Derbi-Olaf |
17-3-2009 18:32 |
|
Derbi-Olaf |
17-3-2009 19:52 |
 Posts: 14999 |
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
Royal Club |
17-3-2009 19:56 |
 Posts: 60390 |
ik moet zeggen dat malossi vl15 voor mij een stuk beter uitkwam, maar misscien is dat alleenmaar omdat ik een krappe 87cc heb
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Derbi-Olaf |
17-3-2009 19:58 |
|
ronaldt |
17-3-2009 20:01 |
|
Derbi GPR Roy |
17-3-2009 20:02 |
 Posts: 708 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]
ik heb nu iig genoeg om mee te experimenteren
precies  die conti heeft een mooie flow. zal zeker iets leuks worden jou kennende
@royal: op scootparts staat een Top Performances v-force membraan (volgens mij zelfde als wat jij hebt) er staat bij dat het op am6 EN op derbi blokken past.. klopt dit of weet je het niet?
|
|
|
|
Royal Club |
17-3-2009 20:37 |
 Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
[...]
dat licht meer aan de dikte van de gebruikte membraanplaten denk
nee, aan het feit dat mijn conti een vrij krappe doorlaat heeft
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi GPR Roy
[...]
precies die conti heeft een mooie flow. zal zeker iets leuks worden jou kennende 
@royal: op scootparts staat een Top Performances v-force membraan (volgens mij zelfde als wat jij hebt) er staat bij dat het op am6 EN op derbi blokken past.. klopt dit of weet je het niet?
flow zegt ook niet alles.
weet niet, denk het niet
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Derbi-Olaf |
17-3-2009 20:42 |
 Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
nee, aan het feit dat mijn conti een vrij krappe doorlaat heeft
[...]
flow zegt ook niet alles.
weet niet, denk het niet
die krappe doorlaat zou bij mij juist gunstig zijn  aangezien de luchtstroomsnelheid in het membraan anders te laag word.
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
Joel_koningslust |
17-3-2009 21:50 |
 Posts: 14514 |
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Tombrom |
17-3-2009 22:42 |
 Posts: 15925 |
vl15 scoort idd een pk meer dan een conti inlaat
|
|
|
|
Royal Club |
17-3-2009 22:44 |
 Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tombrom
vl15 scoort idd een pk meer dan een conti inlaat
waar heb je dat vandaan?
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Tombrom |
17-3-2009 23:16 |
 Posts: 15925 |
benjamin
|
|
|
|
BIET |
17-3-2009 23:18 |
 Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tombrom
vl15 scoort idd een pk meer dan een conti inlaat
Lijkt me variabel per setup...
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
Royal Club |
17-3-2009 23:19 |
 Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tombrom
benjamin
grafiek?
kan me trouwens niet herinneren dat benjamin een conti heeft gehad
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
BIET |
17-3-2009 23:21 |
 Posts: 22355 |
1pk is zoweiso wel erg groot verschil voor alleen een andere membraan  .
Dit bericht is gewijzigd door BIET op 17-3-2009 om 23:21 uur.
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|