Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Suzuki sprinter

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 737 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Suzuki sprinter
Pagina 5 van 24
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22, 23, 24Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 26748 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

spoorlijncrosser 11-5-2008 13:44 Print reply

Posts: 2687
idd gewoon c3 lagers erin gooien, lijkt me het beste.
verder wel een tof project trouwens
 
Henk-88 11-5-2008 15:45 Print reply

Posts: 26703
De tsx-drijfstang zal bij toerentallen boven de 15k breken volgens iemand die ik ken en die 10 jaar lang tsx-en getuned heeft.
Een kortere drijfstang kan meer rpm aan.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Uncle BLAM 11-5-2008 16:32 Print reply

Posts: 1025
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Christian-tsx
bekijk de nieuwe foto's maar. morgen komen er veren op. gewoon van mt. 34 cm denk ik.

ik heb van veen tuning gemailt. of ze m'n cilinder wouden tunen. is een mallossi 70cc cilinder.

edit: banden krijg ik dinsdag binnen. wegbanden 17'' van puch maxi. mooie smalle banden.

woensdag c4 lagers binnen. blok reviseer ik dan direct.

en moet binnenkort een goede berekening voor een opmaat hebben. heb via de search een exelbestand gevonden, waar de berekeningen te vinden zijn. zijn dit goede berekeningen?? of is het aan te raden om een paar euro te dokken en kant en klare maten krijgen.

Dit bericht is gewijzigd door Christian-tsx op 10-5-2008 om 1:23 uur.


Toch zou ik liever een extra versteviging zien die de kracht van de veren verbindt met het hoofd-frame


 
een BF teller is sneller
Christian-tsx 11-5-2008 18:15 Print reply
Posts: 856
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Uncle BLAM
[...]


Toch zou ik liever een extra versteviging zien die de kracht van de veren verbindt met het hoofd-frame

afbeelding


ja is niet zo'n gek idee. zal morgen even kijken
 
YZ50crosser 11-5-2008 18:19 Print reply

Posts: 2241
hoe wil je met dat ding gaan schakelen?
 
www.bxteamlg.tk
Royal Club 11-5-2008 18:43 Print reply

Posts: 60390
het moet degelijk zijn he
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Erik 39 11-5-2008 19:46 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5_Bartjuh
hoe wil je met dat ding gaan schakelen?

goeie vraag :P wss gewoon in de 1 laten ofzo :P of met de hand
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
kenny77 11-5-2008 20:03 Print reply

Posts: 29286
Teneerste leuk sprint project , hoe meer sprint brommers hoe beter .
Maar wil je ook mee in JUbbega gaan rijden in de 70cc klasse?
Want in het regelement staat dat je als je brommer orgineel monoshock is, er geen twinshock van maken, nu weet ik niet of ze hier een probleem van maken , maar dan zou ik dat toch even informeren.
Anders ben je dalijk helemaal er op voor berijd en mag je niet mee doen , dat zou natuurlijk zonde zijn.
 
Joel_koningslust 11-5-2008 20:05 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Teneerste leuk sprint project , hoe meer sprint brommers hoe beter .
Maar wil je ook mee in JUbbega gaan rijden in de 70cc klasse?
Want in het regelement staat dat je als je brommer orgineel monoshock is, er geen twinshock van maken, nu weet ik niet of ze hier een probleem van maken , maar dan zou ik dat toch even informeren.
Anders ben je dalijk helemaal er op voor berijd en mag je niet mee doen , dat zou natuurlijk zonde zijn.


aangepast veersysteem mag niet, henk moest ook met zn tsx in de prostock omdat hij een ander veersysteem heeft
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Christian-tsx 11-5-2008 20:31 Print reply
Posts: 856
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5_Bartjuh
hoe wil je met dat ding gaan schakelen?



pook wordt nog naar achteren gezet.
 
Henk-88 12-5-2008 1:34 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


aangepast veersysteem mag niet, henk moest ook met zn tsx in de prostock omdat hij een ander veersysteem heeft



Dat jij dat nog weet

ik herinner het mij pas nu weer
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
BIET 12-5-2008 1:53 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Christian-tsx
[...]


je hebt paar keer gezegd dat ik c4 lagers moest nemen, en nu in 1x c3 lagers.

m'n setup wordt:

70cc mallossi. (getuned)
cilinderkop getuned
24mm mikuni
hpi binnenrotor
opmaatuitlaat
twin air schuimfilter



[...]



ja dat wordt em weg met dat gezeur

Dit bericht is gewijzigd door Christian-tsx op 11-5-2008 om 0:50 uur.

Je bent er van op de hoogte dat de cilinderinlaat maar 20mm is (als ik het goed heb)? Dus je of heeeeel veel moet slijpen of een grotere carb dan 20mm geen zin heeft.


Verder wens ik je succes

 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Royal Club 12-5-2008 1:58 Print reply

Posts: 60390
zoals je brommer er nu uitziet, moet je in prostock

Quote:
SPECIFIEK TECHNISCH REGLEMENT 70 CC-KLASSE

1. De maximale cilinderinhoud bedraagt 70 cc
2. De krukasslag moet zijn als van het gehomologeerd model.
3. De maximale carburateurdoorlaat is vrij.
4. Het inlaatsysteem mag niet worden gewijzigd.
5. De carters mogen worden gewijzigd om plaatsing van een andere versnellingsbak (max.6versn.) mogelijk te maken. Het blok dient uitsluitend ontwikkeld te zijn voor 50cc. Fabriekscross/raceblokken zijn uitgesloten.
6. De remmen mogen vervangen worden door exemplaren van een andere gehomologeerde brommer, de keuze van de remvoering of remblokken is vrij.
7. De wielen mogen vervangen worden door exemplaren van een andere gehomologeerde brommer maar dienen minimaal 16 inch te zijn.
8. Van de voorvork mag het inwendige worden aangepast (bijv. de veren, olie etc.). Versteviging door toevoeging van materiaal is toegestaan. De vork dient wel verend te blijven.
9. Het principe van de werking van het achterveersysteem mag niet worden gewijzigd (dus bijv. geen monoshock als origineel stereoshock aanwezig is). Versteviging door toevoeging van materiaal is toegestaan. De achtervork dient verend te blijven.
10. Het frame mag (mits deugdelijk) worden verstevigd door toevoeging van materiaal.
11. Het uiterlijk van het voertuig moet blijven zoals de gehomologeerde bromfiets is.

 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 12-5-2008 2:30 Print reply

Posts: 13700
Christian-tsx 12-5-2008 12:54 Print reply
Posts: 856
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Trax
Vind het nog niet erg goed uitzien als ik eerlijk ben.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-F37PDFRD.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-R4UXSGED.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QGFJVCBK.jpg Immi ?


ik ben ook nog maar net begonnen. kun je beter even afwachten tot het wat verder is.

van de achtervering is echt dom van mij. heb het verkeerd gelezen en dacht dat ik ook wel 2 veren erop mocht. maar dat is al veranderd. straks de monoveer even afwerken.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Je bent er van op de hoogte dat de cilinderinlaat maar 20mm is (als ik het goed heb)? Dus je of heeeeel veel moet slijpen of een grotere carb dan 20mm geen zin heeft.


Verder wens ik je succes



ik vraag aan de tuner of ie m'n inlaat groter kan maken naar 24mm. dat laat ik aan de tuner over. de carburateur is een orginele mikuni trouwens.


ik zorg gewoon dat m'n tsx goed is voor in de 70cc klasse, wil niet in de pro-stock. dan maar paar uurtjes meer aan besteden.

Dit bericht is gewijzigd door Christian-tsx op 12-5-2008 om 12:55 uur.
 

Dit topic is 26748 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 24
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22, 23, 24Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved