ktmstyled |
24-10-2008 18:13 |
Posts: 1806 |
netjes hoor k zou zeggen voorpoten lager zetten zodat tie iets meer voorover staat en een rs125 kuip ofzo erop en hij is helemaal af
|
|
going sideways! |
|
Derbi-Olaf |
24-10-2008 18:15 |
 Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ktmstyled
netjes hoor k zou zeggen voorpoten lager zetten zodat tie iets meer voorover staat en een rs125 kuip ofzo erop en hij is helemaal af
kuipje? dacht het niet 
maar de rest is allemaal detailwerk
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
ronaldt |
25-10-2008 15:20 |
 Posts: 2735 |
dit wordt toch een 50cc boekert?
|
|
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.> |
|
Viertakt |
25-10-2008 15:24 |
 Posts: 3586 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
dit wordt toch een 50cc boekert?
180cc runner blok
|
|
Viertakt uber alles. |
|
Derbi-Olaf |
25-10-2008 15:24 |
 Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
dit wordt toch een 50cc boekert?
helemaal correct 
net het blokje lopende gehad, alles origineel op het cilindertje na (dat heb ik getuned) blokje maakte iig 13500 toeren toen ik hem liet stoppen, ik denk iig dat hij door kan gaan tot de 14000 toeren.
Met alles origineel dan. het volgende wat er nog moet komen is:
-opmaat uitlaat
-opmaat kop
-21 mm carb
-carbon membraanplaat (membraan bewerk ik dus)
-ignitech ontsteking
-twin-air filtertje...
volgens mij niks vergeten?
ben benieuwd hoeveel dat gaat draaien aan toeren  en wat voor 'n vermogen eruit gaat komen
Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 25-10-2008 om 15:25 uur.
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
ronaldt |
25-10-2008 15:26 |
 Posts: 2735 |
|
|
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.> |
|
Derbi-Olaf |
25-10-2008 15:27 |
 Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
[...]
Leipe shit. Ben ik ook ongeveer mee bezig. Alleen is mijn cilinder nog onbewerkt
joa  leuk om al die 80cc scooters enzo bij ons op school zoek te rijden
(in belgiƫ hebben ze volgens mij nog nooit van afstellen gehoord  )
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
ronaldt |
25-10-2008 15:30 |
 Posts: 2735 |
|
|
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.> |
|
Derbi-Olaf |
25-10-2008 15:33 |
 Posts: 14999 |
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
ronaldt |
25-10-2008 15:36 |
 Posts: 2735 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]
wat voor uitlaatje?
ik ga gewoon mijn ori membraan (6kleps) afwerken, en dan carbon plaatjes erop
leovince v6:$
dat kan inderdaad net zo goed, want dat spul van hebo/ doppler is onafgewerkte bende.
|
|
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.> |
|
Derbi-Olaf |
25-10-2008 15:38 |
 Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
[...]
leovince v6:$
dat kan inderdaad net zo goed, want dat spul van hebo/ doppler is onafgewerkte bende.
joa, en met een 21mm carbje zal de doorlaat van je membraan vrijwel altijd groot genoeg zijn 
weet alleen niet hoe dik mijn velletje carbon moet zijn 
maar ik hoop iig op 14-15 pk, en 14000 toeren minimum
maar als ik zo onafgesteld al makkelijk 13500 toeren haal, met alles origineel, dan moet dat geen probleem vormen lijkt mij
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
ronaldt |
25-10-2008 15:42 |
 Posts: 2735 |
|
|
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.> |
|
Elco |
26-10-2008 10:35 |
Posts: 4527 |
waarom geen gpr nieuwmodel brug erin
heb je meteen passen en remsysteem goed.
staat wel op mp. BF stickers zitten er nog op  (wie heeft dat gedaan?)
|
|
|
|
Derbi-Olaf |
26-10-2008 10:41 |
|
Elco |
26-10-2008 11:21 |
Posts: 4527 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]
de brug is volgens mij korter en heeft geen prolink-systeem.
daarbovenop komt dat 'ie van aluminium is, en ik zou heb sowieso nog moeten aanpassen, en alu lassen kan ik niet
pro link weglaten>? bussen draaien, achterwiel past dan wel in 1x
|
|
|
|