats. luchtontvochtiger ofso.. hebben we er nog wel een paar van staan thuis

Slecht nieuws trouwens, mn hulp kat, Koei, is waarschijnlijk hartstikke dood.. Beest is iig al spoorloos sinds zondag aaf..


 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Royal Club 26-6-2009 0:10 Print reply

Posts: 60390
....:(
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
gprnick 26-6-2009 0:40 Print reply

Posts: 3360
aaah kut man
 
sathana 26-6-2009 0:42 Print reply

Posts: 1838
je sleutelmaatje....

kut man
 
Nun das Warten hat ein Ende, leiht euer Ohr einer Legende.
2SLOW4ME 26-6-2009 15:48 Print reply

Posts: 1944
Ach, misschien duikt het beest wel weer op van de week. ik hoop het iig! Maar geef het zelf weinig kans.

Ben net ff aant klooie geweest, tot dat mn camera geheugen vol was. Nu maar ff pauze, foto's droppen, pannekoeken maken en straks weer verder .


Nieuw tandwiel, was al zwart gespoten. Vervangen omdat de dealer de vorige keer zij dat het tandwiel op was... Ook meteen de gaten verder opgeboord naar M10. Aangezien er tot 2 keer toe als een bout dol is gedraaid door mij, en dus van M6, naar M8 naar M10 is getapt :Y: .


Lekke keerring. Waarschijnlijk door mijn fijne montage met hamer en schroevendraaier :<>: .


Ook maar nieuw vtw, helaas verkeerde besteld, zat 13 op, nu 12/52 terwijl ik al rete veel overtoeren had :X: . Nja, zal nu wel trekken als een dolle neger.




Schroef er in gedraaid, beetje lopen trekken, uiteindelijk gewoon een platte schroevendraaier er tussen gestouwt en er uit gewipt.


Beschadiging buitenrand van het deel waar de keerring in zat.



Ook de oliepomp er maar af gerukt. Ga zelf mengen. Weet iemand of ik nu zo dat plaatje er af kan trekken of moet ik echt het carter deksel er af halen om dat witte tandwieltje er uit te halen?

Die zwarte plek was trouwens van een keer dat ik de 2 ringen van de oliepomp en waterpomp tandwielen was vergeten.. Had het uiteinde van de krukas geen ruimte genoeg en boorde die zichzelf dus fijn ff een paar mm in mn carter.. (ik maar denken van "wat loopt hij toch moeilijk!!"

*iemand nog een tip wat ik met de nieuwe keerring kan doen ter voorzorg? Beetje lock tite (hoe schreef je dat ook alweer..) of kit aan de zijkanten?

Dit bericht is gewijzigd door 2SLOW4ME op 26-6-2009 om 15:52 uur.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Joel_koningslust 26-6-2009 15:51 Print reply

Posts: 14514
oliepomp kun je ook gewoon zo een plaatje op zetten
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
gprnick 26-6-2009 15:56 Print reply

Posts: 3360
ik haal mn oliepomp tandwiel er wel uit maar ik kan er nu tog simpel bij..

je kan hem gewoon laten zitten
 
2SLOW4ME 26-6-2009 16:25 Print reply

Posts: 1944
thanks!
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..

Dit topic is 22402 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 15 van 32
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 30, 31, 32Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved