Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Derbi GPR - XEROXreplica [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 656 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Derbi GPR - XEROXreplica [Algemene ...
Pagina 33 van 59
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 57, 58, 59Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 36592 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

2SLOW4ME 4-2-2009 19:32 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

en ja, het was de eerste keer dat ik dat apparaat gebruikte
maar het kutste is nog, dat ding was net 1 week uit de garantie periode
ag, ik kijk er wel naar.


ja.. dat is weer niet zo best,,
mja, onze olaf fixt t wel weer ff
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Derbi-Olaf 4-2-2009 19:33 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
[...]


ja.. dat is weer niet zo best,,
mja, onze olaf fixt t wel weer ff

moet wel lukken motor krijgt stroom, dat hoor je, maar het is gewoon de as die vast zit, ik denkzt de lagering . ga dadelijk eens kijken.

verder heb ik nog wat geschuurd aan de kappen enzo , ook ben ik nu mijn blok aan het flowen, de uitlaatpoortvorm nog wat verder aanpassen. en de cilinder mooi aan het laten aansluiten op het carter.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Joel_koningslust 4-2-2009 19:38 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

moet wel lukken motor krijgt stroom, dat hoor je, maar het is gewoon de as die vast zit, ik denkzt de lagering . ga dadelijk eens kijken.

verder heb ik nog wat geschuurd aan de kappen enzo , ook ben ik nu mijn blok aan het flowen, de uitlaatpoortvorm nog wat verder aanpassen. en de cilinder mooi aan het laten aansluiten op het carter.



welk apparaat was dat?


zon mig155 ofzoiets ( 150 kan ook nog wel )
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Derbi-Olaf 4-2-2009 19:39 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



welk apparaat was dat?


zon mig155 ofzoiets ( 150 kan ook nog wel )

een rood apparaat, was iig van dan craenebroek (of hoe je het ook mag schrijven)
behoorlijk goedkoop, maar laste iig ideaal.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Joel_koningslust 4-2-2009 19:40 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

een rood apparaat, was iig van dan craenebroek (of hoe je het ook mag schrijven)
behoorlijk goedkoop, maar laste iig ideaal.



whaha. ik had precies dezelfde. met precies hetzelfde probleem. alleen zat die van mij nog wel binnnen de garantie periode
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Derbi-Olaf 4-2-2009 19:41 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



whaha. ik had precies dezelfde. met precies hetzelfde probleem. alleen zat die van mij nog wel binnnen de garantie periode

Hmmzz. das minder
maar als je zegt dat het hetzelfde probleem was, dan valt het misschien nog wel te proberen bij van craenebroek, als ze een beetje klantenservice hebben accepteren ze hem nog.

naja, ik vond hem iig fijn lassen, jij dan?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Niek de Wildt 4-2-2009 19:44 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

Hmmzz. das minder
maar als je zegt dat het hetzelfde probleem was, dan valt het misschien nog wel te proberen bij van craenebroek, als ze een beetje klantenservice hebben accepteren ze hem nog.

naja, ik vond hem iig fijn lassen, jij dan?


Wat koste dat ding en waar heb je het gehaald?
Goed voor dun plaatwerk?
 
Joel_koningslust 4-2-2009 19:45 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

Hmmzz. das minder
maar als je zegt dat het hetzelfde probleem was, dan valt het misschien nog wel te proberen bij van craenebroek, als ze een beetje klantenservice hebben accepteren ze hem nog.

naja, ik vond hem iig fijn lassen, jij dan?



ik had er zelf nog nooit mee gelast

we hadden dat ding toen net 2 weken ofzo. alleen mn pa had mn gebruikt. maar we hebben wel netjes ons geld terug gekregen of konden een nieuwe krijgen. toen hebben we maar geld terug gevraagd en een duurdere gekocht. alleen die reduceer van daar heb ik nog, maar dat ding is ook gewoon klote
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Joel_koningslust 4-2-2009 19:45 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


Wat koste dat ding en waar heb je het gehaald?
Goed voor dun plaatwerk?




de 155 kost iets van 150euro zonder fles en reduceer
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Niek de Wildt 4-2-2009 19:46 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]




de 155 kost iets van 150euro zonder fles en reduceer


Waar?
 
Derbi-Olaf 4-2-2009 19:47 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


Wat koste dat ding en waar heb je het gehaald?
Goed voor dun plaatwerk?

van craenebroek (bouwmarkt)
last iig fijn, ook dun plaatwerk (ik ga mijn uitlaat ermee lassen van 0.65 mm staal, en daar brand ik geen gaten in)
als je een las trekt op een plaat zie je dat 'ie perfect in het staal ligt (aan de achterkant van de plaat) maar je hebt geen doorlas, ik zal eens kijken of ik foto's kan maken van de lasjes, voor en achterkant.

kostte niet heel veel, ik meen dat de gasfles en de klokken samen ongeveer even duur waren als het hele apparaat

 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Joel_koningslust 4-2-2009 19:50 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

van craenebroek (bouwmarkt)
last iig fijn, ook dun plaatwerk (ik ga mijn uitlaat ermee lassen van 0.65 mm staal, en daar brand ik geen gaten in)
als je een las trekt op een plaat zie je dat 'ie perfect in het staal ligt (aan de achterkant van de plaat) maar je hebt geen doorlas, ik zal eens kijken of ik foto's kan maken van de lasjes, voor en achterkant.

kostte niet heel veel, ik meen dat de gasfles en de klokken samen ongeveer even duur waren als het hele apparaat




klopt idd

apparaat is 150

fles en reduceer is 125+40
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Joel_koningslust 4-2-2009 20:10 Print reply

Posts: 14514
is dit ding wel af/rijdend ten tijde van de limburg meeting?
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Derbi-Olaf 4-2-2009 20:13 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
is dit ding wel af/rijdend ten tijde van de limburg meeting?

nee de honda is dan wel rijdend maar de meeting zelf moet ik helaas bij kai achterop

ag, dan kan ik filmen

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 4-2-2009 om 20:13 uur.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Derbi-Olaf 5-2-2009 13:10 Print reply

Posts: 14999
Voor de volgers,

Led-achterlicht gefixt
ingebouwde knippers en remlichten, d.m.v. 18 ultra felle leds




Hehe, ik behoud dus de mooie,strakke vierkante achterlichtjes, maar ik heb wel de functionaliteit van knipperlichten
 
Heeft een SOHC in z'n broek!

Dit topic is 36592 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 33 van 59
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 57, 58, 59Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved