Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - CB400f Caferacer [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 775 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - CB400f Caferacer [Algemene vragen]
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5330 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Royal Club 28-8-2008 19:15 Print reply

Posts: 60390
past meer bij mijn imago.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Raoul 28-8-2008 19:16 Print reply

Posts: 2997
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
past meer bij mijn imago.


jij slaat de boel kort en klein met een van die boomstammen van je
 
Aprilia MX (H)
-Viking 28-8-2008 19:17 Print reply

Posts: 1415
damn ik ben wel gangster
start je motor door een schroevendraaier tussen je startrelais te douwen
 
Knäckebröd!!
- Kevin - 28-8-2008 19:28 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Viking
damn ik ben wel gangster
start je motor door een schroevendraaier tussen je startrelais te douwen


lol
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 28-8-2008 19:57 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Viking
damn ik ben wel gangster
start je motor door een schroevendraaier tussen je startrelais te douwen


zo ben ik wekenlang naar mijn werk gereden
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Elco 13-9-2008 22:53 Print reply
Posts: 4527
Zie ik daar nu pol? dat poetsmiddel
 
-Viking 13-9-2008 23:01 Print reply

Posts: 1415
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi_Elco
Zie ik daar nu pol? dat poetsmiddel


Pol ja, dat stond op het tubetje
had dat van kennis gekregen om te proberen.
 
Knäckebröd!!
Lex ss50 13-9-2008 23:21 Print reply

Posts: 657
wow, die uitlaat ziet er weer perfect uit! mooi zn oldskool chemisch goedje keep up the good work
 
-
-Viking 13-9-2008 23:46 Print reply

Posts: 1415
zo, van "veraf" ziet het er goed uit, maar van dichtbij zie je nog roest putjes enzo zitten, dat krijg ik niet meer weggepoetst.

Vindt het mooi zat zo. moet zowieso niet teveel chroom aan zitten, teveel poetswerk
 
Knäckebröd!!
Lex ss50 14-9-2008 0:29 Print reply

Posts: 657
chrome is gaaf poetsen niet, maar dan heb je achteraf wel eer van je werk wat is dat voor rode vloeistof op de foto waar je oliefilter er net af is?
 
-
BrommertJacco 21-9-2008 17:49 Print reply

Posts: 2328
vet project man! veel succes drmee, ik ga je volgen!
 
Modderfokker
Derbi-Olaf 5-10-2008 17:37 Print reply

Posts: 14999
tof blokje, ik moet daar de boel ook maar eens in real life komen opzoeken!
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Henk-88 5-10-2008 17:57 Print reply

Posts: 26703
Zo'n lkkr motortje! Zit en stuurt fijn

Suc6!


En vergeet de usd en doe in plaats daarvan dikkere naven o.i.d. anders wordt 't zo'n rare mix.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
-Viking 5-10-2008 18:06 Print reply

Posts: 1415
Heb geluk gehad dat alle bouten redelijk makkelijk loskwamen.
Er zat wat luchtdruk achter de bouten met wat lucht uit 1980

 
Knäckebröd!!
pimmeke 5-10-2008 18:45 Print reply

Posts: 263
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Viking
zo, van "veraf" ziet het er goed uit, maar van dichtbij zie je nog roest putjes enzo zitten, dat krijg ik niet meer weggepoetst.

Vindt het mooi zat zo. moet zowieso niet teveel chroom aan zitten, teveel poetswerk


die roestplekjes krijg je perfect weg door motorolie eroverheen te doen en daarna een propje aluminiumfolie te pakken en er daar mee over heen te wrijven dacht eerst ook dat het niet werkte maar het werkt dus echt perfect
 
KOEKERT!

Dit topic is 5330 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved