Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Yamaha neos [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 800 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Yamaha neos [Algemene vragen]
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2839 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

falco 28-10-2008 23:50 Print reply

Posts: 3724
voorvork lijkt krom, of zie ik dat verkeerd
 
Convergence 28-10-2008 23:58 Print reply

Posts: 2192
Ophangpunten voor buizen tussen frame gelast.

Tank netjes in buddybak vast gezet.

2 van die hydraulische dingen als ik buddy open doen blijft die zo op die stand staan.

ben bezig met houten bekasting aan het bouwen voor in de buddybak moet alles natuurlijk netjes afwerken.

Zadel ingekort. 1 persoons gemaakt. Moet nog overtrekje laten maken.
En het is nog niet helemaal netjes maar ja toetsweek van school.

Vond het zelf toch wat unieker om het zadel in te korten dan een van een aerox te gebruiken.

Als me bestelling voor het weekend binnen is ga ik me blok het weekend proberen lopent te maken. Dan komt er wel een filmpje.

Als het blok loopt ga ik optisch verder werken en het weekend ofzo ook even verfbussen voor het frame halen als ik tijd heb.


 
Project 2010 zie project Snowhite
Convergence 28-10-2008 23:59 Print reply

Posts: 2192
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
voorvork lijkt krom, of zie ik dat verkeerd



Dat zie jer verkeerd die is als nieuw.
 
Project 2010 zie project Snowhite
Timx 29-10-2008 8:06 Print reply

Posts: 949
neorox?
 
Convergence 30-10-2008 6:45 Print reply

Posts: 2192
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Timx
neorox?



neorox is meer het std idee van die voorkap met rox kap erin verwerkt enzo.

Ik wil dat niet dus noem het ook geen neorox het word allemaal unieker er worden 3 stukje kap van aerox gebruikt maar dat is alleen omdat die achterkant van aerox erg mooi kan worden gemaakt.

 
Project 2010 zie project Snowhite
Convergence 11-2-2009 23:30 Print reply

Posts: 2192
Na eerste testrit kapte brommer ermee lang geklooit met afstellen maar nee niks lukte.

Bleek valse lucht bij koppaking.

Redenen gevonden zuigerveren zijn te ruim volgens mij. want als ik ze helemaal inknijp komen ze tegen elkaar aan. Dat hoort toch niet te kunnen als ze om de zuiger zitten?

Door die druk is mijn linker krukas keering eruit geknalt en mijn cilinderpakkingen aangetast. Mijn carter compleet verwoest door 4 deeltjes die van de zuiger zijn afgevlogen. En 1 zuigerveer is verbrijzelt.

Niet te geloven maar mijn cilinder heeft geen enkel krasje.. vraag me niet hoe.

Heb hele blok gedemonteerd..... word nieuwe zuiger, en nieuwe keerring
 
Project 2010 zie project Snowhite
JeVeeHa 26-2-2009 18:25 Print reply

Posts: 537
Heb je je voorvorkpoten nou gedraait? Want het lijkt toch echt of zitten ze verkeerd om
 
I'm Corrupt 2 The Core - Radium - Terminal Trauma
Convergence 26-2-2009 18:27 Print reply

Posts: 2192
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JeVeeHa
Heb je je voorvorkpoten nou gedraait? Want het lijkt toch echt of zitten ze verkeerd om



Zo horen ze gewoon?
 
Project 2010 zie project Snowhite
JeVeeHa 26-2-2009 18:34 Print reply

Posts: 537
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Convergence
[...]



Zo horen ze gewoon?


Ja je hebt gelijk.
Die voorvorkpoten lijken echt wel krom..?
 
I'm Corrupt 2 The Core - Radium - Terminal Trauma
Convergence 26-2-2009 18:35 Print reply

Posts: 2192
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JeVeeHa
[...]


Ja je hebt gelijk.
Die voorvorkpoten lijken echt wel krom..?



Lijkt zo op de foto zonder kappen maar heb vergeleken met eentje van een maat van mij en klopt gewoon. hij is 4 cm verlaagt dus ligt gewoon dicht op het frame

Naja als ik zo p de foto kijk vind ik het ook wel zo lijken maar toen ze eraf waren en op slaapkamer had en hiel er een duimstok bij viel er mij niks aan op. En heb niks gemerkt onder het rijden dus het is zowiezo geen probleem. ze veren ook gewoon goed

Dit bericht is gewijzigd door Convergence op 26-2-2009 om 18:37 uur.
 
Project 2010 zie project Snowhite
jan-dx11 15-3-2009 21:29 Print reply

Posts: 4931
rieju was vetter
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
J.wally 15-3-2009 21:44 Print reply

Posts: 2301
ongebruikte mallosi cilinder met roest op de koelribben?
 
Joel_koningslust 15-3-2009 21:47 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: J.wally
ongebruikte mallosi cilinder met roest op de koelribben?



het kan toch dat hij heel lang ergens op de plank heeft gelegen

ik heb wel meer verroest, nieuw spul gezien
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
J.wally 15-3-2009 21:49 Print reply

Posts: 2301
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



het kan toch dat hij heel lang ergens op de plank heeft gelegen

ik heb wel meer verroest, nieuw spul gezien



mag je toch wel een flinke korting eisen vind ik
 
Convergence 16-3-2009 12:41 Print reply

Posts: 2192
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: J.wally
[...]



mag je toch wel een flinke korting eisen vind ik


Ik kreeg hem gratis.
 
Project 2010 zie project Snowhite

Dit topic is 2839 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved