heb ik ook over gadacht maar bevestiging word iets lastiger , en ik moet spotjes vinden die er in passen (daarbij worden die halogeenspotjes ook nog goed heet)
maar ik kan eens kijken, als ik iets vind wat past doe ik het zeker!
edit: jij en kenny, Bedankt!
Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 31-10-2008 om 23:23 uur.
zo, morgen wordt het geld voor mijn nieuwe achterveertje overgemaakt
verder heb ik vandaag mijn salaris binnen gehad
ik denk dat van dat geld de berekeningen van een opmaat-pijp worden aangeschaft, een 21mm dell'orto, en een velletje carbon vor mijn membraan
het word een hoogtoerige set-up, dus het moet redelijk dik carbon zijn, niet?
Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 2-11-2008 om 13:38 uur.
oi oi oi !
straks krijg ik mijn andere buddy (tank-cover dus)
ook met schade, maar makkelijker te repareren
samen daarbij zit een twin-air filtertje met een bus olie
Bedankt Luziano! (2SLOW4ME)
oi oi oi !
straks krijg ik mijn andere buddy (tank-cover dus)
ook met schade, maar makkelijker te repareren
samen daarbij zit een twin-air filtertje met een bus olie
Bedankt Luziano! (2SLOW4ME)
kijk wat ik heb !
oja: en kijk wat ik krijg!
Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 2-11-2008 om 17:32 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
maar die cilinder moet wel 14pk gaan draaien?
ik zat me net hetzelfde af te vragen. Die 14pk haal je alleen maar uit een héle bult toeren denkik. Dus sparen van zuiger en cilinder is er sowieso al niet bij.
ik zat me net hetzelfde af te vragen. Die 14pk haal je alleen maar uit een héle bult toeren denkik. Dus sparen van zuiger en cilinder is er sowieso al niet bij.
dat besef ik ook, maar er hoeft maar een kiezeltje naar binnen te vliegen en het is meteen gedaan.
ik denk dat ik trouwens zeker richting de 15000 toeren zal gaan zitten met die set-up als het niet meer is
dat besef ik ook, maar er hoeft maar een kiezeltje naar binnen te vliegen en het is meteen gedaan.
ik denk dat ik trouwens zeker richting de 15000 toeren zal gaan zitten met die set-up als het niet meer is
miss stom dt ik het vraag kan alleen even snel nergens vinden in je project aar wat word je setup exact?
dat besef ik ook, maar er hoeft maar een kiezeltje naar binnen te vliegen en het is meteen gedaan.
ik denk dat ik trouwens zeker richting de 15000 toeren zal gaan zitten met die set-up als het niet meer is
n kiezeltje komt echt niet naar binnen hoor olaf
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.