Ga nu dus een Seatpipe maken met dubbele pro race demper, de pro race uitlaat zal dus bij de stinger open geslepen worden en dan worden verlengt. Er word rekenining gehouden met de max lengte van de stinger dmv dikkere buizen maar dit leg ik later wel uit.
Verder zal ik eerst rond rijden met de pro race uitlaat normaal en dan over een maand ofzo pas de uitlaat gaan maken.
Ik zal de komende tijd dus bezig zijn met het maken van de flensen van de dempers en het y-stuk voor de dubbele dempers.
Er komen dus onder de kont 2 pro race dempers naast elkaar, focking geil dus
nou alvast wat fotos ter indicatie:
Dit bericht is gewijzigd door gprnick op 21-4-2009 om 22:53 uur.
Ga nu dus een Seatpipe maken met dubbele pro race demper, de pro race uitlaat zal dus bij de stinger open geslepen worden en dan worden verlengt. Er word rekenining gehouden met de max lengte van de stinger dmv dikkere buizen maar dit leg ik later wel uit.
Verder zal ik eerst rond rijden met de pro race uitlaat normaal en dan over een maand ofzo pas de uitlaat gaan maken.
Ik zal de komende tijd dus bezig zijn met het maken van de flensen van de dempers en het y-stuk voor de dubbele dempers.
Er komen dus onder de kont 2 pro race dempers naast elkaar, focking geil dus
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
hoe heb je dat gestest dan, want ff stilstaand op je brommer gaan zitten duwen werkt niet
heb mn broer er op laten zitten en veren ( achterop ) en die is stuk groter dan ik ben
en ik snap dat het op die fotos lijkt alsof het heel dichtbij zit maar dit komt omdat er een stuk plastig NOG in de wg zit waardoor de demper niet omhoog kan
dat haal ik nog weg en kan hij weer eenm flink stuk hoger
plus de hoek die de achterkant van de demper maakt is op de foto ook door dat plastic te ver naar bendeden, dus dan komt dat ook hoger
Dit bericht is gewijzigd door gprnick op 22-4-2009 om 19:44 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
je begrijpt natuurlijk wel dat ik ga lachen als je op msn komt en er iets met pro race dempers en kapot in je naam staat