Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Derbi GPR - XEROXreplica [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1081 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Derbi GPR - XEROXreplica [Algemene ...
Pagina 41 van 59
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 57, 58, 59Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 36063 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Derbi-Olaf 17-3-2009 18:32 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


ik heb er zon adaptor voor met tapeindjes op de plek van de ori tapeinden. dan span je hem daar tegen in

in zon ding als jij daaro hebt vond ik hem wat gevaarlijk onstabiel

dit is anders heel stabiel hoor, gewoon zorgen dat het draagvlak van de pen op de kop groot genoeg is
Naja, die manier van jou werkt bij honda dan weer heel kut hea en je moet allemaal verschillende hulpstukken hebben
edit, er komt trouwens nog wat


samen met een hebo membraan , en een ori derbi membraan

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 17-3-2009 om 19:01 uur.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Derbi-Olaf 17-3-2009 19:52 Print reply

Posts: 14999
mooiere foto's








en bij deze was wat mis gelopen




ook denk ik erover dit aan te schaffen:
http://www.josdijkma...d&productId=5643


 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Royal Club 17-3-2009 19:56 Print reply

Posts: 60390
ik moet zeggen dat malossi vl15 voor mij een stuk beter uitkwam, maar misscien is dat alleenmaar omdat ik een krappe 87cc heb
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Derbi-Olaf 17-3-2009 19:58 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
ik moet zeggen dat malossi vl15 voor mij een stuk beter uitkwam, maar misscien is dat alleenmaar omdat ik een krappe 87cc heb

ik heb nu iig genoeg om mee te experimenteren
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
ronaldt 17-3-2009 20:01 Print reply

Posts: 2735
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
ik moet zeggen dat malossi vl15 voor mij een stuk beter uitkwam, maar misscien is dat alleenmaar omdat ik een krappe 87cc heb


dat licht meer aan de dikte van de gebruikte membraanplaten denk
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
Derbi GPR Roy 17-3-2009 20:02 Print reply

Posts: 708
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

ik heb nu iig genoeg om mee te experimenteren


precies die conti heeft een mooie flow. zal zeker iets leuks worden jou kennende

@royal: op scootparts staat een Top Performances v-force membraan (volgens mij zelfde als wat jij hebt) er staat bij dat het op am6 EN op derbi blokken past.. klopt dit of weet je het niet?
 
Royal Club 17-3-2009 20:37 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
[...]


dat licht meer aan de dikte van de gebruikte membraanplaten denk


nee, aan het feit dat mijn conti een vrij krappe doorlaat heeft

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi GPR Roy
[...]


precies die conti heeft een mooie flow. zal zeker iets leuks worden jou kennende

@royal: op scootparts staat een Top Performances v-force membraan (volgens mij zelfde als wat jij hebt) er staat bij dat het op am6 EN op derbi blokken past.. klopt dit of weet je het niet?


flow zegt ook niet alles.

weet niet, denk het niet
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Derbi-Olaf 17-3-2009 20:42 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


nee, aan het feit dat mijn conti een vrij krappe doorlaat heeft

[...]


flow zegt ook niet alles.

weet niet, denk het niet

die krappe doorlaat zou bij mij juist gunstig zijn aangezien de luchtstroomsnelheid in het membraan anders te laag word.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Joel_koningslust 17-3-2009 21:50 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

dit is anders heel stabiel hoor, gewoon zorgen dat het draagvlak van de pen op de kop groot genoeg is
Naja, die manier van jou werkt bij honda dan weer heel kut hea en je moet allemaal verschillende hulpstukken hebben
edit, er komt trouwens nog wat

afbeelding
samen met een hebo membraan , en een ori derbi membraan

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 17-3-2009 om 19:01 uur.



als je losse binnenkoppen moet draaien is het nog goed te doen. maar met een grote kop vond ik het niet echt lekker werken.


 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Tombrom 17-3-2009 22:42 Print reply

Posts: 15925
vl15 scoort idd een pk meer dan een conti inlaat
 
Royal Club 17-3-2009 22:44 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tombrom
vl15 scoort idd een pk meer dan een conti inlaat

waar heb je dat vandaan?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Tombrom 17-3-2009 23:16 Print reply

Posts: 15925
benjamin
 
BIET 17-3-2009 23:18 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tombrom
vl15 scoort idd een pk meer dan een conti inlaat

Lijkt me variabel per setup...
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Royal Club 17-3-2009 23:19 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tombrom
benjamin


grafiek?
kan me trouwens niet herinneren dat benjamin een conti heeft gehad
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BIET 17-3-2009 23:21 Print reply

Posts: 22355
1pk is zoweiso wel erg groot verschil voor alleen een andere membraan.

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 17-3-2009 om 23:21 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!

Dit topic is 36063 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 41 van 59
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 57, 58, 59Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved