Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Derbi GPR - XEROXreplica [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 777 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Derbi GPR - XEROXreplica [Algemene ...
Pagina 9 van 59
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 57, 58, 59Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 35941 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ktmstyled 24-10-2008 18:13 Print reply
Posts: 1806
netjes hoor k zou zeggen voorpoten lager zetten zodat tie iets meer voorover staat en een rs125 kuip ofzo erop en hij is helemaal af
 
going sideways!
Derbi-Olaf 24-10-2008 18:15 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ktmstyled
netjes hoor k zou zeggen voorpoten lager zetten zodat tie iets meer voorover staat en een rs125 kuip ofzo erop en hij is helemaal af

kuipje? dacht het niet
maar de rest is allemaal detailwerk
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
ronaldt 25-10-2008 15:20 Print reply

Posts: 2735
dit wordt toch een 50cc boekert?
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
Viertakt 25-10-2008 15:24 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
dit wordt toch een 50cc boekert?


180cc runner blok
 
Viertakt uber alles.
Derbi-Olaf 25-10-2008 15:24 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
dit wordt toch een 50cc boekert?

helemaal correct
net het blokje lopende gehad, alles origineel op het cilindertje na (dat heb ik getuned) blokje maakte iig 13500 toeren toen ik hem liet stoppen, ik denk iig dat hij door kan gaan tot de 14000 toeren.
Met alles origineel dan. het volgende wat er nog moet komen is:

-opmaat uitlaat
-opmaat kop
-21 mm carb
-carbon membraanplaat (membraan bewerk ik dus)
-ignitech ontsteking
-twin-air filtertje...
volgens mij niks vergeten?

ben benieuwd hoeveel dat gaat draaien aan toeren en wat voor 'n vermogen eruit gaat komen

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 25-10-2008 om 15:25 uur.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
ronaldt 25-10-2008 15:26 Print reply

Posts: 2735
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

helemaal correct
net het blokje lopende gehad, alles origineel op het cilindertje na (dat heb ik getuned) blokje maakte iig 13500 toeren toen ik hem liet stoppen, ik denk iig dat hij door kan gaan tot de 14000 toeren.
Met alles origineel dan. het volgende wat er nog moet komen is:

-opmaat uitlaat
-opmaat kop
-21 mm carb
-carbon membraanplaat (membraan bewerk ik dus)
-ignitech ontsteking
-twin-air filtertje...
volgens mij niks vergeten?

ben benieuwd hoeveel dat gaat draaien aan toeren en wat voor 'n vermogen eruit gaat komen

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 25-10-2008 om 15:25 uur.


Leipe shit. Ben ik ook ongeveer mee bezig. Alleen is mijn cilinder nog onbewerkt

 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
Derbi-Olaf 25-10-2008 15:27 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
[...]


Leipe shit. Ben ik ook ongeveer mee bezig. Alleen is mijn cilinder nog onbewerkt


joa leuk om al die 80cc scooters enzo bij ons op school zoek te rijden
(in belgiƫ hebben ze volgens mij nog nooit van afstellen gehoord )
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
ronaldt 25-10-2008 15:30 Print reply

Posts: 2735
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

joa leuk om al die 80cc scooters enzo bij ons op school zoek te rijden
(in belgiƫ hebben ze volgens mij nog nooit van afstellen gehoord )


dat was ook ongeveer mijn insteek ja :P
alleen jammer dat ik na 3 weken amper vooruitgang geboekt heb
dus nu weer met 16mm
ori spruitstuk, 4 kleps hebo membraan (zelf afgewerkt) & twinair
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
Derbi-Olaf 25-10-2008 15:33 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
[...]


dat was ook ongeveer mijn insteek ja :P
alleen jammer dat ik na 3 weken amper vooruitgang geboekt heb
dus nu weer met 16mm
ori spruitstuk, 4 kleps hebo membraan (zelf afgewerkt) & twinair

wat voor uitlaatje?

ik ga gewoon mijn ori membraan (6kleps) afwerken, en dan carbon plaatjes erop
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
ronaldt 25-10-2008 15:36 Print reply

Posts: 2735
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

wat voor uitlaatje?

ik ga gewoon mijn ori membraan (6kleps) afwerken, en dan carbon plaatjes erop


leovince v6:$

dat kan inderdaad net zo goed, want dat spul van hebo/ doppler is onafgewerkte bende.
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
Derbi-Olaf 25-10-2008 15:38 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
[...]


leovince v6:$

dat kan inderdaad net zo goed, want dat spul van hebo/ doppler is onafgewerkte bende.

joa, en met een 21mm carbje zal de doorlaat van je membraan vrijwel altijd groot genoeg zijn
weet alleen niet hoe dik mijn velletje carbon moet zijn
maar ik hoop iig op 14-15 pk, en 14000 toeren minimum
maar als ik zo onafgesteld al makkelijk 13500 toeren haal, met alles origineel, dan moet dat geen probleem vormen lijkt mij
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
ronaldt 25-10-2008 15:42 Print reply

Posts: 2735
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

joa, en met een 21mm carbje zal de doorlaat van je membraan vrijwel altijd groot genoeg zijn
weet alleen niet hoe dik mijn velletje carbon moet zijn
maar ik hoop iig op 14-15 pk, en 14000 toeren minimum
maar als ik zo onafgesteld al makkelijk 13500 toeren haal, met alles origineel, dan moet dat geen probleem vormen lijkt mij


ik rijd nu met een brak aansluitende stuffer (die groter is dan m'n ori spruitstuk) Of wil je zonder stuffer gaan rijden/ zelf 1 maken?
mijn platen zijn geloof ik 0,32 dik. Hoe dikker hoe laagtoeriger volgens mij?

14-15pk is opzich wel haalbaar met 50cc
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
Elco 26-10-2008 10:35 Print reply
Posts: 4527
waarom geen gpr nieuwmodel brug erin

heb je meteen passen en remsysteem goed.

staat wel op mp. BF stickers zitten er nog op (wie heeft dat gedaan?)
 
Derbi-Olaf 26-10-2008 10:41 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi_Elco
waarom geen gpr nieuwmodel brug erin

heb je meteen passen en remsysteem goed.

staat wel op mp. BF stickers zitten er nog op (wie heeft dat gedaan?)

de brug is volgens mij korter en heeft geen prolink-systeem.
daarbovenop komt dat 'ie van aluminium is, en ik zou heb sowieso nog moeten aanpassen, en alu lassen kan ik niet
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Elco 26-10-2008 11:21 Print reply
Posts: 4527
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

de brug is volgens mij korter en heeft geen prolink-systeem.
daarbovenop komt dat 'ie van aluminium is, en ik zou heb sowieso nog moeten aanpassen, en alu lassen kan ik niet



pro link weglaten>? bussen draaien, achterwiel past dan wel in 1x
 

Dit topic is 35941 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 9 van 59
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 57, 58, 59Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved