Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Motorisch Honda NS-1 Frysk

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 642 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Motorisch Honda NS-1 Frysk
Pagina 14 van 27
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 25, 26, 27Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 19192 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

honda fryslan 14-5-2008 15:19 Print reply

Posts: 1914
ik zou idd ook voor een 28 gaan.. dan behoudt je je trekkracht..
ik heb nu een 32mm maar als ik weer een carburateur zou kopen zou ik toch voor een 28 of misschien een 30mm gaan..
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
corradovr6 14-5-2008 15:20 Print reply
Posts: 828
You're welcom, eej ik zou gewoon die 32mm pakken cuz you know; THA BIGGER THA BETTER
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 14-5-2008 15:21 Print reply

Posts: 17931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: corradovr6
You're welcom, eej ik zou gewoon die 32mm pakken cuz you know; THA BIGGER THA BETTER



ja natuurlijk, koop meteen een 46mm
 
honda fryslan 14-5-2008 15:24 Print reply

Posts: 1914
blabla onzin dus..

koop maar gewoon een 28
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
corradovr6 14-5-2008 15:27 Print reply
Posts: 828
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



ja natuurlijk, koop meteen een 46mm


Ja waarom niet
 
Frysk 14-5-2008 17:15 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
inprinciepe kan je een uitlaat wel maken op een zaterdag als je een beetje vroeg begint.

2 - 3 uurtjes voor uitslijpen materiaal.
Dat word dacht ik nog het moeilijkste, heb namelijk geen echt goed materiaal om bochten mee te slijpen, alleen flex.. moet ik nog wat op bedenken

2 uurtje alles rond vouwen/rollen/slaan.

3 uurtjes om alles inelkaar te lassen.
ff bij JW in elkaar bakken

1 - 2 om je gereedschap op te ruimen en wat kleine dingetjes, zoals uitlaat ophaning enzo



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: corradovr6
[...]


Ja waarom niet


Omdat het vermogen er zelfs op achteruit kan gaan./

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 14-5-2008 om 17:16 uur.
 
giggitybyte
Sypie_Honda 14-5-2008 17:44 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



[...]


Omdat het vermogen er zelfs op achteruit kan gaan./

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 14-5-2008 om 17:16 uur.


ik had ook alleen een flex hoor, daarom reken ik er ook lang voor :P

je moet ff die uitslagen van het papier op het staal over tekenen. dan even ruig uitflexen met een snijschijf.

dan zet je zo'n lammelen schijf op de flex en flex je al het overige materiaal tot het lijntje weg.

tis toch maar 0.75 plaat, dus daar heb je zo een hoek uit

ik heb mijn uitlaat tenminste uit 0.75 gemaakt. maar de volgende doe ik uit 1 mm 0.75 is net wat te dun voor het leuke.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Frysk 14-5-2008 17:46 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[...]


ik had ook alleen een flex hoor, daarom reken ik er ook lang voor :P

je moet ff die uitslagen van het papier op het staal over tekenen. dan even ruig uitflexen met een snijschijf.

dan zet je zo'n lammelen schijf op de flex en flex je al het overige materiaal tot het lijntje weg.

tis toch maar 0.75 plaat, dus daar heb je zo een hoek uit

ik heb mijn uitlaat tenminste uit 0.75 gemaakt. maar de volgende doe ik uit 1 mm 0.75 is net wat te dun voor het leuke.


ja ik denk dat ik ook maar 1mm pak, zal wel wat moeilijker te kloppen zijn maarja ff doorzetten
 
giggitybyte
Sypie_Honda 14-5-2008 17:48 Print reply

Posts: 13830
valt mee hoor 0.75 buig je met je pinken, 1 mm zit mooi tussen goed te lassen en goed te buigen in
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
honda fryslan 14-5-2008 18:02 Print reply

Posts: 1914
het schijnt wel dat je een mooier geluid krijgt als je dunner staal gebruikt.. mijn uitlaat is van 0.75 gemaakt dus het is wel te doen
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
Royal Club 14-5-2008 18:03 Print reply

Posts: 60390
moet je geen rekening houden met het in en uitzetten van plaatstaal van 1mm, t.o.v. 0.75
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Sypie_Honda 14-5-2008 18:05 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda fryslan
het schijnt wel dat je een mooier geluid krijgt als je dunner staal gebruikt.. mijn uitlaat is van 0.75 gemaakt dus het is wel te doen


jaah idd daar zit wel wat in

en 0.75 is idd wel te doen hoor, maar je moet sowieso met backing gas er in lassen wil je het mooi krijgen.

weet niet of ze ook wel eens met backing gas mig/mag lassen.

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 14-5-2008 om 18:05 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Joel_koningslust 14-5-2008 18:07 Print reply

Posts: 14514
je gaat toch wel zon tof membraam bouwen als ik je gister een foto van stuurde ofniet
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Frysk 14-5-2008 18:14 Print reply

Posts: 34930
Mischien wel, maak ik 2 membraams leuk om verschil te testen
 
giggitybyte
Joel_koningslust 14-5-2008 18:15 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Mischien wel, maak ik 2 membraams leuk om verschil te testen


in theorie zou het goed moeten werken, ik denk dat ik dat membraampje ook maar eens ergens passend in ga maken

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.

Dit topic is 19192 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 14 van 27
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 25, 26, 27Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved