Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Suzuki sprinter

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 683 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Suzuki sprinter
Pagina 12 van 24
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 22, 23, 24Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 34734 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Christian-tsx 13-10-2008 13:58 Print reply
Posts: 856
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


omdat op MRD pwk's na de rest gewoon hopeloos is. de rede voor mij om een echte pwk t verkiezen boven een stage6,oko, koso is omdat de afwerking imo om te huilen is, misschien zie je dat niet op het oog, maar wel tijdens het afstellen, een keihin is heel simpel af te stellen als je de juiste spullen heb, en daar is met een beetje moeite perfect aan te komen.



ok dat is dus duidelijk. wat bedoel je met juiste spullen trouwens? ik zal eens op marktplaats kijken, maar eerst afwachten of m'n inlaat wel zo groot kan ik hield met 24mm al weinig over. maar daar meer over als de cilinder klaar is. na werktijd de cilinder op de post gooien

Dit bericht is gewijzigd door Christian-tsx op 13-10-2008 om 13:58 uur.
 
Joel_koningslust 13-10-2008 13:59 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Christian-tsx
[...]



ok dat is dus duidelijk. wat bedoel je met juiste spullen trouwens? ik zal eens op marktplaats kijken, maar eerst afwachten of m'n inlaat wel zo groot kan ik hield met 24mm al weinig over. maar daar meer over als de cilinder klaar is. na werktijd op de post gooien


dan moet je ff een bus maken die je erom lijmt en dan kun je in principe je hele oude bus eruit frezen
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Royal Club 13-10-2008 14:02 Print reply

Posts: 60390
sproeiers, onderuitsproeiers, en eventueel gasnaalden.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Christian-tsx 13-10-2008 15:53 Print reply
Posts: 856
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


dan moet je ff een bus maken die je erom lijmt en dan kun je in principe je hele oude bus eruit frezen




ik bedoel het gedeelte waar de carburateur aan de cilinder vast komt. kun je geen bus overheen zetten lijkt me, dan moet ie eerder opgelast worden en dan uitfrezen naar 28mm. maar ik wacht het eventuele advies van vhs af. zij moeten het uiteindelijk ook uitfrezen.


edit:
hier m'n nieuwe tankje+kontje van de tsx. is een foto van 2 weken geleden. is nu al stuk verder af. tankinhoud is ong 1.5 liter. de tankdop komt in de knik te zitten. komt een klein pijpje omhoog, en dan gewoon met een puchtankdop.



Dit bericht is gewijzigd door Christian-tsx op 13-10-2008 om 16:02 uur.
 
Henk-88 2-11-2008 17:37 Print reply

Posts: 26703
Tijd voor een updaatje
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Christian-tsx 22-11-2008 21:27 Print reply
Posts: 856
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Tijd voor een updaatje



de cilinder ligt nu al een maand bij vhs tuning. mag zo langzamerhand wel een keer klaar zijn.

de keihin carburateur gaat niet door, een mikuni 28mm TM lijkt me een betere optie.

bel maandag even na vhs-tuning, en dan hoor ik wel wanneer ie klaar is,

optisch ben ik nog niet zo heel veel verder, waarschijnlijk clipons gekocht, van Koudumer

ben momenteel met een nsr bezig, net gekocht en moet helemaal opgeknapt worden, en heeft iets meer haast, de sprinter moet pas hemelvaartsdag volgend jaar klaar zijn (sprint in jubbega).

Dit bericht is gewijzigd door Christian-tsx op 22-11-2008 om 21:28 uur.
 
Henk-88 22-11-2008 22:53 Print reply

Posts: 26703
Je gaat toch niet sprinten met die nsr?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Christian-tsx 23-11-2008 16:10 Print reply
Posts: 856
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Je gaat toch niet sprinten met die nsr?


nee niet met die nsr. heb ik voor een prikkie gekocht van een kameraad. die had em bij mij thuis al uit elkaar gehaald om op te knappen. maar hij heeft nu een auto en kijkt er niet meer na om.

dus die ga ik opknappen en verkopen of houden. maar ik blijf met de suzuki sprinten


 
Henk-88 23-11-2008 16:25 Print reply

Posts: 26703
Poeh gelukkig

'k Ga strax ff bellen of ik m'n getunede shizzle nog mag ophalen, best spannend

Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 23-11-2008 om 16:26 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
-simon- 23-11-2008 16:25 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Christian-tsx
[...]



de cilinder ligt nu al een maand bij vhs tuning. mag zo langzamerhand wel een keer klaar zijn.

de keihin carburateur gaat niet door, een mikuni 28mm TM lijkt me een betere optie.

bel maandag even na vhs-tuning, en dan hoor ik wel wanneer ie klaar is,

optisch ben ik nog niet zo heel veel verder, waarschijnlijk clipons gekocht, van Koudumer

ben momenteel met een nsr bezig, net gekocht en moet helemaal opgeknapt worden, en heeft iets meer haast, de sprinter moet pas hemelvaartsdag volgend jaar klaar zijn (sprint in jubbega).

Dit bericht is gewijzigd door Christian-tsx op 22-11-2008 om 21:28 uur.


vhs moet je best vaak nabellen.
kan goed zijn dat hij al een week klaar is ofzo.
maar het duurt vaak wel lang omdat alleen hijzelf het tune doet en er weinig tijd voor heeft.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Christian-tsx 23-11-2008 17:23 Print reply
Posts: 856
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


vhs moet je best vaak nabellen.
kan goed zijn dat hij al een week klaar is ofzo.
maar het duurt vaak wel lang omdat alleen hijzelf het tune doet en er weinig tijd voor heeft.


oke dan weet ik dat, maar dan bel ik morgen even, hoe het erbij staat, hij wou mij bellen zodra de cilinder binnenwas, om de mogelijkheden even te noemen.
maar dat heeft hij niet gedaan,

ik zie wel, heb der wel vertrouwen in dat ze goed werk leveren. en het heeft bovendien niet zo veel haast.
 
Christian-tsx 8-12-2008 16:37 Print reply
Posts: 856
na vele weken wachten eindelijk m'n cilinder + kop terug van VHS-tuning. ziet er goed uit, en diverse poorten aangepast.
hier paar foto's, zijn aardig onduidelijk maar der komt nog een poortmapje:








Dit bericht is gewijzigd door Christian-tsx op 8-12-2008 om 22:24 uur.
 
Henk-88 8-12-2008 16:53 Print reply

Posts: 26703
Wat is er precies met die kop gebeurd?

En ik ben benieuwd naar je poortmap (kan ik 'm vergelijken met die van mijn 70cc)
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
crossgek - Forum en Sales Moderator 8-12-2008 16:56 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Christian-tsx
na vele weken wachten eindelijk m'n cilinder + kop terug van VHS-tuning. ziet er goed uit, en diverse poorten aangepast.
hier paar foto's, zijn aardig onduidelijk maar der komt nog een poortmapje:

afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding


wat een schattig uitlaatpoortje
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Christian-tsx 8-12-2008 17:52 Print reply
Posts: 856
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Wat is er precies met die kop gebeurd?

En ik ben benieuwd naar je poortmap (kan ik 'm vergelijken met die van mijn 70cc)



uitgedraaid. daar nog meer over weten? ik zal er nog een paar foto's van maken.
ik dacht trouwens dat je een 50cc extremist was. wat doe je dan met 70cc

maar ik zal zo snel mogelijk even een poortmap maken en inscannen.
ik ben nog bezig met een nsr op te knappen, zodra deze klaar is (eind deze week denk ik) dan gaat m'n suzukiblok uit elkaar en ga ik de carters aanpassen aan m'n cilinder.

oja, nog wat, m'n inlaatpoort is 21mm. VHS adviseerde me een carburateur van 16-24mm te nemen.
ik wil m'n 24mm die er op zat weer gebruiken. maar heeft dit zin aangezien de inlaat maar 21mm is?
 

Dit topic is 34734 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 12 van 24
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 22, 23, 24Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved