honda fryslan |
14-5-2008 15:19 |
 Posts: 1914 |
ik zou idd ook voor een 28 gaan.. dan behoudt je je trekkracht..
ik heb nu een 32mm maar als ik weer een carburateur zou kopen zou ik toch voor een 28 of misschien een 30mm gaan..
|
|
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse |
|
corradovr6 |
14-5-2008 15:20 |
Posts: 828 |
You're welcom, eej ik zou gewoon die 32mm pakken cuz you know; THA BIGGER THA BETTER
|
|
|
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
14-5-2008 15:21 |
 Posts: 17931 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: corradovr6
You're welcom, eej ik zou gewoon die 32mm pakken cuz you know; THA BIGGER THA BETTER
ja natuurlijk, koop meteen een 46mm
|
|
|
|
honda fryslan |
14-5-2008 15:24 |
 Posts: 1914 |
blabla onzin dus..
koop maar gewoon een 28
|
|
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse |
|
corradovr6 |
14-5-2008 15:27 |
Posts: 828 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]
ja natuurlijk, koop meteen een 46mm
Ja waarom niet
|
|
|
|
Frysk |
14-5-2008 17:15 |
 Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
inprinciepe kan je een uitlaat wel maken op een zaterdag als je een beetje vroeg begint.
2 - 3 uurtjes voor uitslijpen materiaal.
Dat word dacht ik nog het moeilijkste, heb namelijk geen echt goed materiaal om bochten mee te slijpen, alleen flex.. moet ik nog wat op bedenken
2 uurtje alles rond vouwen/rollen/slaan.
3 uurtjes om alles inelkaar te lassen.
ff bij JW in elkaar bakken
1 - 2 om je gereedschap op te ruimen en wat kleine dingetjes, zoals uitlaat ophaning enzo
Quote: Oorspronkelijk gepost door: corradovr6
[...]
Ja waarom niet
Omdat het vermogen er zelfs op achteruit kan gaan./
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 14-5-2008 om 17:16 uur.
|
|
giggitybyte |
|
Sypie_Honda |
14-5-2008 17:44 |
 Posts: 13830 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
[...]
Omdat het vermogen er zelfs op achteruit kan gaan./
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 14-5-2008 om 17:16 uur.
ik had ook alleen een flex hoor, daarom reken ik er ook lang voor :P
je moet ff die uitslagen van het papier op het staal over tekenen. dan even ruig uitflexen met een snijschijf.
dan zet je zo'n lammelen schijf op de flex en flex je al het overige materiaal tot het lijntje weg.
tis toch maar 0.75 plaat, dus daar heb je zo een hoek uit
ik heb mijn uitlaat tenminste uit 0.75 gemaakt. maar de volgende doe ik uit 1 mm 0.75 is net wat te dun voor het leuke.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Frysk |
14-5-2008 17:46 |
|
Sypie_Honda |
14-5-2008 17:48 |
 Posts: 13830 |
valt mee hoor 0.75 buig je met je pinken, 1 mm zit mooi tussen goed te lassen en goed te buigen in
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
honda fryslan |
14-5-2008 18:02 |
 Posts: 1914 |
het schijnt wel dat je een mooier geluid krijgt als je dunner staal gebruikt.. mijn uitlaat is van 0.75 gemaakt dus het is wel te doen
|
|
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse |
|
Royal Club |
14-5-2008 18:03 |
 Posts: 60390 |
moet je geen rekening houden met het in en uitzetten van plaatstaal van 1mm, t.o.v. 0.75
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Sypie_Honda |
14-5-2008 18:05 |
 Posts: 13830 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda fryslan
het schijnt wel dat je een mooier geluid krijgt als je dunner staal gebruikt.. mijn uitlaat is van 0.75 gemaakt dus het is wel te doen
jaah idd daar zit wel wat in
en 0.75 is idd wel te doen hoor, maar je moet sowieso met backing gas er in lassen wil je het mooi krijgen.
weet niet of ze ook wel eens met backing gas mig/mag lassen.
Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 14-5-2008 om 18:05 uur.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Joel_koningslust |
14-5-2008 18:07 |
 Posts: 14514 |
je gaat toch wel zon tof membraam bouwen als ik je gister een foto van stuurde ofniet
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Frysk |
14-5-2008 18:14 |
 Posts: 34930 |
Mischien wel, maak ik 2 membraams  leuk om verschil te testen
|
|
giggitybyte |
|
Joel_koningslust |
14-5-2008 18:15 |
 Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Mischien wel, maak ik 2 membraams leuk om verschil te testen
in theorie zou het goed moeten werken, ik denk dat ik dat membraampje ook maar eens ergens passend in ga maken
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|