Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Project - Topic - Derbi GPR - XEROXreplica [Algemene ...
|
Pagina 35 van 59
|
Dit topic is 36069 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Derbi-Olaf |
9-2-2009 21:50 |
 Posts: 14999 |
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
Joel_koningslust |
9-2-2009 21:52 |
 Posts: 14514 |
ben je niet bang dat hij gaat warmlopen op dat spijltje tussen uitlaat en fluiters?
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
kenny77 |
9-2-2009 21:53 |
 Posts: 29286 |
is net een pro-race cilinder.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 9-2-2009 om 21:53 uur.
|
|
|
|
- Han - |
9-2-2009 21:54 |
 Posts: 9667 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
Net nog wat aan mijn cilindertje gewerkt. (poortvormen aangepast, fluiters omhoog.)
En nog ff snel gepolijst, details mogen er zijn hea.
afbeelding
jammer dat dit meteen corodeert
|
|
<10.000 posts |
|
Derbi-Olaf |
9-2-2009 21:54 |
 Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
ben je niet bang dat hij gaat warmlopen op dat spijltje tussen uitlaat en fluiters?
heb er wel een beetje schrik voor ja  heb de spijltjes iig ietsje teruggelegd, minimaal.
Hoop dat het gaat , anders moet ik een ander cilindertje roggelen.
Spijltjes kunnen hun warmte op zich wel goed kwijt, dus op hoop van zege
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
Joel_koningslust |
9-2-2009 21:56 |
|
Derbi-Olaf |
9-2-2009 21:57 |
 Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
t scheelt wel dat er vrij veel materiaal achter zit. maar ik zou er iig maar een hele goede temperatuurmeter op zetten
dat was exact hoe ik erover dacht
mm zijn de spijltjes ongeveer denkz  dus wat smaller dan mmm
en over dat coroderen, ach, ik onderhoud de boel goed dus
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
kenny77 |
9-2-2009 21:59 |
|
Derbi-Olaf |
9-2-2009 22:01 |
 Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
of je krijgt dit.
is niet te hopen
afbeelding
dat is idd heel wat minder  maar ik zie wel dat 'ie achter de spijl minder meteriaal heeft om de warmte kwijt te raken
agja, op hoop van zege, anders koop ik een cilindertje bij hea, wat ik gewoon aanpas met wat meer ruimte tussen de fluiters en de poort :P
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
kenny77 |
9-2-2009 22:02 |
 Posts: 29286 |
ja die van jou heeft inderdaad een stuk meer vlees. 
ik ben eens benieuwd hoe die gaat lopen.
|
|
|
|
Derbi-Olaf |
9-2-2009 22:03 |
 Posts: 14999 |
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
Joel_koningslust |
9-2-2009 22:04 |
 Posts: 14514 |
ga daar maar niet te hard vanuit. ga maar uit van 12pk. hoogstens 13
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Frysk |
9-2-2009 22:05 |
 Posts: 34930 |
ff hele kleine gaatjes boren in je zuiger, precies waar je spalkjes zitten
worden ze gekoeld door benzine
(staat in Wiseco boekje dat dat gedaan moet worden bij vlinder spalk)
|
|
giggitybyte |
|
Derbi-Olaf |
9-2-2009 22:06 |
 Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
ga daar maar niet te hard vanuit. ga maar uit van 12pk. hoogstens 13
we zullen zien
NSRblokjes halen tenslotte ook de 16.5 PK, membraangestuurd wel te verstaan  of hebben die nog andere troeven?
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ff hele kleine gaatjes boren in je zuiger, precies waar je spalkjes zitten 
worden ze gekoeld door benzine
(staat in Wiseco boekje dat dat gedaan moet worden bij vlinder spalk)
dat klinkt niet eens zo gek
gewoon vlak onder de zuigerveren?
Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 9-2-2009 om 22:07 uur.
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
kenny77 |
9-2-2009 22:07 |
|
Dit topic is 36069 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 35 van 59
|
|