Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Suzuki sprinter

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 741 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Suzuki sprinter
Pagina 15 van 24
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 22, 23, 24Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 34161 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Christian-tsx 27-12-2008 20:33 Print reply
Posts: 856
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
als je de zuiger aan de onderkant inkort.

dan een kortere drijfstang monteerd. en de cilinder een stuk laat zakken ?





en wat voor nut heeft dat dan precies? meer carterdruk?
 
Joel_koningslust 27-12-2008 21:32 Print reply

Posts: 14514

ja, dan is er minder ruimte tussen je spoelpoorten en je carter. dus daar win je al wat carterdruk
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
fox-power 27-12-2008 22:11 Print reply

Posts: 834
al wat ? lijk me veel meer uit te gaan maken als een ander membraanpje
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 27-12-2008 22:50 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust

ja, dan is er minder ruimte tussen je spoelpoorten en je carter. dus daar win je al wat carterdruk


en minder ruimte onder de zuiger..


 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Christian-tsx 28-12-2008 15:27 Print reply
Posts: 856
37.8mm is de slag van tsx.

drijfstang lengte is 2x de slag ong. weet het zo nie exact.

maar welke drijfstang zou ik erin kunnen zetten, die dus iets korter is en er wel in past.
ik heb zelf geen idee hoeveel kleiner ik moet nemen, voordat het echt veel uit gaat maken met carterdruk.

en hoeveel mm een eventueel nieuwe drijfstang is, zoveel mm moet er ook van de zuiger en cilinder af neem ik aan?

alvast bedankt voort advies, in zulke aanpassingen zie ik wel wat, ondanks dat het veel werk is.
 
PimW 28-12-2008 15:46 Print reply
Posts: 270
Je wilt toch meedoen aan de brommersprints in oa Jubbega?

Dan moet je rijden met de krukas slag van t gehomologeerde model.
 
BSTS 28-12-2008 15:49 Print reply

Posts: 4241
welke tijd rijd je op 150 meter ?
 
sprintjah
Christian-tsx 28-12-2008 15:49 Print reply
Posts: 856
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PimW
Je wilt toch meedoen aan de brommersprints in oa Jubbega?

Dan moet je rijden met de krukas slag van t gehomologeerde model.


ik zal de regelementen even bekijken

edit:

je hebt gelijk dus wordt niet wat. ideeen om de carterdruk te verhogen, of moet ik em gewoon laten zoals het is en proberen.

Dit bericht is gewijzigd door Christian-tsx op 28-12-2008 om 15:53 uur.
 
BSTS 28-12-2008 15:51 Print reply

Posts: 4241
vertel me je tijden even, volgens mij deed je mee in genemuiden toch ?
 
sprintjah
De Schout 28-12-2008 15:54 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PimW
Je wilt toch meedoen aan de brommersprints in oa Jubbega?

Dan moet je rijden met de krukas slag van t gehomologeerde model.


hij veranderd de slag niet.
 
tune tweak fiddle bang bummer
Christian-tsx 28-12-2008 15:55 Print reply
Posts: 856
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BSTS
vertel me je tijden even, volgens mij deed je mee in genemuiden toch ?


genemuiden en damwoude meegedaan.

snelste tijd 10.4 sec. met een reactietijd van 0.4. dus had 10 rond kunnen zijn. magoed was dus 10.4

achteraf kwam ik erachter dat de zuiger verkeerd was voor de malossi cilinder, daarom kreeg ik em ook niet goed afgesteld.
ma nu ga ik voor minimaal een seconde sneller.

wat voor tijd heb jij gereden dan BSTS??

Dit bericht is gewijzigd door Christian-tsx op 28-12-2008 om 16:02 uur.
 
Christian-tsx 28-12-2008 15:56 Print reply
Posts: 856
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
[...]


hij veranderd de slag niet.



als de drijfstang groter/kleiner wordt, verandere de slag ook toch? of heeft dat alleen met de grote van de krukas wangen te maken
 
BSTS 28-12-2008 16:15 Print reply

Posts: 4241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Christian-tsx
[...]


genemuiden en damwoude meegedaan.

snelste tijd 10.4 sec. met een reactietijd van 0.4. dus had 10 rond kunnen zijn. magoed was dus 10.4

achteraf kwam ik erachter dat de zuiger verkeerd was voor de malossi cilinder, daarom kreeg ik em ook niet goed afgesteld.
ma nu ga ik voor minimaal een seconde sneller.

wat voor tijd heb jij gereden dan BSTS??

Dit bericht is gewijzigd door Christian-tsx op 28-12-2008 om 16:02 uur.



9,8 ofzo..
ik had veel te zware vertanding en een slechte uitlaat.
en mijn setup was ook niet zo wild.

volgend jaar ga ik harder
 
sprintjah
Joel_koningslust 28-12-2008 16:17 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Christian-tsx
[...]



als de drijfstang groter/kleiner wordt, verandere de slag ook toch? of heeft dat alleen met de grote van de krukas wangen te maken


dat heeft puur met de afstand van het hart van je bigendpen tov het hart van de krukas te maken

als de drijfstang langer wordt komt alles alleen hoger. de slag wordt niet groter
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Christian-tsx 28-12-2008 16:18 Print reply
Posts: 856
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BSTS
[...]



9,8 ofzo..
ik had veel te zware vertanding en een slechte uitlaat.
en mijn setup was ook niet zo wild.

volgend jaar ga ik harder


wat was je setup en wat wordt het volgend jaar?
ik ga ook harder hoop ik ga je ook in de 70cc klasse rijden?
 

Dit topic is 34161 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 15 van 24
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 22, 23, 24Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved