Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Derbi Gpr Sprintblok [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 523 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Derbi Gpr Sprintblok [Algemene vrag...
Pagina 34 van 40
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 38, 39, 40Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 30088 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Niek de Wildt 3-7-2009 23:53 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
maar niek. je heb die zooi hoelang, 5maanden bij je gehad? en in hoeveel tijd heb je dit nou daadwerkelijk gedaan?


2 maanden ofzo (nick weet het beter)
Had het druk.
Een hoop zat tegen (andere mensen kwamen afspraken niet na)
En foto's geven geen goed beeld hoeveel er daadwerkelijk is weggehaald/aangepast.

En in die tijd is het niet alleen het carter/cilinder/spruitstuk bewerkt, maar dus ook 2 keer van binnen en buiten gestraald en helemaal schoon gemaakt (straalgrit verwijderen is een hoop werk, zelfs in de spoelbak) ook de versnellingsbak.

En in tegenstelling tot jou werk ik gewoon van 8 tot 5 en ben je dan s'avonda vrij moe als je de hele dag op je benen staat.
Dus weinige mijn vrije tijd gaat niet alleen in zijn blok zitten nee.

Dacht dat ik dit al zoon honderd keer had verteld?
Waarom blijf je die dingen steeds irritant herhalen?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
het duurt ff, maar dan heb je ook niks.


Wat valt je tegen?
Voor zover ik het weet het je zelf nog nooit een vijl/dremel aangeraakt en heb je wel erg veel praatjes
 
mtx-motard 3-7-2009 23:54 Print reply

Posts: 14947
je hebt zeker ook de lagerpassingen meegestraald
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Niek de Wildt 3-7-2009 23:55 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
fock, ga je die cilinder (en carter) nog vlakken of wat?

afbeelding
wat zijn dit voor kieren??

en je klemt die cilinder in de bankschroef in? met een doek.
je knijpt dat hele ding ovaal, en je hebt rubberen hoekstukken daarvoor.

Dit bericht is gewijzigd door mtx-motard op 3-7-2009 om 23:50 uur.


De kieren tussen cilinder en carter bedoel je?
Dat valt heel erg mee (foto's geven een kut beeld) ik zei al tegen nick dat hij het zondag moest meenemen naar GM.
Het hele vlak van de cilinder/carter wat op elkaar ligt en moet afsluiten is niet eens aangeraakt (je ziet gewoon wat randen die wat rond staan) en je pakt overigens een foto van toen hij nog lang niet klaar was.
 
Royal Club 3-7-2009 23:56 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


2 maanden ofzo (nick weet het beter)
Had het druk.
Een hoop zat tegen (andere mensen kwamen afspraken niet na)
En foto's geven geen goed beeld hoeveel er daadwerkelijk is weggehaald/aangepast.

En in die tijd is het niet alleen het carter/cilinder/spruitstuk bewerkt, maar dus ook 2 keer van binnen en buiten gestraald en helemaal schoon gemaakt (straalgrit verwijderen is een hoop werk, zelfs in de spoelbak) ook de versnellingsbak.

En in tegenstelling tot jou werk ik gewoon van 8 tot 5 en ben je dan s'avonda vrij moe als je de hele dag op je benen staat.
Dus weinige mijn vrije tijd gaat niet alleen in zijn blok zitten nee.

Dacht dat ik dit al zoon honderd keer had verteld?
Waarom blijf je die dingen steeds irritant herhalen?

[...]


Wat valt je tegen?
Voor zover ik het weet het je zelf nog nooit een vijl/dremel aangeraakt en heb je wel erg veel praatjes


haphaphap.

jij moest gewoon ff gefucked worden omdat tot nu toe alleen maar praatjes staan van jou, hard bewijs bleef uit, tot nu toe dan, dus doe niet zo chago bitch

ga niet tegen mij beginnen over werken want dat heb ik netjes gedaan 40 of meer uren in de week. zeur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
mtx-motard 3-7-2009 23:56 Print reply

Posts: 14947
hoezo is hij nu dan wel afgevlakt? daar zijn geen foto's van.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
TECstar 4-7-2009 0:05 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


Nee hoor, alle lagers er een stukje ingeperst om de lagerpassingen te beschermen.

En ik had zelfs alle, maar dan ook ALLE, schroefdraad gaten beschermd door er houtte staafjes in te persen.
(want moest heel grof gestraald hè)

[url=]afbeelding[/url]

Overigens een plaatje van cilinder @ carter onbewerkt:



staat geen plaatje
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
Niek de Wildt 4-7-2009 0:17 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


haphaphap.

jij moest gewoon ff gefucked worden omdat tot nu toe alleen maar praatjes staan van jou, hard bewijs bleef uit, tot nu toe dan, dus doe niet zo chago bitch

ga niet tegen mij beginnen over werken want dat heb ik netjes gedaan 40 of meer uren in de week. zeur.




Moest ik behalve lagertrekkers nou nog wat anders meenemen naar GM? ff vergeten.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
je hebt zeker ook de lagerpassingen meegestraald


Nee hoor, alle lagers er een stukje ingeperst om de lagerpassingen te beschermen.

En ik had zelfs alle, maar dan ook ALLE, schroefdraad gaten beschermd door er houtte staafjes in te persen.
(want moest heel grof gestraald hè)








Goed kijken, je kunt nog een uur nadat je denkt ze allemaal te hebben gezien elke minuut een nieuwe zien...

Overigens een plaatje van cilinder @ carter onbewerkt:

(zie ook stuk cilinderhemd wat de flow verpest)

Het blok was gewoon helemaal kut, het is alleen maar beter geworden.


ooh! enne de cilinder zat natuurlijk niet ingeklemd in de bankschroef, hij lag er alleen even lichtjes tussen zodat hij bij het zagen niet heen en weer schoof.

Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 4-7-2009 om 0:21 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 4-7-2009 om 0:22 uur.
 
Niek de Wildt 4-7-2009 0:39 Print reply
Posts: 7168
Vergeten foto te maken van het bewerkte spruitstuk:(
Nick jij toevallig gedaan in auto?
 
gprnick 4-7-2009 0:42 Print reply

Posts: 3360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
Vergeten foto te maken van het bewerkte spruitstuk:(
Nick jij toevallig gedaan in auto?


ja en toen waaide hij het raam uit

nee ding niet mee gegeven aan steven... heb net hier fotos gemaakt zal ze zo uppen

ook nog wat dingen vergeten mee te geven aan steven zoals die beugeltjes over de vbaklagers enzo... komt op de gm wel
 
Niek de Wildt 4-7-2009 0:44 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gprnick
[...]


ja en toen waaide hij het raam uit

nee ding niet mee gegeven aan steven... heb net hier fotos gemaakt zal ze zo uppen

ook nog wat dingen vergeten mee te geven aan steven zoals die beugeltjes over de vbaklagers enzo... komt op de gm wel


Waarom reed je helemaal naar zijn huis als hij toch Zondag al naar GM komt...!!?

Steven neem 1 carterhelft, 2 tapeinden en de cilinder mee dan, dan kan men het in het echt zien (foto's zijn kut)
 
BIET 4-7-2009 0:56 Print reply

Posts: 22355
Is allemaal wel netjes geworden met dat stralen, maar je steekt allemaal werk in carters aanpassen, wat natuurlijk een goede zaak is. Je punt spijltjes, maar je bewerkt de uitlaatpoort niet, waarom niet?
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Niek de Wildt 4-7-2009 2:47 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
Is allemaal wel netjes geworden met dat stralen, maar je steekt allemaal werk in carters aanpassen, wat natuurlijk een goede zaak is. Je punt spijltjes, maar je bewerkt de uitlaatpoort niet, waarom niet?


Goeie vraag:

Het blok en de cilinder zijn allebei voor de rest "zwaar" bewerkt, maar idd alleen de timingen/grotes van de spoel/uitlaatpoorten niet aangepast (wel de spijlen/bevels etc), omdat:

-hij is bedoeld voor straatgebruik (veel km's)
-als ik hem tune wil ik eerst kijken hoe hij met deze uitlaat (+rest setup) loopt zodat ik hem precies daarop afstem.

-cilindertje los is 5min werk en kan dus altijd nog bewerkt worden, het carter daarentegen gaat vrijwel nooit meer uit elkaar.

Ik denk dat als Nick een maandje heeft gereden de cilindertimingen/grotes onderhanden worden genomen.

Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 4-7-2009 om 14:36 uur.
 
gprnick 4-7-2009 18:48 Print reply

Posts: 3360
duurt niet lang meer of hok gaat daadwerkelijk rijden

weet vrijwel zeker volgende weekend eerste filmpjes van ding rijdend te hebben
 
2SLOW4ME 5-7-2009 1:35 Print reply

Posts: 1944
hee man, ik had dat spul opgestuurt meteen die avond. was gewoon een witte envelop, goede adres er op (100% zeker!).
Als het woensdag nog niet binnen is moet je ff een gil geven. Dan gaan we samen ff een oplossing bedenken. Matennaaien doe ik namelijk niet aan
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
gprnick 5-7-2009 10:03 Print reply

Posts: 3360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
hee man, ik had dat spul opgestuurt meteen die avond. was gewoon een witte envelop, goede adres er op (100% zeker!).
Als het woensdag nog niet binnen is moet je ff een gil geven. Dan gaan we samen ff een oplossing bedenken. Matennaaien doe ik namelijk niet aan


ow ik zat niet te denken dat jij me zat te fucken hoor d8 meer aan een fout van tnt post wat heeeel vaak voor komt
 

Dit topic is 30088 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 34 van 40
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 38, 39, 40Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved